Reissuun minne vain!=)

Taina

Heippa!

Olen 25-vuotias nainen Tampereelta. Toivoisin hirmusesti löytäväni täältä matkaseuraa ensi syksynä esim. kuukaudeksi jonnekkin päin maailmaa! Pitkään olen halunnut lähteä ja kamujenkin kanssa haaveiltu, mutta nyt todellakin haluaisin löytää ihmisen, kenen kanssa pääsisi toteuttaan reissun, eikä jäisi vain puheeksi!

Olen itse iloinen ja huum.tajuinen, avarakatseinen, vailla kokemuksia maailmalta ja luotettava. Sinulta toivoisin samaa!
Tykkään bailata kohtuudella ja tutustua uusiin ihmisiin, siksi matkalla haluankin.=)

Haussa olisi mieluiten naispuolinen henkilö, iällä ei varsinaisesti väliä, kunhan on aikuinen ja osaa myös käyttäytyä niin.(ainakin tarvittaessa;))
Itse asun kihlattuni kanssa, mutta sinulla ei väliä, kunhan juttuun tullaan.

Miinuksena itsestäni voin sanoa, että tällä hetkellä enkku on aika heikko, kun tarvinu käyttää niin vähän.=/ Mutta sen puolen voin harkata paremmaksi ennen reissuun lähtöä.
Ja toinen miinus on se, että ei ole tullut hirmusesti matkusteltua, eli ei löydy tietoa välttämättä minulta hyvin.

Meiliä mulle tuleen, tutustutaan ja jos homma kaikin puolin toimii, niin lähdetään reissuun!!!=D

[email protected]

2

1982

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväpaikka

loas vuokraa edullisesti opiskelija asuntoja lyhyellekin matkalle,on satamatapahtuma,kanavaristeily ja hiekkalinna.ja iloisia karjalaisia ihmisiä

• ehdotus

www.altaitravels.com
      Suomalainen matkatoimisto, joka järjestää ratsastusvaelluksia vuoristo-Altain seudulle Venäjälle.
      Ei tarvitse suurta ratsastuskokemusta, ehkä olisi hyvä kuitenkin käydä ennen matkaa tutustumassa hevosiin, ettei turhaan jännitä.

Siinä jotain erikoista, mieleenpainuvaa ja kaunista. Matkalta löydät varmasti uusia ystäviä.

Mikä parasta, Altailla näkyy täydellinen auringonpimennys 1.8. !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2368
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      33
      1297
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    4. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      634
      952
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      88
      818
    8. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      686
    9. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      676
    Aihe