Missä on palstan

sheriffi???????

Mikä ihme siinä on, että näitä määrättyjä nimimerkkejä ei näköjään niin sitten millään saada heivattua ulos tältä palstalta? Jokainen tietää, ketä erityisesti tarkoitan.

Rasittaa, kun vähintäänkin joka toinen asiallinen keskustelu menee aina ihme jankkaamiseksi pyyhkeistä sun muista. Onko tosiaan niin, että ylläpidolta "puuttuu keinot" asian korjaamiseksi? Yhden ja saman asian jankkaaminen on ihan yhtä häiritsevää, kuin mikä tahansa muu massapostitus.

Ehdotan siis, että määrätyt nimimerkit asetetaan muiden taholta "vastausboikottiin". Keskustelkoot kyseiset herrat ihan issekseen vain.

5

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terroristi kyllä jyllää

Tällä palstalla ei ole seriffiä ja sen kyllä HUOMAA.
      Terroristi kyllä jyllää tällä palstalla ja sen huomaa.
      Tämä tätä palstaa terrorisoinut hemmo on kirjoittanut tänne muutamassa vuodessa yli 4000 häirikköviestiä, joista puolet olisi seriffin pitänyt poistaa välittömästi niiden kirjoittamisen jälkeen.

• Vapaus

On täällä joku "seriffi" kun ainakin pahimmat väkivaltaisuudet on poistettu kun olen niistä tehnyt ilmoituksen.

Sen sijaan alastomuuden puolustaminen ja peittelyn vastustaminen ei ole naturistipalstan sääntöjen vastaista- ei vaikka te alastomuusvastustajat kuinka haluaisitte sen olevan ja siksi minun viestejäni ei poisteta eikä minua heitetä ulos tältä palstalta.

• Jankkausta ei yksi nimimerkki saa aikaan. Vastailijoiden innokkuudesta päätellen he eivät siedä asiallista keskustelua.

Alunperin Nudismi & naturismi olisi pitänyt sijoittaa jonnekin Harrastus- tai Yhteisöt-ryhmään riippuen näkökulmasta. Nyt tänne kirjoittelevat samat, jotka kyselevät Kuvia neitsyistä-- tai levittävät "hei kaikki mukaan jos nyt ette viel oo kokeilleet niin nyt viimeistään kannattee kokeilla on muu...
      "-juttuja.

• Vapautus

täysin oikeassa.

• apua löytyy,

Seriffi saisi aikaan huomattavaa siistiytymistä tällekin palstalle, eri asia mistä tuollaisen ihmehenkilön löytää, joka suostuisi näin sairaan palstan seriffiksi.
        Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, jos tätä palstaa todella haluttaisiin siistiä, JOKAINEN kirjoittaja voi miettiä kenen viesteihin vastaa ja mitkä jutut jättää omaan arvoonsa.
        Jankkausta ei yksi nimimerkki saa aikaan, kyllä siihen tarvitaan teitä toisiakin jankkaajia, ja mitä olette saaneet vuodesta toiseen jahkaamalla aikaan, onko KUKAAN tänne kirjoittaja muuttanut mielipidettään teidän tuhansien viestienne ansiosta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      44
      6396
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      3963
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2099
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      36
      1758
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1391
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1059
    7. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1057
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1034
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      988
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      939
    Aihe