Ville Valo

give into me

Ville Valo... uskon että tämä nimi tulee olemaan yhtä legendaa kuin Jim Morrison, Gurt Cobai yms...
ehkä paljon korkeammalla musiikillisessa maailmassa ja maailman lyriikoissa. Itse olen sitä mieltä että Valo on saavuttanut jotain sellaista musiikissa jota kukaan ei ole edes lähellä...todellinen legenda jo eläessään...

5

737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janita1980

Ville on elävä jumala. Saavuttanut jo enemmän kuin kukaan muu suomalainen artisti ikinä. Kunhan kaikki suomalaiset pystyisivät tajuumaan tämän asian. Ville myös yrittää auttaa/tukee uusia rock/metal bändejä nousemaan ylös. ottamalla niitä lämppää tai helldoneen. hieno asia!ps.sisäpiiritietoo. mutta mies rakastaa musiikkia ja sen huomaa

• urkur pete

Kyllä hyvin Ville vetää Lee Hazlewoodia Natalia Avelonin kanssa Summer Wine kipaleessa ja hyvin esittää myös vanhoja Baddingin kipaleita.

• _sanni84_

aivan mahtava laulaja/lauluntekijä. mä oon kuullu tosta että ville on kiinnostunut auttaa jotain uutta bändiä. tais olla joku eteläsuomesta jos oikein muistan.mut ei stadilainen kuitenkaan. hienoa!

• janne999
        _sanni84_ kirjoitti:

aivan mahtava laulaja/lauluntekijä. mä oon kuullu tosta että ville on kiinnostunut auttaa jotain uutta bändiä. tais olla joku eteläsuomesta jos oikein muistan.mut ei stadilainen kuitenkaan. hienoa!

saatan mä rakastan HIMii! ne on aivan mahtavia!!! olen täysin riippuvainen himin musiikkiin. hienoa jos ville haluu auttaa tuolla tavalla.. jotenkin ei mitenkään vaikeaa kuvitella että ville tekis jotain tuollasta. se teitää musiikista kaiken ja tottakai hän haluaa että muutkin suomalaiset pärjää tällä alalla kun hän on itse jo saavuttanut melkein kaiken. legenda jo eläessään

• bel

Todellakin näin tulee olemaan.

Kyllähän sen jo nyt näkee, miten ihmiset kunnioittavat ja arvostavat Valoa. Hänen koko olemuksensa huokuu arvokkuutta, ja hänestä voi aistia, että hän on kokenut ja nähnyt paljon elämässään.
      Ville Valo on tuonut musiikkimaailmaan paljon uutta.
      Häntä ei unohdeta, sillä hän tulee jäämään muiden legendojen joukkoon.
      Kaikki voivat varmasti kuvitella, miten hänestä kirjoitetaan vielä monia vuosia hänen kuolemansa jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe