Onko apua homeopatiasta kilpirauhasen vajaatoimintaan?
Homeopatiaa
2
497
Vastaukset
- On, on
Siihen vajismuotoon auttaa, jonka oireina on masennus, väsymys, lihominen, ummetus, kuiva iho, hauraat hiukset, epämääräiset kivut, epämääräiset hengenahdistusvaivat jne, mutta joissa kuitenkin kaikki labrakokeet ovat normaalialueella, eikä lääkärit ymmärrä alkuunkaan, että vajishan se on ja ainoastaan Armour Thyroid siihen auttaa (paitsi että parin kuukauden kuluttua olo on kuin haavanlehdellä kesätuulessa, mutta sehän on vain merkki taudin salakavalasta pahenemisesta). Tai sitten auttaa se homeopatia.
- mutta tarkkana pitää olla
Nopean haun perusteella kilpirauhasen toimintaan ei homeopatialla ole vaikutusta. Tietokantahausta löytyy kyllä Belgiasta tapaus, jossa ensiapupotilas oli ottanut alkoholia, huumeita ja homeopaattista valmistetta laihduttaakseen. Jostain syystä homeopaattisesta valmisteesta löytyi kilpirauhasuutetta ja dietyylipropionia (amfetamiinijohdannainen). Pitoisuudet olivat hieman isompia kuin laki sallii. Eli kannattasi tehdä niinkuin Hahnemann Organonissa kirjoittaa, että homeopaatin pitää laimentaa tuotteensa itse.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659