Vieläkö ikäiseni miehet katsovat perääni muutenkin kuin upeaa autoani?
Olen trimmissä kunnossa ja kaipaan ikäistäni seuraa, mutta miehet te katsotte tytärtäni 20.v.?
Riitänkö minä?
15
864
Vastaukset
- sinä riität
Oikeesti miehet haluavat tasavertaista ikäistänsä kumppania. Kakskymppisiä on kiva katsella ja vähän flittailla.
- höpötä
tietenkin nuoria kaikki katselee mielellään
osa miehistä nai vain ikäisiään, osa hakeutuu aina vain nuorten naisten seuraan, siinä on se vissi ero - että osa.
höpötä kirjoitti:
tietenkin nuoria kaikki katselee mielellään
osa miehistä nai vain ikäisiään, osa hakeutuu aina vain nuorten naisten seuraan, siinä on se vissi eroei kai sun kakkien kanssa tarvi ollakkan. Voin kullä kokemuksesta sanoa, että nuoria naisia kiinnostaa vanhemmat miehet, jostain syystä.
Mikä sitten miehiä kiinnostaa onkin eri juttu.
- auto*
piti tähän sotkea?
Mene provo äijä nukkumaa.- mitä ihmettä
autolla on tämän asian kanssa tekemistä?
- katsot
Sinä itse katsot vääränlaisia miehiä, jos he tyttärestäsi ovat kiinnostuneita.
Minä olen vanha enkä edes timmissä kunnossa ja hyvin kelpaan - enkä suinkaan tarkoita rupu-ukkoja joille kelpaan. Kelpaan paljon itseäni nuoremmillekin.
Mutta ensin sinun täytyy kelvata itsellesi.- VIIDENKYMPIN NAINEN.
Silti muistan, kun olin nuori miten silloin nämä "vanhat" miehet kyttäsivät minua jopa vaimojensa läsnäollessa. Inhosin sellaisia miehiä. Mielestäni he loukkasivat vaimojaan ja perhettään. Osalla oli jopa lapset mukana.
Käydessäni ulkona jopa ripitin näitä pettämään yrittäjiä. Monikin oli kiitollinen siitä, että tein niin.
Ollaanko me naiset aiheutettu miesten flirtti.
Minä en ainakaan varattuja miehiä "sillä silmällä" koske. Sinä olet oivaltanut asian ytimen.
Kun on tyytyväinen itseensä, niin pystyy unohtamaan sen oman itsensä hetkeksi ja silloin kykenee keskittymään siihen toiseen ihmiseen ja hänen asioihinsa ja tunteisiinsa.
Ja sehän onkin tässä juuri se asian ydin, siis että olet kiinnostunut tästä toisesta henkilöstä ja jos pidät hänestä, niin halut tutustua enemmän, etkä mieti lainkaan silloin sillä hetkellä itseäsi.
Mutta jotta vuorovaikutus tapahtuu, on tietysti osattava myös tuoda julki omatkin tunteensa, mutta siis vain omalla vuorollaan. Käydään siis henkisesti ikään kuin kylässä, vuoroin sen toisen luona ja taas mennään yhdessä sinne sun tykö.
En tiedä ymmärsikö kukaan, tarkoitan kuitenkin että se vaatii sellaista keskittymiskykyä se vuorovaikutus ja uusiin ihmisiin tutustuminen.
- onko autosi
toyota tortilla,vai kia kupelo,nissan paskai,vai
onko se jaguar.nimimerkillä autoista kiinostunut.
pikaista vastausta kaipaava. - äitini sanoi
aikanaan,että kun nainen täyttää 50v hän muuttuu
näkymättömäksi.mitä sitten mahtaa tarkoittaa,
jääköön jokaisen arvailuksi.autoista puheenollen
mitä ökympi auto sitä kauniimpi repsikka. - riipoo?
Kyllä me miehet olemme sellaisia, että katselemme molempia.
Vanha sanonta: Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä.
Oma kantani: Kyllä 50 lady on parhain! Älä joutavia ujostele. Eikä ne nyt autoa katsele, vaan minkälainen ihminen siinä "pyhässä lehmässä", siihen katse ukoilla jumii :))) - Nimetön
Oliko se ykkös asia ? Miehille kyllä. Me ollaan viiskytvee ja se siin. Anna tyttäres elää. Älä kilpaile.
- ympäristö
Hämmästyttävän moni näkee itsensä paljon upeammassa valossa kuin ympäristö!
Tuollainen omakehu hälyttää. - Otto-Vaan
Neljä pyörää ja loota.
Täytyyhän tyttärestä tarkistaa onko tullut isäänsä.:)- tai iällä
on väliä?Meidän ikäisillä kai jo muut arvot ratkaisevat.Hei haloo,ikävää jäädä murkkuiän vangiksi!??!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62958
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel113860Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294850- 58768
- 55673
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k95589- 57580
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45576- 23566
- 79554