saa tanssijalan vipattamaan, tango vai humppa. Itse olen reippaan tanssin ystävä
Kumpi
18
991
Vastaukset
- HUMPPA,
TÄTTÄRÄÄ!!!!
- henrii
ennemmin
- Sinimarjanen
se humppa on, jos noista kahdesta se valinta
pitää tehdä. Humppa ja valssi parhaita.
Oikeestaan kunnon tangokin on ok.
Vanhan ajan polkka ja jenkka. Niitä vain ei
monikaan tuttavapiirissä tanssi.
Yleensä tulee tanssittua vain sukujuhlissa.:)- Otto-Vaan
Pistettäis tango silleen vaihto askelilla onnistuisko.:)
- Sinimarjanen
Otto-Vaan kirjoitti:
Pistettäis tango silleen vaihto askelilla onnistuisko.:)
Kyllä se varmaan onnistuu. Ainakin ennen
onnistui, mutta pienellä varauksella,
omatpahan on varpaasi.:)) - jartsev
nuo tanssit. Saanko seuraavan?
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
nuo tanssit. Saanko seuraavan?
Olisiko se sitten valssi?
- jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
Olisiko se sitten valssi?
sopii vallan mainiosti:)
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
sopii vallan mainiosti:)
Ilta Saimaalla. Nehän ne taitaa soida.
- Ihanaa...
Sinimarjanen kirjoitti:
Ilta Saimaalla. Nehän ne taitaa soida.
Koskas päästään häihin?
- jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
Ilta Saimaalla. Nehän ne taitaa soida.
Tanssin keinuvaan unenomaisenliitoon unessa sut vien. Hauskoja kivoja juttuja. Hyvää yötä.
- Otto-Vaan
Pistetään humppa soimaan.:)
- Vanas
saa hyvät puristukset, mutta kyllä reipas Foxi on poikaa.
- Nimetön
valssi se on mieluisepi ja kyllä foxi , niin no, kaikki vanhan ajan , tai perinteiset pitää osata jo näillä kymmenillä.
en mie tangoa osaa, enkä välitä semmoisista itkuvirsistä. :)
- Mrs Nobody
Soulman
- Humppaa en siedä.
Tango ja foxi, ne on jotain!
- HTZA
Tango on minun bravuurini.
Kuten olen aina sanonut: On kolme asiaa joidenka vuoksi on hikoiltava, Sauna, kankkunen ja "se".
Ja kyllä Tangossakin saa joitain asioita vipattamaan.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531387
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231008- 43865
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html148665- 33651
- 38607
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508