Olen siis aloittanut pelin pelaamisen. Pääsin läpi kilpailuista ja olen vienyt verisen raipan kaupan tädille. Marcus toi kaksi hevosta talliin. Peli ei kuitenkaan lopu siihen! Olen etsinyt kaikki mahdolliset ihmiset jotka puhuisivat minulle mutta kellään ei ole mitään sanottavaa. Kartanossa asuva mies (en muista nimeä) ei sano mitään, eli olen jumissa. Ei ole mitään tehtävää ja aina vaan suihkulähde vilkkuu. OSAAKO JOKU AUTTAA? Olen todella avun tarpeessa! Voin auttaa myös muita. Kiitos.
HEVOSTALLIN SALAISUUS
12
557
Vastaukset
- ...
kukaan ei taida tietää. ollaan kaikki jumissa samassa kohdassa. taitaa olla parasta että pirautan pelin "konttoriin" ja kysyn jatkuuko peli, vai rehkimmekö turhaan saadaksemme asian selville?
- .......
Kun olet soittanut, kerrothan tännekkin että miten tämän kuuluisan ongelman kanssa edetään.
- viel mietitään...
....... kirjoitti:
Kun olet soittanut, kerrothan tännekkin että miten tämän kuuluisan ongelman kanssa edetään.
...kukaan soittanu sinne tai saanu sen vastauksen? On se outoo et sama ongelma vaivaa viel parin vuoden jälkeen... Nyt yritän selvittää jutun ite, koska kukaan ei kerro mitä pitää tehdä sen jälkeen, kun markus tuo 2 hevosta talliin. Tietääköhän kukaan edes jatkuuko peli tuon jälkeen?
- viel mietitään...
viel mietitään... kirjoitti:
...kukaan soittanu sinne tai saanu sen vastauksen? On se outoo et sama ongelma vaivaa viel parin vuoden jälkeen... Nyt yritän selvittää jutun ite, koska kukaan ei kerro mitä pitää tehdä sen jälkeen, kun markus tuo 2 hevosta talliin. Tietääköhän kukaan edes jatkuuko peli tuon jälkeen?
En tiedä pelaaks kukaan muu tätä Hevostallin salaisuus peliä enää, mutta tiedoksi että lähetin viestiä Tuotetukeen. Mikäli sieltä vastataan kerron viestin sisällön täällä.
Muuten vedin pelin just läpi, että jos teillä on nyt jotain kysyttävää pelistä, niin tarina on vielä muistissa. En voi tietenkään vastata pelin loppumista käsitteleviin kysymyksiin, koska haen itsekin siihen vastausta!
- viel mietitään...
...sä tarkotat tolla suihkulähteellä? Siis siinä kartassa laittaa Kaarlon kartanon päälle, siinä on suihkulähteen kuva. Kaarlon kartanon pihallakin on suihkulähde, siellä ei mielestäni mikään vilku.
Joten taidat tarkoittaa tuolla "suihkulähde vilkkuu":lla Kaarlon kartanon vilkkumista kartassa?- minähhhh
sitä suihkulähdettä tarkoitin. ihanaa, että joku vielä sitäkin pelaa...asia on jäänyt vaivaamaan ihan hirveästi.
- viel mietitään...
minähhhh kirjoitti:
sitä suihkulähdettä tarkoitin. ihanaa, että joku vielä sitäkin pelaa...asia on jäänyt vaivaamaan ihan hirveästi.
...jo käynyt tutkimassa Kaarlon toimistoa?
- minähhhh
...jo käynyt tutkimassa Kaarlon toimistoa?
olen lyönyt autoa, tutkinut toimiston ja kaksi hevosta on tuotu talliin.
- viel mietitään...
minähhhh kirjoitti:
olen lyönyt autoa, tutkinut toimiston ja kaksi hevosta on tuotu talliin.
Mikäli olet nähnyt "mainoksen", jossa hevoset tuodaan talliin, ja peli palasi sen jälkeen päävalikkoon, olet samassa kohtaa kuin minä. Olen tutkinut koko alueen nurkasta nurkkaan, ja vetänyt kisat uudelleen. Todennäköisesti peli loppuu siihen, mikä on outoa, sillä kun juttelin Kaarlolle (hevoset oli jo tuotu talliin) niin se puhui jotain verisestä raipasta. Miksiköhän Kaarlolle pystyi puhumaan vielä kerran, vaikka peli oli jo loppunut?
- gkgka
Mikäli olet nähnyt "mainoksen", jossa hevoset tuodaan talliin, ja peli palasi sen jälkeen päävalikkoon, olet samassa kohtaa kuin minä. Olen tutkinut koko alueen nurkasta nurkkaan, ja vetänyt kisat uudelleen. Todennäköisesti peli loppuu siihen, mikä on outoa, sillä kun juttelin Kaarlolle (hevoset oli jo tuotu talliin) niin se puhui jotain verisestä raipasta. Miksiköhän Kaarlolle pystyi puhumaan vielä kerran, vaikka peli oli jo loppunut?
mitä pitäisi tehdä kun olen kauan yrittänyt päästä tässä pelissä eteenpäin!? :s Olen päässyt koulu-,este- ja maastoratsastukset läpi ja sekä sen unenkin. ETTÄ mitä täytyisi nyt tehdä, olkaa kilttejä ja auttakaa jos voitte! : ) kiitos.
- Help4
gkgka kirjoitti:
mitä pitäisi tehdä kun olen kauan yrittänyt päästä tässä pelissä eteenpäin!? :s Olen päässyt koulu-,este- ja maastoratsastukset läpi ja sekä sen unenkin. ETTÄ mitä täytyisi nyt tehdä, olkaa kilttejä ja auttakaa jos voitte! : ) kiitos.
Kun "avaat" kartan (näkyy Kaarlon kartano, ostari ja maatila/oma talo) niin vilkkuuko mikään paikka?
Veikkaisin, että sinun pitäisi mennä ostarille juttelemaan päähenkilön kaverin kanssa. Sitten olisikin kilpailujen aika.. Nämä ovat vaan arvailuja, koska en ole pelannut peliä vähään aikaan, joten en muista tarkalleen kuinka peli etenee. En ole nimittäin varma tuleeko toinen uni ennen kilpailuita vai niiden jälkeen.
Kannattaa myös kuunnella päähenkilöä, sillä hän voi sanoa esim. "olen väsynyt" ym. jolloin on "unen aika".
Jos neuvoistani ei ollut mitään apua, voin tietysti pelata pelin nopeasti siihen kohtaan missä sinä olet ja sitten kertoa kuinka peli etenee. Minä muistan yleensäkin pelin juonen pelatessani sitä, joten lähetä viestiä tähän keskusteluun, jos neuvoni eivät auttaneet. Autan mielelläni, sillä aluksi peli oli minullekin vaikea ja tiedän kuinka ärsyttävää se voi olla.
- nella13
olen jumissa siinä missä olen löytänyt sen ukon pihalta avaimet.en tiedä minne ne kuuluu!olen jumissa siinä kohtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389