Se mötikän johtohan on aika lyhyt. Kyse siis langattomasta ja mikäli olen päätellyt oikein itse se mötikkä on eräänlainen antenni.
Tällä hetkellä se on koneen takana usb:ssä ja mietin että jos hankin usb-jatkopiuhan ja kiinnitän korkealle ikkunaan paraneeko yhteys.
Tällaista olen kuullut puhuttavan vai liekkö silkkaa paskaa koko juttu.
auttaako jatkopiuha
2
204
Vastaukset 2
kotiverkossa oleva kone, jossa on usb-antenni, saa vahvemman signaalin tuolla tavalla. Jos jokin asia on helppo testata, niin tuo juuri.
- gsm-puhelin
Ymmärtääkseni tuo Vodafone on gsm-puhelin ja jos koneesi on aina samassa paikassa, voi tuolla sijoituksella olla hiukan merkitystä.
Voithan katsoa puhelimesi (jos gprs/3G malli) näytöstä onko kenttänä G E vai joku muu tyyppi.
G on normaali gprs-yhteys, E on Edge eli jonkinverran nopeampi ja se kolmas sitten lie se 3G eli umts.
http://fi.wikipedia.org/wiki/EDGE
Tarkoitan puhelimen laittamista tuon Vodafonen viereen ja katsomista siinä kentän tyyppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459