hankkia seuraavaksi kotiin?
Mitä olet
33
1054
Vastaukset
- herättää
keskustelua;
- Sinimarjanen
on lukko jääkaapin oveen. Ruoat kaikki sinne
ja avaimet käyn pudottamassa naapurin
postiluukkuun. Pyydän palautusta vasta muutaman
päivän päästä, muuten tulee pian uudet ulottuvuudet.:)- jartsev
mä tuun ja autan murtamaan sen lukon, saa kai sen oman lukon murtaa, tai sun lukon luvallasi?
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
mä tuun ja autan murtamaan sen lukon, saa kai sen oman lukon murtaa, tai sun lukon luvallasi?
loppuis sitten ihan alkuunsa.
Nytkin tulee vaan hypättyä jääkaapin ja
tietsikan väliä.:) - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
loppuis sitten ihan alkuunsa.
Nytkin tulee vaan hypättyä jääkaapin ja
tietsikan väliä.:)kuihtuisi laihiksella aivan olemattomiin. Naapuri saattaa unohtaa koko avaimen näkösälle ja joku nappa sen taskuunsa tai koira nielaisee sen ja jollakin juoksulenkillä tipauttaa jonnekin pientareelle eikä sitä löydy koskaan. Sun parasta minä vain;)
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
kuihtuisi laihiksella aivan olemattomiin. Naapuri saattaa unohtaa koko avaimen näkösälle ja joku nappa sen taskuunsa tai koira nielaisee sen ja jollakin juoksulenkillä tipauttaa jonnekin pientareelle eikä sitä löydy koskaan. Sun parasta minä vain;)
tapauksessa siinä voisi niinkin käydä,
jotain kömmähdyksiä... mutta kun nuo
joulun syömingit jäi ikään kuin tavaksi.:)
- aivastuttaa
pitäis imuroida ja pölyimuri on rikki :(
- tammikuun likka
Pari nojatuolia pääsiäisen aikoihin. Sellaset hyvät joissa on hyvä istua.
- tammikuun likka
miljoona kirjoitti:
Minkävärisiä ajattelit, kankaisia vai nahkaisia? Minäkin haluaisin sellaisen.
Tuolin malli on muotoiltu niin, että siinä on hyvä istua, tukee tuosta ristiselän kohdalta. Käsinojat ovat puuta ja väriltään kirsikka, kangaspäällysteiset ja väri viininpunainen. Ovat kauniit tuolit. Hinnaltaan melko kalliit. Ovat sitten "loppuelämän" tuolit, sopii tähän huusholliin. Annan nuo muhkeat nojatuolit vanhimmalle pojalleni, sohvan hän on jo saanut.
tammikuun likka kirjoitti:
Tuolin malli on muotoiltu niin, että siinä on hyvä istua, tukee tuosta ristiselän kohdalta. Käsinojat ovat puuta ja väriltään kirsikka, kangaspäällysteiset ja väri viininpunainen. Ovat kauniit tuolit. Hinnaltaan melko kalliit. Ovat sitten "loppuelämän" tuolit, sopii tähän huusholliin. Annan nuo muhkeat nojatuolit vanhimmalle pojalleni, sohvan hän on jo saanut.
Vaikea löytää sellaista omalle selälle sopivaa, kun olen aika lyhyt, 148cm. Niin ja että jalatkin yltäis maahan. Mun lemppari tuoli on nyt tää tietsikan tuoli. Tämä on kunnollinen ja saa säädettyä niin että tukee jokapuolelta.
- henrii
tuli mieleen, että uusi paistinpannu pitäis hommata.
- raskasruokainen uros
olisi nyt paikallaan. Lohikukko paistuu uunissa ja siinä on kyllä minulle aivan liikaa!
- Densa
isompi hankinta on 24" näyttö ittelle.=))
- Kaivanto
päivänvarjon. Haa, tuleehan se kesä, tulee se!
paikkoja oisi vaikka mitä, haluaisin tauluteeveen, ja a höyrypesurin, ja
aa..uuden kiertoilmauunin, ja uudet keittiön kalusteet..ja ja ja..:(
Mitähän mie noista toteuttaisin ensin, ehkä tuon höyrypesurin..Pirrejuupas kirjoitti:
tilistä ostan puukapustan, josko sitten seuraavasta sen pesurin.
:)sillä höyrypesurilla? Oletko kokeillut?
Tiedätkö millaisissa tehtävissä ne ovat hyviä?
Ystäväni osti sellaisen pienellä suuttimella puhaltavan mallin silloin, kun ne ilmestyivät markkinoille muutamia vuosia sitten. Itsekin innostuin ajatuksesta ja sain kokeilla sitä. Ainakaan ikkunoiden pesussa, kaakeleiden saumoissa ja muutamissa muissa puuhissa se ei mielestäni toiminut lupaustensa mukaan.
Jonkin aikaa harjoiteltuaan ystäväni lahjoitti laitteen miniälleen. En tiedä pysähtyikö laite sinne vai jatkoiko kiertoaan.
Nyt on ilmestynyt uusia parannettuja malleja. Kertoisitko sitten omista kokemuksistasi?
Puukapustoihin olen minäkin ihan tyytyväinen, enkä luule tarvitsevan käyttöohjeita. ;))optimisti-orvokki kirjoitti:
sillä höyrypesurilla? Oletko kokeillut?
Tiedätkö millaisissa tehtävissä ne ovat hyviä?
Ystäväni osti sellaisen pienellä suuttimella puhaltavan mallin silloin, kun ne ilmestyivät markkinoille muutamia vuosia sitten. Itsekin innostuin ajatuksesta ja sain kokeilla sitä. Ainakaan ikkunoiden pesussa, kaakeleiden saumoissa ja muutamissa muissa puuhissa se ei mielestäni toiminut lupaustensa mukaan.
Jonkin aikaa harjoiteltuaan ystäväni lahjoitti laitteen miniälleen. En tiedä pysähtyikö laite sinne vai jatkoiko kiertoaan.
Nyt on ilmestynyt uusia parannettuja malleja. Kertoisitko sitten omista kokemuksistasi?
Puukapustoihin olen minäkin ihan tyytyväinen, enkä luule tarvitsevan käyttöohjeita. ;))saunan- ja pesutilojen puhdistusta sillä..yritän koneellistaa siivousta ja saada omaa aikaa siten :), voisihan sillä kokeilla lattioidenkin pesua.
Ai semmoisia kokemuksia niistä on tiedossasi, mitähän merkkiä lienee pesuri ollut?
Mie näin kaupassa "Kässerin" höyrypesurin, josko tuo oisi kunnollinen..Pirrejuupas kirjoitti:
saunan- ja pesutilojen puhdistusta sillä..yritän koneellistaa siivousta ja saada omaa aikaa siten :), voisihan sillä kokeilla lattioidenkin pesua.
Ai semmoisia kokemuksia niistä on tiedossasi, mitähän merkkiä lienee pesuri ollut?
Mie näin kaupassa "Kässerin" höyrypesurin, josko tuo oisi kunnollinen..laadukkaampia ja ehkä järeämpiäkin kuin se ensimmäinen television ostoskanavalle ilmestynyt. Merkki ei ollut tuttu, eikä siksi jäänyt mieleeni.
Luulen Kärcherin olevan laatumerkki. Samainen ystäväni oli ainakin uuteen painepesuriinsa tyytyväinen. Kävimme yhdessä hankkimassa sitä ja hän yritti parhaansa mukaan perehtyä laatu- yms. kysymyksiin. Hänen ei tarvitse miettiä hintaa ja yleensä ostaa sen, minkä kuvitteelee parhaaksi. Itse en tiedä tästä asiasta mitään.
Kiva, että joskus ajatelet itseäsikin. Toivottavasti laite ylittää odotuksesi.;)
- Anskuliini
on varmaan hankittava, kun vanha meni rikki.
- hankkia
sellaisen bulldogin vahtikoiraksi, mutta mullahan on jo sellainen ja canon myös.
- HTZA
Kysymys on ihan turha.
- Kirja sinulle
Sekä pumpattava B....ra.
- HTZA
Kirja sinulle kirjoitti:
Sekä pumpattava B....ra.
"Eronnut poikamies!" Kaikillahan on jo se.
Jopa monta kertaa pohjattunakin.
- Otto-Vaan
Mitä seuraavaksi hajoaa/sanoo sopimuksensa irti.
Kyllä uutta vois hankkia, kuten 40 tuumanen taulu
teevee, tallentava uusi video, koti teatteri ja ym ym.
Telkut on vielä hyvä kuntoisia ja video myös.
Miksi niitä alkaa silloin vielä vaihtamaan.
Kuten jo aikaisemmin mainitsin parhaan kodinkoneen
olevan raastin myllyn.Semmosen samanlaisen kun
jostain vielä uuden löytäisin, heti maanantaina
menisin sen hankkimaan.Entinen on jo niin kulunut,
sillä on eräskin porkkana ja punajuuri kilo raastettu.- henrii
kannattaa viellä odottaa, kehitys menee eteenpäin.Full HD pitäis olla jos nyt aikoo.
- Otto-Vaan
henrii kirjoitti:
kannattaa viellä odottaa, kehitys menee eteenpäin.Full HD pitäis olla jos nyt aikoo.
Koko ajan tapahtuu.Tekniikassa ylös päin ja
hinnoissa alaspäin, sekä digi tekniikassa.
Eihän tässä mitään hätää vielä ole ostoksille lähtä
kun on vielä ehta peli entinenkin. - Puidenhalaaja
Ostin vuosia sitten kirpparilta raastinmyllyn, josta jaksan olla iloinen varmaan elämäni loppuun asti. Ja vielä sekin, jolle sen testamenttaan;))
Se on ilmeisesti suurtalouskäyttöön tehty, ihan mekaaninen. Siinä on kolme osaa:mylly, kahva ja raastinosa, joita on kolme erilaista. Helppo ottaa käyttöön, helppo hulauttaa käytön jälkeen raanan alla. Ja raaste on ihan oikeata raastetta eikä mössöä, ja kermaperunoihinkin saa hienot viipaleet.
Taitaa olla niitä elämäni parhaita ostoksia, ja maksoi silloin markka-aikaan jokusen markan:D
- täti puskasta
tapettia menee parasta aikaa seiniin, ja alaosat paneelit maalataan, boordinauhat tulee myös.
- sitten pari uutta mattoa ja uudet verhot.aion minäkin seuraavaksi hankkia.
On jo pari kertaa tehnyt mieli kokeilla, miten vanhojen tapettien kanssa käy. Periaatteessa palstautuvien tapettien pintakerroksen pitäisi lähteä "siitä vaan" repäisemällä pois ja seinän olla heti tapetointivalmis. Edellisellä kerralla ei onnistunut ja siksi hommasta tuli pahuksen paljon työläämpi. Aion malttaa odottaa, kunnes olen ensin löytänyt mieleiset tapetit.
Mitä sen jälkeen "joudun" hankkimaan, en vielä edes aavista. Tiedän etukäteen, että tapetoinnin jälkeen huomaan taas monia muita paikkoja, jotka kaipaavat kohennusta.
Tapetoitko sinä itse vai teetätkö työt toisilla?- täti puskasta
optimisti-orvokki kirjoitti:
aion minäkin seuraavaksi hankkia.
On jo pari kertaa tehnyt mieli kokeilla, miten vanhojen tapettien kanssa käy. Periaatteessa palstautuvien tapettien pintakerroksen pitäisi lähteä "siitä vaan" repäisemällä pois ja seinän olla heti tapetointivalmis. Edellisellä kerralla ei onnistunut ja siksi hommasta tuli pahuksen paljon työläämpi. Aion malttaa odottaa, kunnes olen ensin löytänyt mieleiset tapetit.
Mitä sen jälkeen "joudun" hankkimaan, en vielä edes aavista. Tiedän etukäteen, että tapetoinnin jälkeen huomaan taas monia muita paikkoja, jotka kaipaavat kohennusta.
Tapetoitko sinä itse vai teetätkö työt toisilla?tapetoija alan-immeinen, omapoika lomalla.
Vanhatapetti lähti hyvin kun sen kostuttaa pinnasta, ihan suihkupullolla ja antaa hetken aikaa vaikuttaa.
Meillä on eteiset ja keittiö jo uusattu.
Makuuhuoneet on yläkerrassa ja ne uusattiin viimesyksynä.
- Who is touching him now?
Ostaa Vepsäläiseltä uudet huonekalut (kaikki) mitä huusholliin mahtuu. Tänään myymälässä vierailleena päätin toteuttaa yhden haaveistani, myydä koko p....n sieltä meren rannalta. Kyllästyttää toden teolla, 15 vuotta yhtä ja samaa. Jotakin muuta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62958
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel113860Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294850- 58768
- 55673
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k95589- 57580
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45576- 23566
- 79554