Ville Valo

give into me

Ville Valo... uskon että tämä nimi tulee olemaan yhtä legendaa kuin Jim Morrison, Gurt Cobai yms...
ehkä paljon korkeammalla musiikillisessa maailmassa ja maailman lyriikoissa. Itse olen sitä mieltä että Valo on saavuttanut jotain sellaista musiikissa jota kukaan ei ole edes lähellä...todellinen legenda jo eläessään...

5

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janita1980

      Ville on elävä jumala. Saavuttanut jo enemmän kuin kukaan muu suomalainen artisti ikinä. Kunhan kaikki suomalaiset pystyisivät tajuumaan tämän asian. Ville myös yrittää auttaa/tukee uusia rock/metal bändejä nousemaan ylös. ottamalla niitä lämppää tai helldoneen. hieno asia!ps.sisäpiiritietoo. mutta mies rakastaa musiikkia ja sen huomaa

    • urkur pete

      Kyllä hyvin Ville vetää Lee Hazlewoodia Natalia Avelonin kanssa Summer Wine kipaleessa ja hyvin esittää myös vanhoja Baddingin kipaleita.

      • _sanni84_

        aivan mahtava laulaja/lauluntekijä. mä oon kuullu tosta että ville on kiinnostunut auttaa jotain uutta bändiä. tais olla joku eteläsuomesta jos oikein muistan.mut ei stadilainen kuitenkaan. hienoa!


      • janne999
        _sanni84_ kirjoitti:

        aivan mahtava laulaja/lauluntekijä. mä oon kuullu tosta että ville on kiinnostunut auttaa jotain uutta bändiä. tais olla joku eteläsuomesta jos oikein muistan.mut ei stadilainen kuitenkaan. hienoa!

        saatan mä rakastan HIMii! ne on aivan mahtavia!!! olen täysin riippuvainen himin musiikkiin. hienoa jos ville haluu auttaa tuolla tavalla.. jotenkin ei mitenkään vaikeaa kuvitella että ville tekis jotain tuollasta. se teitää musiikista kaiken ja tottakai hän haluaa että muutkin suomalaiset pärjää tällä alalla kun hän on itse jo saavuttanut melkein kaiken. legenda jo eläessään


    • bel

      Todellakin näin tulee olemaan.

      Kyllähän sen jo nyt näkee, miten ihmiset kunnioittavat ja arvostavat Valoa. Hänen koko olemuksensa huokuu arvokkuutta, ja hänestä voi aistia, että hän on kokenut ja nähnyt paljon elämässään.
      Ville Valo on tuonut musiikkimaailmaan paljon uutta.
      Häntä ei unohdeta, sillä hän tulee jäämään muiden legendojen joukkoon.
      Kaikki voivat varmasti kuvitella, miten hänestä kirjoitetaan vielä monia vuosia hänen kuolemansa jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe