Minulla on ensi viikolla pitkiä luentopäiviä Hgin yliopistossa. Onko mahdollista lämmittää jossakin omaa ruokaa?
Opiskelijakirjaston, Aleksanterian oppimskeskuksen puolella?
Ruoan lämmittely
5
634
Vastaukset
- lämmitellä
pikku termarikin on hyvä...
- sfdffd
Mutta kannattaa käydä kyselemässä ympäri kampusta. Ja se on muuten Aleksandria. ;)
- aleksandriassa
Tarvitset yökäyttöavaimen, sen saa jostain lupapisteestä. Neuvovat opiskelijatilan sijainnin. Siellä on jääkaappi ja mikro.
Mikset syö mäkkärissä?- pääseekö sinne?
Olen jo suorittanut yhden tutkinnon ja suoritan lisäksi opintoja - siitä syystä ei ole enää yliopiston opiskelijan etuja.
Mäkkärissä tuo lohijuttu ona ainakin yli neljää euroa juomat. En syö lihaa.
Halvempi olisi lämmittää joku mikrokeitto ja leipää mukaan.
Onko muuallakin opiskelijoilla taukotilaa, jossa voisi lämmittää ruokaa? - Hemps
pääseekö sinne? kirjoitti:
Olen jo suorittanut yhden tutkinnon ja suoritan lisäksi opintoja - siitä syystä ei ole enää yliopiston opiskelijan etuja.
Mäkkärissä tuo lohijuttu ona ainakin yli neljää euroa juomat. En syö lihaa.
Halvempi olisi lämmittää joku mikrokeitto ja leipää mukaan.
Onko muuallakin opiskelijoilla taukotilaa, jossa voisi lämmittää ruokaa?Siltavuorenpenger 10A:sta löytyy mikro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916