Hei, eli mulla ois sellanen kysymys, että onko pennut koirat ja kissat allergisoivempia kun aikuiset koirat? Kysyn tätä koska itselläni on tullut kaikista pennuista joita olen käynyt katsomassa allergiaoireita (silmien kutinaa ja nuhaa), kuitenkaan koira tai kissa allergiaa ei koskaan ole todettu. Mistähän tämä mahtaa johtua? Olisin todella kiitollinen, jos jollakin olisi selitys kysymykseeni!
Vastaukset 3
- Harri4
Olen jostakin lukenut, että koiran pennut aiheuttavat herkemmin allergiaa kuin täysikasvuiset.
Itsekin olen käytännössä kokenut saman ilmiön.- ei vauvoista
Minulla taas on kokemusta n.20 vuoden ajalta, että alle 6 kk ikäsestä koirasta ei tule oireita.
- itsellä ei
Itselle ei tule pennuista oireita mutta tiedän monen monta ihmistä koirapiireistä jotka sanovat että kunnes pentukarva lähtee niin selkeästi tulee oireita jollain tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde931392- 47921
- 95895
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86815Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57737- 64602
- 42591
- 34577
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 48547