Ollaan maaliskuussa menossa Teidemar-hotelliin. Kertokaa kokemuksianne tuosta hotellista. Lähinnä kiinnostaa kahvinkeittomahdollisuus ja onko allaspyyhkeet. Eri vain pari asiaa.
Puerto de la Cruz , Teidemar
45
18056
Vastaukset
- varma tieto
hotellissa allaspyyhkeitä eikä uimaranta. Omat pyyhkeet pitää olla ja tämä tarina on tosi. Hotelli on aika surkea ja ota torakkamyrkkyä mukaan ja paljon.
- Tupuli
Kiitos vastauksesta, tuota vähän pelkäainkin. Aion vaihtaa hotellia, koska se on mahdollista.
- ookke kara
Tupuli kirjoitti:
Kiitos vastauksesta, tuota vähän pelkäainkin. Aion vaihtaa hotellia, koska se on mahdollista.
Älä nyt tuota usko, sehän oli ihan selvä provo. Teidemar on ihan hyvä huoneistohotelli kauniissa La Pazin kaupungin-osassa. Hotellilla on oikein hieno allas-alue, mutta en nyt ole ihan varma sinunkaan motiiveistasi, vai allaspyyhe ja kahvinkeitin ratkaisevat hotellin valinnan, soitappa hotelliin, tai lähetä sähköpostia ja kysy asiaa, ja torakkajutut kannattaa unohtaa ne on jo aikansa eläneitä.
- opaste
ookke kara kirjoitti:
Älä nyt tuota usko, sehän oli ihan selvä provo. Teidemar on ihan hyvä huoneistohotelli kauniissa La Pazin kaupungin-osassa. Hotellilla on oikein hieno allas-alue, mutta en nyt ole ihan varma sinunkaan motiiveistasi, vai allaspyyhe ja kahvinkeitin ratkaisevat hotellin valinnan, soitappa hotelliin, tai lähetä sähköpostia ja kysy asiaa, ja torakkajutut kannattaa unohtaa ne on jo aikansa eläneitä.
Tätini oli ko. hotellissa viime talvena, eikä hän ole maininnut mistään torakka ongelmasta. Teidemar sijaitsee hyvällä paikalla ja on aivan siisti huoneistohotelli. Pyyhkeet täytyy olla omasta takaa, eikä muutenkaan Teneriffalla ole hotelleilla omia rantoja.
- Tupuli
opaste kirjoitti:
Tätini oli ko. hotellissa viime talvena, eikä hän ole maininnut mistään torakka ongelmasta. Teidemar sijaitsee hyvällä paikalla ja on aivan siisti huoneistohotelli. Pyyhkeet täytyy olla omasta takaa, eikä muutenkaan Teneriffalla ole hotelleilla omia rantoja.
En minä torakoita pelkää, eikä se kahvinkeitin ja allaspyyhkeet ole ainoa kriteeri hotellia valittaessa.
Joka tapauksessa vaihdoin varausta ja hotelliksi valitsin Florida Plazan. Sijainti on mielestäni hyvä, alakaupungissa, eikä tarvitse miettiä portaita. - opaste
Tupuli kirjoitti:
En minä torakoita pelkää, eikä se kahvinkeitin ja allaspyyhkeet ole ainoa kriteeri hotellia valittaessa.
Joka tapauksessa vaihdoin varausta ja hotelliksi valitsin Florida Plazan. Sijainti on mielestäni hyvä, alakaupungissa, eikä tarvitse miettiä portaita.Onhan sijainti hyvä, jos pitää melusta ja juopuneiden brittien mölinästä...
- El-Tonto
Tupuli kirjoitti:
Joka tapauksessa vaihdoin varausta ja hotelliksi valitsin Florida Plazan. Sijainti on mielestäni hyvä, alakaupungissa, eikä tarvitse miettiä portaita.Tuleeko Sinun nyt edes käytyä vehreässä yläkaupungissa (La Pazin alue) kun vaihdoit keskustahotelliin?
Teidemarin sijainti on erinomainen, hotelli keskitasoinen huoneistohotelli kuten suurin osa Puerto de la Cruzin hotelleista.
Bussipysäkki on lähellä (jos haluaa mennä La Lagunaan, Orotavaan tai/ja Santa Cruziin), taksiasema SPAR-kaupan vieressä joka sekin on lähellä. Maisemat portaiden yläpäästä ovat hienot.
Ymmärrän jos olet liikuntaesteinen tai huonokuntoinen. Itse menin usein portaita alas ja palasin taksilla (halpa) takaisin.
Kun nyt torakoista puhe tuli, niin kohtalaisen paljon matkustaneena [135 kaupunkia, 23 maata] voin vain todeta, että kerran olen nähnyt Suomessa oppilaitoksen käytävällä russakan ja kerran tarttolaisen yksityisasunnon vessassa. - Tupuli
El-Tonto kirjoitti:
Tuleeko Sinun nyt edes käytyä vehreässä yläkaupungissa (La Pazin alue) kun vaihdoit keskustahotelliin?
Teidemarin sijainti on erinomainen, hotelli keskitasoinen huoneistohotelli kuten suurin osa Puerto de la Cruzin hotelleista.
Bussipysäkki on lähellä (jos haluaa mennä La Lagunaan, Orotavaan tai/ja Santa Cruziin), taksiasema SPAR-kaupan vieressä joka sekin on lähellä. Maisemat portaiden yläpäästä ovat hienot.
Ymmärrän jos olet liikuntaesteinen tai huonokuntoinen. Itse menin usein portaita alas ja palasin taksilla (halpa) takaisin.
Kun nyt torakoista puhe tuli, niin kohtalaisen paljon matkustaneena [135 kaupunkia, 23 maata] voin vain todeta, että kerran olen nähnyt Suomessa oppilaitoksen käytävällä russakan ja kerran tarttolaisen yksityisasunnon vessassa.Hei El-Tonto
en todellakaan hätäillyt. Puerto de la Cruz on tuttu paikka, joten harkitusti tiesin minne menen. Teidemar tuli vaan ekaksi vastaan, kun netissä varasin matkan. Masasru olisi ollut mieluisampi vaihtoehto, mutta netin mukaan ei onnnistunut.
So what, Florida Plaza on nyt varattu, ja sinne menemme. - parempi sijainti
Tupuli kirjoitti:
Hei El-Tonto
en todellakaan hätäillyt. Puerto de la Cruz on tuttu paikka, joten harkitusti tiesin minne menen. Teidemar tuli vaan ekaksi vastaan, kun netissä varasin matkan. Masasru olisi ollut mieluisampi vaihtoehto, mutta netin mukaan ei onnnistunut.
So what, Florida Plaza on nyt varattu, ja sinne menemme.Minulla ei ole mitään La Pazin aluetta vastaan, mutta tykkään kuitenkin asua keskustan tuntumassa. Florida Pazassa emme ole itse asuneet, paikka on kuitenkin tuttu. Sijainti on minusta ihanteellinen. Hyvää matkaa!
- ookke kara
parempi sijainti kirjoitti:
Minulla ei ole mitään La Pazin aluetta vastaan, mutta tykkään kuitenkin asua keskustan tuntumassa. Florida Pazassa emme ole itse asuneet, paikka on kuitenkin tuttu. Sijainti on minusta ihanteellinen. Hyvää matkaa!
Lyhyt matka Charcolle, Tejas Verdesiin kuuntelemaan hyvää musaa, sitten voi vaikka käydä La Bambassa vetäsemässä parit karaoket, jos rupeaa laulattamaan, bussiasema on lähellä ja hyvät ruokapaikat vanhassa kaupunginosassa. Eipä sitten muuta kuin hyvää matkaa, perässä tullaan, jos luoja suo.
- Florida plazassa
Tupuli kirjoitti:
Hei El-Tonto
So what, Florida Plaza on nyt varattu, ja sinne menemme.viikon. Toista kertaa en siihen hotelliin mene. Musiikkikoulu on sen vieressä ja pillipiiparit opettelevat soittamaan iltaisin ,saat nukkua vasta kun he lopettavat puolilta öin. Hotelli on muutenkin aika kolkko,katolla pieni uima-allas jossa kylmää vettä. On muuten ainoa hotelli Puertossa,jossa olen nähnyt oikean torakan. Se oli kylpyhuoneessa.Tosin vain se yksi ainoa. Hotellin sijaintia en kehuisi. Ympäristö ei ole kovinkaan kaunis ja näkymät ikkunoista ,no niitä ei oikeastaan edes ole. Teidemarissa en ole asunut,mutta olen ollut sen aulassa pelaamassa biljardia samalla juomia nauttien viereiseltä baaritiskiltä,jossa oli myös mukava tarjoilija. Jokainen biljardipeli maksoi aina yhden euron. Tämä tapahtui viime joulukuussa. Asuimme tällöin Casablancassa. Hyvää lomaa kuitenkin teille,vaikka suosittelisinkin teitä ottamaan hotelliksi mieluummin esim.Palmeras playan jos alakaupungille joka tapauksessa huluatte.
- Mats
Florida plazassa kirjoitti:
viikon. Toista kertaa en siihen hotelliin mene. Musiikkikoulu on sen vieressä ja pillipiiparit opettelevat soittamaan iltaisin ,saat nukkua vasta kun he lopettavat puolilta öin. Hotelli on muutenkin aika kolkko,katolla pieni uima-allas jossa kylmää vettä. On muuten ainoa hotelli Puertossa,jossa olen nähnyt oikean torakan. Se oli kylpyhuoneessa.Tosin vain se yksi ainoa. Hotellin sijaintia en kehuisi. Ympäristö ei ole kovinkaan kaunis ja näkymät ikkunoista ,no niitä ei oikeastaan edes ole. Teidemarissa en ole asunut,mutta olen ollut sen aulassa pelaamassa biljardia samalla juomia nauttien viereiseltä baaritiskiltä,jossa oli myös mukava tarjoilija. Jokainen biljardipeli maksoi aina yhden euron. Tämä tapahtui viime joulukuussa. Asuimme tällöin Casablancassa. Hyvää lomaa kuitenkin teille,vaikka suosittelisinkin teitä ottamaan hotelliksi mieluummin esim.Palmeras playan jos alakaupungille joka tapauksessa huluatte.
Las Vegas on hyvä hotelli aivan rannalla ja alaspyyhkeen saat respasta. Suosittelen hotellia kaikille Cruziin matkustaville. Aamupala erinomainen ja palvelukin paras mahdollinen. Happy ouvers klo 15-17 eli kaikki juomat puoleen hintaan. Iltaohjelmaa joka ilta flamengo ym. esityksiä.
On Finnmatkojen listoilla!
Muistakaa myös Jorman baari ja siellä juotu capuzino. - Tupuli
Florida plazassa kirjoitti:
viikon. Toista kertaa en siihen hotelliin mene. Musiikkikoulu on sen vieressä ja pillipiiparit opettelevat soittamaan iltaisin ,saat nukkua vasta kun he lopettavat puolilta öin. Hotelli on muutenkin aika kolkko,katolla pieni uima-allas jossa kylmää vettä. On muuten ainoa hotelli Puertossa,jossa olen nähnyt oikean torakan. Se oli kylpyhuoneessa.Tosin vain se yksi ainoa. Hotellin sijaintia en kehuisi. Ympäristö ei ole kovinkaan kaunis ja näkymät ikkunoista ,no niitä ei oikeastaan edes ole. Teidemarissa en ole asunut,mutta olen ollut sen aulassa pelaamassa biljardia samalla juomia nauttien viereiseltä baaritiskiltä,jossa oli myös mukava tarjoilija. Jokainen biljardipeli maksoi aina yhden euron. Tämä tapahtui viime joulukuussa. Asuimme tällöin Casablancassa. Hyvää lomaa kuitenkin teille,vaikka suosittelisinkin teitä ottamaan hotelliksi mieluummin esim.Palmeras playan jos alakaupungille joka tapauksessa huluatte.
Olipas negatiivinen palaute ko. hotellista. Olemme asuneet Puertossa seuraavissa apartomentoksissa: Bampi, Palmeras Playa, Club Casablanca, Masaru, Lavaggi, Park Plaza ja Vallemar sekä hotelleissa Xipana Park ja Concordia Playa. Ylivoimainen suosikkini on Club Casablanca ja seuraavana tulee Masaru.
Mutta nyt kuitenkin katsastamme Florida Plazan. Mielestäni sijainti on todella loistava ja säästyy rappujen kiipeämiseltä. - tuonkin
Mats kirjoitti:
Las Vegas on hyvä hotelli aivan rannalla ja alaspyyhkeen saat respasta. Suosittelen hotellia kaikille Cruziin matkustaville. Aamupala erinomainen ja palvelukin paras mahdollinen. Happy ouvers klo 15-17 eli kaikki juomat puoleen hintaan. Iltaohjelmaa joka ilta flamengo ym. esityksiä.
Muistakaa myös Jorman baari ja siellä juotu capuzino.tasoiset "kielten taitajat" kyllä pärjäävät, sikäli hyvä, että olette sitten poissa tieltä muista kohteista...
Mikä happy ouvers??? Se on kuule ihan "happy hours"
Niin, ja capuzino on oikeasti cappuccino. Että Jorman baariin vaan kaltaistenne seuraan. - Casablancasta
Tupuli kirjoitti:
Olipas negatiivinen palaute ko. hotellista. Olemme asuneet Puertossa seuraavissa apartomentoksissa: Bampi, Palmeras Playa, Club Casablanca, Masaru, Lavaggi, Park Plaza ja Vallemar sekä hotelleissa Xipana Park ja Concordia Playa. Ylivoimainen suosikkini on Club Casablanca ja seuraavana tulee Masaru.
Mutta nyt kuitenkin katsastamme Florida Plazan. Mielestäni sijainti on todella loistava ja säästyy rappujen kiipeämiseltä.Ainoa puute oli oikeastaan kunnollisen ruokaravintolan puute,mutta pientä purtavaa silti toki sai ja hotellin takana yläkadulla oli muutama mukava ruokapaikka. Allasalue oli mukava.Oli kasvillisuutta ja Casablanca on rakennuksena aika hyvän näköinen myös. Luulen meneväni siihen uudestaan joskus. Vaikka rappuja sai vähän taablata,matkaa alas palmukadulle oli silti vähän.Olettepas olleet monta kertaa Puertossa. Itse olen vaimoni kanssa ollut myös Lavaggissa. Siellä taasen ei ollut lainkaan uima-allasta,mutta sillä kertaa tuli reissattua ja lähdettyä aina aamuisin jo milloin minnekin.Titsa-asemalle ja siitä eteenpäin.
Hyvää sijaintia ei oikeastaan voi määrittää kuin lomailija itse.Florida plazan sijainti on hyvä,jos tahtoo pyöriä suurimman osan ajasta siinä hiukan varjoisessa vanhassa kaupungissa.Monet pitävät Valle luzista tai Noelia playasta.Varsinkin he ,jotka tahtovat grillata itseään hiekkarannalla ja haluavat sinne olevan lyhyen matkan ,jotta ei tarvitse rantakamppeita paljoa kuljetella.Onneksi kullekin löytyy paikkoja tarpeensa mukaan. Oikein hauskaa Puerton matkaa!! - ja vau mikä
tuonkin kirjoitti:
tasoiset "kielten taitajat" kyllä pärjäävät, sikäli hyvä, että olette sitten poissa tieltä muista kohteista...
Niin, ja capuzino on oikeasti cappuccino. Että Jorman baariin vaan kaltaistenne seuraan.nero on tullut vierailemaan palstallemme. Tiesi miten kirjoitetaan oikein happy hours. Tässä oikein aloin kiinnostua,että missäköhän noin viisaat ja älykkäät kaverit mahtavat lomaansa viettää. Oikeassa Las vegasissako Amerikan yhdysvalloissa? Tuskin ainakaan Thaimaassa,koska siellä käy minun isovanhempanikin ,jotka eivät osaa lainkaan muita kieliä kuin Suomea.
- Heko heko....
tuonkin kirjoitti:
tasoiset "kielten taitajat" kyllä pärjäävät, sikäli hyvä, että olette sitten poissa tieltä muista kohteista...
Niin, ja capuzino on oikeasti cappuccino. Että Jorman baariin vaan kaltaistenne seuraan.Kuuleppas kielinero! Sinä et ole se, joka määrittelee, missä kukin saa matkailla ja mikä baari on hyvä tai huono. Nettikielessä on ihan tavanomaista oikoa ilmaisuja. Mennään "bisselle, biitsille, cufeelle..." miloin mihinkin.
Jorman baari on siisti ja hyvin hoidettu paikka, jossa poikkeaa tutut ja tuntemattomat herroista narreihin. Siitä on muodostunut eräänlainen kulttipaikka, nähtävyys suorastaan. Vähän asuinpaikasta riippuen siellä tulee poikettua muutaman kerran loman aikana. Palvelu on ystävällistä ja sydämellistä ja hinnat kohdallaan.
Aika asiaton oli vastauksesi Matsin sympaattiseen viestiin. - Matkailijatar
Casablancasta kirjoitti:
Ainoa puute oli oikeastaan kunnollisen ruokaravintolan puute,mutta pientä purtavaa silti toki sai ja hotellin takana yläkadulla oli muutama mukava ruokapaikka. Allasalue oli mukava.Oli kasvillisuutta ja Casablanca on rakennuksena aika hyvän näköinen myös. Luulen meneväni siihen uudestaan joskus. Vaikka rappuja sai vähän taablata,matkaa alas palmukadulle oli silti vähän.Olettepas olleet monta kertaa Puertossa. Itse olen vaimoni kanssa ollut myös Lavaggissa. Siellä taasen ei ollut lainkaan uima-allasta,mutta sillä kertaa tuli reissattua ja lähdettyä aina aamuisin jo milloin minnekin.Titsa-asemalle ja siitä eteenpäin.
Hyvää sijaintia ei oikeastaan voi määrittää kuin lomailija itse.Florida plazan sijainti on hyvä,jos tahtoo pyöriä suurimman osan ajasta siinä hiukan varjoisessa vanhassa kaupungissa.Monet pitävät Valle luzista tai Noelia playasta.Varsinkin he ,jotka tahtovat grillata itseään hiekkarannalla ja haluavat sinne olevan lyhyen matkan ,jotta ei tarvitse rantakamppeita paljoa kuljetella.Onneksi kullekin löytyy paikkoja tarpeensa mukaan. Oikein hauskaa Puerton matkaa!!Viitsitkö kertoa Florida Plazasta, sitten kun olette olleet.Millainen oli mielestäsi?
Minäkin olen ollut yli kymmenen kertaa p d l Cruzissa mm: Tosca, Bambi, Lavaggi, Tenequia ja Casablanca.
Minustakin Casablanca ehdottomasti paras.
Itse tykkaään apartementoksista, jossa voi laittaa aamupalaa omaan tahtiinsa, eikä tarvitse pukeutua, voi vaikka istuskella parvekkeella aamutakissa.
Tenequia on myös suht hyvä, mutta pienet ja tummat huoneet, ja naapurin parvekkeelle ei ole mitään näköestettä, siinä sitten ollaan jutskailtu naapureiden kanssa..
Valle Luz Tenequian vastapäätä ei kiinosta.Kerran käyty katsomassa tuttavien luona.En myöskään suosittele Valle Luzin seisovaa pöytää, vaikka halpa onkin ( n 5 eur).Kerta riitti.Sellasta kuppilaruokaa, syötävää kuitenkin. - senoritana kutsutaan
Tupuli kirjoitti:
Mutta nyt kuitenkin katsastamme Florida Plazan. Mielestäni sijainti on todella loistava ja säästyy rappujen kiipeämiseltä.Monissa eri hotelleissa majoittuneena niin myös Florida Plazassa, joka oli erinomaisella paikalla. Meillä oli ikkuna piha-alueelle jossa oli hotellin sisäänkäynti, huoneessa oli vain ranskalainen parveke mutta viihdyimme silti ihan hyvin, rauhallinen vaikkakin oli keskustassa. Eihän siellä yömyöhään paikatkaan ole auki.Allasalue oli yläkerrassa, mukava auringonottopaikka se oli. Toinen hotelli Chimisay on jäänyt mieleen ihan mukavana pikkuhotellina keskustassa. On jokunen kerta asuttu näissäkin: Lavaggi, Bellavista,Pargue Tajinaste, Pez Azul,Tenegua, Masaru ja nyt emme menneet näihin mihinkään tuttuun hotelliin vaan olimme Puerto Palacessa joka oli todella ihana hotelli ja loppujen lopuksi mukavalla paikalla vaikka aluksi olin hieman vastaan tuon sijainnin vuoksi. Masarusta tykkään kovasti mutta muutkin hyviä asua, jokaisessa on hyvät ja huonot puolensa. Mieheni pitää juuri tuosta Florida Plazasta, siinähän on vieressä ne meikäläisten menopaikat! Tärkeintä on ihana lomakohde, hyvää lomaa sinulle Tupuli!
- tärkeintä on ihana
senoritana kutsutaan kirjoitti:
Monissa eri hotelleissa majoittuneena niin myös Florida Plazassa, joka oli erinomaisella paikalla. Meillä oli ikkuna piha-alueelle jossa oli hotellin sisäänkäynti, huoneessa oli vain ranskalainen parveke mutta viihdyimme silti ihan hyvin, rauhallinen vaikkakin oli keskustassa. Eihän siellä yömyöhään paikatkaan ole auki.Allasalue oli yläkerrassa, mukava auringonottopaikka se oli. Toinen hotelli Chimisay on jäänyt mieleen ihan mukavana pikkuhotellina keskustassa. On jokunen kerta asuttu näissäkin: Lavaggi, Bellavista,Pargue Tajinaste, Pez Azul,Tenegua, Masaru ja nyt emme menneet näihin mihinkään tuttuun hotelliin vaan olimme Puerto Palacessa joka oli todella ihana hotelli ja loppujen lopuksi mukavalla paikalla vaikka aluksi olin hieman vastaan tuon sijainnin vuoksi. Masarusta tykkään kovasti mutta muutkin hyviä asua, jokaisessa on hyvät ja huonot puolensa. Mieheni pitää juuri tuosta Florida Plazasta, siinähän on vieressä ne meikäläisten menopaikat! Tärkeintä on ihana lomakohde, hyvää lomaa sinulle Tupuli!
lomakohde Puerto de la Cruz!
Voiko parempaa enää olla? Ei liian kuuma, juuri sopiva sää.
Monethan vuokraavat sieltä talvikuukausiksi huoneiston.
Tietääkö kukaan, olisiko jostain mahdollista saada ensi talveksi vuokrattua n 1 kk -2 kk huoneiston?
Pitemmäksi aikaa ei ole mahdollista, koska mies on vielä osa-aikaeläkkeellä.Itse olen kokoaikaeläkkeellä.
Jos ajattelee esim Casablancaan mennä kuukaudeksi, on aika tyyristä about 1200 eur per lärvi, siis yhteensä n 2400!! Sillä hinnallahan saisi vuorattua jo moneksi kuukaudeksi siellä asunnon. Siis jos joku vain vuokraisi lyhyemmäksi aikaa. - katsomassa
tärkeintä on ihana kirjoitti:
Tietääkö kukaan, olisiko jostain mahdollista saada ensi talveksi vuokrattua n 1 kk -2 kk huoneiston?
Pitemmäksi aikaa ei ole mahdollista, koska mies on vielä osa-aikaeläkkeellä.Itse olen kokoaikaeläkkeellä.
Jos ajattelee esim Casablancaan mennä kuukaudeksi, on aika tyyristä about 1200 eur per lärvi, siis yhteensä n 2400!! Sillä hinnallahan saisi vuorattua jo moneksi kuukaudeksi siellä asunnon. Siis jos joku vain vuokraisi lyhyemmäksi aikaa.Käyhän katsomassa http://www.loquo.com/en_us (englanniksi) ja sieltä Tenerife/Gran Canaria. Palstalle voi jättää myös oman ilmoituksen. Kyseiseltä palstalta voi etsiä myös muista Espanjan kaupungeista asuntoja.
- suunnitellaan myös pitempää...
Jos ajattelee esim Casablancaan mennä kuukaudeksi, on aika tyyristä about 1200 eur per lärvi, siis yhteensä n 2400!! Sillä hinnallahan saisi vuorattua jo moneksi kuukaudeksi siellä asunnon. Siis jos joku vain vuokraisi lyhyemmäksi aikaa.Tässä olisi yksi asunnonvälitys Puerto de la Cruzissa
http://www.realestate-lacupula.com/index.php
siellä näytti olevan vuokrattavana mm. Masarusta huoneisto.Onko kukaan täällä kirjoittavista vuokrannut asuntoa sieltä kautta? - hyvä tarjonta
Jos ajattelee esim Casablancaan mennä kuukaudeksi, on aika tyyristä about 1200 eur per lärvi, siis yhteensä n 2400!! Sillä hinnallahan saisi vuorattua jo moneksi kuukaudeksi siellä asunnon. Siis jos joku vain vuokraisi lyhyemmäksi aikaa.http://www.optima-tenerife.com/main.htm
Toivottavasti löytyy sopiva; vuokramarkkinoilla elätte 2 kk hotellihuoneen hinnalla. - Tupuli
Matkailijatar kirjoitti:
Viitsitkö kertoa Florida Plazasta, sitten kun olette olleet.Millainen oli mielestäsi?
Minäkin olen ollut yli kymmenen kertaa p d l Cruzissa mm: Tosca, Bambi, Lavaggi, Tenequia ja Casablanca.
Minustakin Casablanca ehdottomasti paras.
Itse tykkaään apartementoksista, jossa voi laittaa aamupalaa omaan tahtiinsa, eikä tarvitse pukeutua, voi vaikka istuskella parvekkeella aamutakissa.
Tenequia on myös suht hyvä, mutta pienet ja tummat huoneet, ja naapurin parvekkeelle ei ole mitään näköestettä, siinä sitten ollaan jutskailtu naapureiden kanssa..
Valle Luz Tenequian vastapäätä ei kiinosta.Kerran käyty katsomassa tuttavien luona.En myöskään suosittele Valle Luzin seisovaa pöytää, vaikka halpa onkin ( n 5 eur).Kerta riitti.Sellasta kuppilaruokaa, syötävää kuitenkin.Kirjoitan takuulla kommenttini Florida Plazasta, kunhan sielä olemme käyneet. Valle Luziin emme mene enää, Park Plaza on myös poikotissa. Siellä olimme kerran ja eräänä päivänä siivooja oli jättänyt huoneemme oven lukitsematta. Kerta riitti!
Olemme viimeisen 10 vuoden aikana käyneet pääasiassa Thaimaassa, joten Puerto on jäänyt vähemmälle. Vajaa pari vuotta sitten olimme edellisen kerran Puertossa toukokuussa, kun AM teki kesämatkoja. Asuimme Xipana Parkissa, mutten tykännyt. Muutenkin Puerto oli tylsä ja hiljainen. Useat ruokapaikat oli kiinni, eikä muutenkaan ollut sellaista meininkiä, kuin talvella. - kiinnostava tieto
Tupuli kirjoitti:
Kirjoitan takuulla kommenttini Florida Plazasta, kunhan sielä olemme käyneet. Valle Luziin emme mene enää, Park Plaza on myös poikotissa. Siellä olimme kerran ja eräänä päivänä siivooja oli jättänyt huoneemme oven lukitsematta. Kerta riitti!
Olemme viimeisen 10 vuoden aikana käyneet pääasiassa Thaimaassa, joten Puerto on jäänyt vähemmälle. Vajaa pari vuotta sitten olimme edellisen kerran Puertossa toukokuussa, kun AM teki kesämatkoja. Asuimme Xipana Parkissa, mutten tykännyt. Muutenkin Puerto oli tylsä ja hiljainen. Useat ruokapaikat oli kiinni, eikä muutenkaan ollut sellaista meininkiä, kuin talvella.Olisiko niin, että alkukesästä ravintolat ym. vetävät henkeä, koska olen ymmärtänyt, että siellä on kuitenkin ihan uusi sesonki kesällä.
Ei suomalaisia, mutta mantereelta ja Etelä-Euroopasta kuumuutta pakoon matkaavia turisteja.
Suomalaisten kesäkohteet ovat Välimerellä tai sitten ihan kotoisasti Suomessa mökeillä. - Tupuli
kiinnostava tieto kirjoitti:
Olisiko niin, että alkukesästä ravintolat ym. vetävät henkeä, koska olen ymmärtänyt, että siellä on kuitenkin ihan uusi sesonki kesällä.
Ei suomalaisia, mutta mantereelta ja Etelä-Euroopasta kuumuutta pakoon matkaavia turisteja.
Suomalaisten kesäkohteet ovat Välimerellä tai sitten ihan kotoisasti Suomessa mökeillä.Varmasti näin on, koska olimme nimenomaan touko-kesäkuun vaihteessa Puertossa. Tietäkseni espanjalaiset matkustavat Kanarialle lomakautenaan, eli elokuussa. Kerroin vaan omasta kokemuksestani.
- käynyt
Mats kirjoitti:
Muistakaa myös Jorman baari ja siellä juotu capuzino.Onhan tuo hyvä hotelli ja varmaan flamengo iltaesitykset ok ...Mutta kun sitä ohjelmaa pukkaa naapuri diskoista tai jostain rantakadulta
ainakin normaalina viikonloppuna aamuyöhön asti.
(Tämän vahvistaa muutkin nettipalstoilla)
Ja yleensäkin tuppaa olemaan ongelma teneriffan
turistikohteissa - tai ei ehkä "yökiitäjille"!
Ps. Opiskele vaikka sitä epsanjan kieltä sen verran, että osaat sanoa huonenumerosi ja haluatko ravintolassa cervezan tai vino blancon. - maru
hyvä tarjonta kirjoitti:
http://www.optima-tenerife.com/main.htm
Toivottavasti löytyy sopiva; vuokramarkkinoilla elätte 2 kk hotellihuoneen hinnalla.http://www.lukaali.com/
Itse olemme käyttäneet tätä. Palvelu käy ihan suomen kielellä. - Marinaa Teidemarista
ookke kara kirjoitti:
Saavuin juuri Puertosta tästä hotellista. Ihan kiva sijainti mutta pieni pettymys.. Portaikon kokolattiamatossa asui torakoita ja siivooja 'puhdisti' myös tyttäreni huoneeseen unohtuneen kännykän.. Tosin sehän ei ollut tietty hotellin vaan 'kansanluonteen' vika.
- kgb/cia
Tupuli kirjoitti:
Hei El-Tonto
So what, Florida Plaza on nyt varattu, ja sinne menemme.Oletko ollut bambissa Puerto de la cruzissa? Onko se niin kauhea paikka mitä kaikki kertoo?
- M sekä K
Jos ajattelee esim Casablancaan mennä kuukaudeksi, on aika tyyristä about 1200 eur per lärvi, siis yhteensä n 2400!! Sillä hinnallahan saisi vuorattua jo moneksi kuukaudeksi siellä asunnon. Siis jos joku vain vuokraisi lyhyemmäksi aikaa.Hola!
Juuri tultiin,niin pakko oli kommentoida, että yli 30 astetta oli lämmintä viikon. Ihana Joulu meillä:) Tiedetään kyllä,että sää vaihtelee.... - Maria-36
Marinaa Teidemarista kirjoitti:
Saavuin juuri Puertosta tästä hotellista. Ihan kiva sijainti mutta pieni pettymys.. Portaikon kokolattiamatossa asui torakoita ja siivooja 'puhdisti' myös tyttäreni huoneeseen unohtuneen kännykän.. Tosin sehän ei ollut tietty hotellin vaan 'kansanluonteen' vika.
USKOMATONTA!
Yhtään torakkaa ei näkynyt!
Meillä mies jättää kolikot aina yöpöydälle (n.5-20]. Ärsyttää (itseäni),kun toiset jättävät JOKA päivä siivoojille rahan,mutta koskaan ei ole kolikkoakaan hävinnyt,lähtiessä makseaan viikosta-kahdesta kertamaksu,kuten kuuluukin. Meillä pelaa hyvin,eikä yhtään moitteita siivoojien suhteen,päinvastoin.
Ihania,huumorintajuisia ihmisiä.... - arkajalka:D
El-Tonto kirjoitti:
Tuleeko Sinun nyt edes käytyä vehreässä yläkaupungissa (La Pazin alue) kun vaihdoit keskustahotelliin?
Kun nyt torakoista puhe tuli, niin kohtalaisen paljon matkustaneena [135 kaupunkia, 23 maata] voin vain todeta, että kerran olen nähnyt Suomessa oppilaitoksen käytävällä russakan ja kerran tarttolaisen yksityisasunnon vessassa.Hola!
Hieno juttu:) - caliente2
M sekä K kirjoitti:
Hola!
Juuri tultiin,niin pakko oli kommentoida, että yli 30 astetta oli lämmintä viikon. Ihana Joulu meillä:) Tiedetään kyllä,että sää vaihtelee....Yli 30 ei ole Kanariansaarilla tähän voudenaikaan, kaukokohteissa on.
- eilaorvokki
hyvä tarjonta kirjoitti:
http://www.optima-tenerife.com/main.htm
Toivottavasti löytyy sopiva; vuokramarkkinoilla elätte 2 kk hotellihuoneen hinnalla.Olen lueskellut antamastasi osoitteesta asuntoja.Kiinnostaisivat nuo yläkaupungin asunnot, kun vielä jalka nousee eikä portaista haittaa.Oiskohan hyvä valinta? t. eilao
- Tartsa N
kgb/cia kirjoitti:
Oletko ollut bambissa Puerto de la cruzissa? Onko se niin kauhea paikka mitä kaikki kertoo?
Vastaus on todella myöhässä,... mutta luenhan minäkin tätä ketjua vielä ;.-)
Bambi on ihan ok, jos saa hyvän huoneen. Alakerran huoneet ovat kai melkein kaikki kohti jonkun toisen parveketta tai seinää... no thanks. Me oltiin kaksiossa ja meillä oli kaksi terassia, molemmat Teidelle päin. Ei mitään valittamista sen suhteen. Kaksio oli myös suhteellisen suuri ja lisävuode-sohva oli myös hyvä nukkua. Keittiö oli hyvä, oli jopa oikea ruokapöytä.
- audini
Ihan hyvä hotelli joskin paljon eläkeläisiä. Mutta muuten ihan kansainvälistä tasoa voisin ajatella mennä uudestaan . Itse paikka ei erityisen mukava kun ei ole yöelämää eikä rantoja jos on sellaista vailla.
- Ritu44
Voisiko joku kertoa, kuinka syvä Teidemarin allas on?
Harrastan vesijuoksua ja jos altaan syvyys riittää (>140cm), ajattelin ehkä ottaa vyön mukaan. Merivesialtaillekin on matkaa.- sweedy...
Teidemerin allas oli metristä kahteen metriin syvä, mut tosi pieni. Altaaseen ei saanut mennä enää ilta kuuden jälkeen. Merivesialtaat oli kyl tosi mahtavat. Tilaa oli. Teidemar siisti hotelli ja henkilökunta ystävällistä. Sijainti melko kaukana keskustasta. 251 porrasta alas kaupunkiin. Helteellä raskas talsia ylös. Alue siisti ja hyvä ruokakauppa ja leipomo ihan hotellin vieressä. Torakoita ei ollut. Ainoastaan keskustan aukiolla niitä vilisti yö-aikan. Täs nyt tuli vähä muutakin tietoo ku mitä Ritu44 kysyi. Oltiin tuolla kaksi viikkoa 24.4-8.5.2012. Eka viikko melko viileää, tokal viikol paisto aurinko täysil. Meres kannattaa käydä, jos tarkenee. Ruoka saman hintasta ku suomessa. Alkoholi ja tupakka halvempaa.
- canaro
Olimme Playa Americasin suunnalla tammi-helmikuussa 2012 kuukauden ajan ja vierailimme myös Puerto de la Cruzissa vuorokauden verran. Haimme yösijaa juuri La Pazin alueelta sen vuoksi, että uskoimme sieltä löytyvän paremmin autollemme parkkipaikkaa. Satuimme ensiksi Masaruun, mutta respasta kerrottiin paikan olevan loppuun myyty. Saattoi silti olla niin, että eivät halunneet myydä vain yhden yön vieraille. Teide Mar on siinä vieressä ja sieltä löytyi yösija kahdelle matkustajalle. Ensimmäisestä kerroksesta ja melkeinpä lähinnä aulaa. Huone oli vaatimaton, aivan nettikuvien näköinen. Keittiö ja pöytä lähinnä parveketta ja sitten sohva ja matalan seinäkkeen takana vuoteet. Pitkulainen paketti. Keittiön varusteet eivät varmaankaan riitä pitempiaikaiseen asumiseen. Pesuhuone, vaikka olikin pieni, oli jo parempaa tasoa, hyvä. Henkilökunta oli kohteliasta ja avuliasta. Illallista emme hotellissa syöneet, mutta aamupalalle menimme muiden mukana, arvelimme sen kuuluvan pakettiin. Runsas ja aivan ok. Alueelta rantaan oli varmaankin nuo yli 230 askelmaa, itsellä meni laskut sekaisin. Kävimme mutkan Punta Bravassa ja Playa Jardinissa ja tietenkin syömässä Charcon aukion katuravintolassa. Ja seuraavana päivänä ennen paluuta etelään vierailimme, vaimon vaatimuksesta, La Villan ostoskeskuksessa. Tuohon aikaan on näet alennusmyyntikausi parhaimillaan.
Tämä tarinan kirjoitin sen vuoksi, että monet Etelä-Teneriffalla lomailevat käyvät päivämutkia Puerto de la Cruzissa ja Loro Parquessa ja koskapa se päivä on matkoineen kovin lyhyt, niin mikseipä sitten yöpyisi. Ja se hinta yhdeltä yöltä ja kahdelta hengeltä Teide Marissa oli 30 euroa. Ei todellakaan paha. - Masaru x 3
Hotellien nettisivuilta yleensäkin saa käsityksen hotellista, erityisesti jos niitä ei ole, eipä ole hurraamista.
Masaru on todennäköisesti ollut täynnä, melkoinen osa huoneistoista on yksityisomistuksessa. Teidemar on aina hävinnyt Masarulle hotellin valinnassa, matkatoimistolla ei ole ollut merkitystä.
Molemmat ovat todella rauhallisella alueella, naapureina. Masarusta on hyvät nettisivut. Taksi alakaupunkiin tai päinvastoin. 4€, eli eipä paljon siitä että hotelli on todella rauhallinen rauhallisella alueella.
Monesti ihmettelen miksi Charcon kulmia kehutaan, minusta se on synkkä, hieman epäsiisti ja palvelu on ollut huonointa koko Puertossa.- mariposa amarilla
Charcholla sijaitseva Dinamico on monen mekka mutta missään muualla ei ole niin hidas ja huono palvelu kuin siellä, hintatasokin on maltaita. Paikka on meluisa, iltaisin turhan viileä, jopa tuulinen ja bonuksena saattaa saada pulunkakkaa niskaansa tai lasiinsa. Charcon ympäristö on viihtyisä mutta syömään ja juomaan kannattaa mennä muualle ellei halua maksaa plazalisää.
- Joulumatkaajat.
Teide Mar 7 - 21 2012.Olimme Joulunalusajan Teide Mar hotellissa ja ei voi kehua paikan tasoa. Ensimmåiset kaksi yötä kadunpuolen kolmannen kerroksen huoneessa kuunneltiin alakerran ravintolamusaa täydellä volyymilla.
Sittten pyysimme kämpän vaihtoa pihan puolelle. Siitä olisi pitänyt maksaa 7 euroa per vuorokausi lisää, mutta onneksi naapurihuoneen koira haukkui juuri silloin, joten ei käynyt sekään meille. Seuraava vaihtoehto oli sivukadun puolelle, josta löytyi huone samaan hintaan plus torakat kaupan päälle. Liesi oli kaksilevyinen keittotaso . Jos molemmat levyt laittoi kutoselle niin hetken päästä automaattisulake paukahti pois päältä, ja perunat meinas jäädä keittämättä.
Turhia hienouksia kuten kahvinkeitintä, hiustenkuivaajaa tai mikrouunia ei löytynyt. Telkkari oli kenkälaatikon kokoinen putki TV jonka käytöstä olisi pitänyt maksaa 3 euroa / vrk plus 10 euron pantti kaukosäätimestä. Ei muuten maksettu. Parasta koko reissussa oli kotiin lähtevä lentokone.- patatas1
no ei sinne mennä perunoita keittämään...lomalla...höh
- cafe latte
Nyt menossa puerto de la cruziin joulukuussa eikä osaa päättää mihin hotelliin. Keskustan hotelli olisi ehkä shoppailun kannalta parempi, mutta toisaalta haluaisi olla vähän rauhallisemmassa ympäristössä. Viikko menisi kyllä vaikka ns äkkilähtö hotellissa, mutta nyt olisi tarkoitus olla kaksi viikkoa. Noelia playassa on kerran oltu (hyvä ja edullinen ruoka) ja muutama muu keskustan hotelli, mutta nyt kun katsoo vaihtoehtoja, ei mikään tunnu kelpaavan. Milloin joku on liian kallis, tai sitten liian "murju", jostakin taas puuttuu kahvin- ja vedenkeitin, tai sitten on liian puutteelliset huonetiedot, jne.Ei tiedä saako parveketta vai terassia jne. Toinen vaihtoehto olisi kyllä sitten americas tai los cristianos. Muutama viikko tässä on mennyt pähkäillessä, saa nähdä mihin sitä joutuu, tai edes pääsee.. Miehelle kyllä kelpaisi äkkilähtökin... Olisiko kellään kokemuksia americaksen tai los cristianoksen hotelleista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670