On se nyt perrrr...e,että nimenomaan keskustelu on kuljettajan kanssa kielletty,mutta ei näytä koskevan ko.yhtiötä.Eilen illalla vähän ennen yhtätoista kaksi nuorta piippasi ajoissa(Karhuvuoren linja), mutta kuski ei nähnyt eikä kuullut mitään kun lörpötteli vanhemman miesmatkustajan kanssa.Nuoret yrittivät huutaa että pysähtyisi Tajusi vasta jonkun hieman kova äänisemmän puututtua asiaan. Ei edes anteeksi pyyntöä osannut esittää.Toivottavasti nuorille ei tullut kovin pitkä kävelymatka siinä myrskyssä!!!!
Pohjolan Liikenne
5
745
Vastaukset
- ei auta
No, voi voi. Luulisi niistä nuorista ääntä lähtevän itseltäänkin. Ei paljon auta tänne kirjoitella. Laita nyt vielä kymen sanomien tekstareihinkin. Muuten, lukeekohan niissä autoissa vielä, että keskustelu kuljettajan kanssa kielletty? Meinaan vaan, kun on puhelimetkin autoissa? Räpä räpä sullekin kyylääjä!
- ja niin vai
Että sun kaltaset tyypit käy hermoooooooooon !!!!
- hermoon
ja niin vai kirjoitti:
Että sun kaltaset tyypit käy hermoooooooooon !!!!
kiva olisi nähdä kyseisen ihmisen ilme kun omalle kohdalle käy niin, mitä nuorille. Tuokin ihminen taitaa olla juuri niitä, jotka pistävät kaiken nuorten syyksi. olen itse kokenut tuon saman, kuten myöskin useimmat tuttavani. Bussikuski ei suostu pysähtymään. Ajaa vain eteenpäin, eikä edes vilkaise peiliin. Ja näin on tapahtunut useasti samoille henkilöille. Ei muuta kuin yhteyttä firmaan ja ulos tuollaiset kuskit. kuka niitä kaipaa, kun eivät edes pysähdy!
- )))))))))))))))
hermoon kirjoitti:
kiva olisi nähdä kyseisen ihmisen ilme kun omalle kohdalle käy niin, mitä nuorille. Tuokin ihminen taitaa olla juuri niitä, jotka pistävät kaiken nuorten syyksi. olen itse kokenut tuon saman, kuten myöskin useimmat tuttavani. Bussikuski ei suostu pysähtymään. Ajaa vain eteenpäin, eikä edes vilkaise peiliin. Ja näin on tapahtunut useasti samoille henkilöille. Ei muuta kuin yhteyttä firmaan ja ulos tuollaiset kuskit. kuka niitä kaipaa, kun eivät edes pysähdy!
Kauheeta, kattooko ne kuskit vain maantietä, miksiköhän? Oliko noissa viesteissä jotenkin SYYTETTY nuoria? Eihän se ole syyttämistä, jos toteaa, tai kysyy, miksei ne nuoret saanet suutaan auki? Kannattaa todella soittaa firmaan, varmasti se on lähtö jos saavat tietää noin törkeästä virheestä. Soitto-nappulathan aina pelaa (?), eikä kukaan matkustaja soita koskaan kelloa liian myöhään...
Tiedän, että tähänkin viestiin tulee taas niitä älyttömiä kannan-ottoja, antaa tulla vaan, toivottavasti helpottaa.
- kuljettajatkin ovat
inhimillisiä erehdyksiä sattuu kaikille. jos vahingossa ajaa ohi pysäkistä niin usein seuraava TURVALLINEN pysähdyspaikka on vasta seuraava merkitty pysäkki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820