Apua käännökseen

-apuva-

Voisiko tämän joku ihana ihminen, joka enkkua hyvin osaa, ni kääntää?

Olen ollut hevosten kanssa tekemisissä kauan ja tiedän niistä melko paljon. Pidän myös muista eläimistä(koirista, kissoista, marsuista, lehmistä) ja tietoa niistäkin on jokin verran.
Tykkään tehdä tajoilijan töitä ja ruokaa on kiva tehdä.
Minulla on traktori- ja mopokortti, sekä kohta ajokortti. Minulta löytyy myös ensiapukortti ja tulityökortti.
Koulussa olen pitänyt aina matematiikasta ja äidinkielestä(suomen kielestä). Ruotsia osaan jonkin verran ja englannin kielessä olen aina ollut huono.
Harrastuksia minulla on ratsastus, lukeminen, eläinten hoito ja kavereiden kanssa ajanvietto.

5

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kääntäjien

      ammattiliitto ottaisi yhteyttä ylläpitoon ja tekisi rikosilmoituksen pimeästä työstä

      kavereitakaan ei voi auttaa ilmaiseksi, kun rikkoo joidenkin toisten oikeutta ansaita käännöksillä

      siinä se raja menee vai kuinka

    • Josuli

      Eli:

      "I have been with horses for a long time and I know quite a lot about them. I also like other animals (dogs, cats, guinea-pigs, cows) and I know some about them, too.
      I like to cook and work as a waiter. I have a tractor- and moped license. I also have a first aid license and (mitä on tulityö)??
      At school I like math and mother tongue (Finnish). I know some Swedish but I have always been bad at English.
      My hobbies are horseback riding, reading, taking care of animals and hanging out with my friends."

    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      tulityökortti = kai "fireworks license"

    • Sitten.........

      ... kun kirjeenvaihtoilmoitukseesi vastataan, sitten joutuu tulkkaamaan sen ja sitten taas vastauksen kääntäminen sen jälkeen jne jne.

    • For you - Part 1

      I have been dealing with horses for a long time and I know a great deal about them. I also like other animals such as dogs, cats, guinea-pigs and cows and have gained some knowledge of them too.

      I enjoy working as a waitress and love cooking. I have a tractor and scooter driving license; and soon a proper driver's license too.I have obtained a first aid diploma and a (mitä tarkoitat tulityökortilla?).

      At school I have always liked mathematics and Finnish language (my native language). I know some Swedish, but I have never been good at English.

      My hobbies are horse riding, reading, taking care of animals and spending time with my friends.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe