Joo, pidän tässä vajaa viikon päästä 14v synttärit.
Ne kestää n. 5h, ja ainaski katotaa semmone vajaa 2h
kestävä leffa..
Mut pitäs keksii jotain muutaki ohjelmaa.. Onks ideoita? :)) Jotain hauskaa ^^D
Kertokaa joitain ideoita, että mitä ohjelmaa siellä vois olla :))
Oon kiitollinen kaikista ideoista ^^
Ja mahdollisimman nopeasti haluaisin ideoita, koska pidän ne perjantaina 25.1.
Kiitos jo etukäteen !!
14v synttäri-ohjelmaa?
7
3494
Vastaukset
- tässä.
Synttärit kestää siis n. 5 h, josta 2 h menee leffaan. Sitten tietty teillä on tietty kakkua ja kaikkia herkkuja, joiden napostelemiseen voisi varata 30 min, jos oikein nautiskelette ja on muutakin kuin kakkua,keksejä jne. vaikka pizzaa, niin pizzan syömiseen ja kakkuun voi varata 1 h. Jäljelle jää 2 h.
Miten olisi sellainen juttu, kysy äidiltäsi tässä apuja, että tilaisitte kotiinne maskeeraajan, ja teidät maskeerattaisiin ihan toisen näköisiksi kuin nyt olete. Teistä voitaisiin tehdä vaikka vanhuksia... Ja sitten ottakaa itsestänne valokuvat... Siitä olisi iloa vielä teille synttäreitten jälkeenkin...- :DDDDDD
Toi oli aika kiva idea mutta maksaa paljon. Mä pidän 13-vuotis synttärit 27.2 ja ne kestää 3 tuntia mutta sovittiin että saisi jäädä muutamaksi tunniksi pidempään jos haluaa. Kaikki ruoat ja juomat on suunniteltu, mutta ohjelmaa en ole vielä kunnolla keksinyt. Ainakin twisteriä me ajateltiin pitää. Arvostan kaikkia ideoita. Huomioikaa että juhliin on tulossa myös muutamia poikia, eli ei mitään barbie-leikkejä.
Nyt on kov kiire kun juhlat on jo muutaman viikon päästä.
- ei tartte
stressata ohjelman järjestämisestä, jos teille jo se leffa on. Omien hämärien muistikuvien mukaan tuon ikäiset tytöt kyllä saavat tunteja kulumaan ihan kälättämällä! Siinä sipistään ja supistaan pojista. Musiikin kuuntelua?
- Ex-nuori
Hankkikaa siideriä ja menkää kaupungille örveltämään.
- ei ollut ihan paras
Toi oli kyl iha surkee idea! Kehottelet örveltämään kaupungilla, mitäs jos asuu täysin korvessa joten ei voi mennä kaupungille. Millainen oikein olet kun kehottelet nuoria kasvavia juomaan.
- mnoji
mulla sama ongelma, nyt kiitooss! ideoita siis=)
- Ideoita
Tietokisa, musavisa, biisikärpänen , bingo.,. Ja sitten voi olla yhtä tanssipeliä silleen että jakautukaa kahden tai kolmen hengen ryhmiin. Kaikki ryhmät tekevät tanssiesityksen joka esitetään muille. Sitten kaikki äänestää mikä esitys oli paras ja voittajaryhmä saa palkinnon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992