HEVOSTALLIN SALAISUUS

bubble-gum

Olen siis aloittanut pelin pelaamisen. Pääsin läpi kilpailuista ja olen vienyt verisen raipan kaupan tädille. Marcus toi kaksi hevosta talliin. Peli ei kuitenkaan lopu siihen! Olen etsinyt kaikki mahdolliset ihmiset jotka puhuisivat minulle mutta kellään ei ole mitään sanottavaa. Kartanossa asuva mies (en muista nimeä) ei sano mitään, eli olen jumissa. Ei ole mitään tehtävää ja aina vaan suihkulähde vilkkuu. OSAAKO JOKU AUTTAA? Olen todella avun tarpeessa! Voin auttaa myös muita. Kiitos.

12

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      kukaan ei taida tietää. ollaan kaikki jumissa samassa kohdassa. taitaa olla parasta että pirautan pelin "konttoriin" ja kysyn jatkuuko peli, vai rehkimmekö turhaan saadaksemme asian selville?

      • .......

        Kun olet soittanut, kerrothan tännekkin että miten tämän kuuluisan ongelman kanssa edetään.


      • viel mietitään...
        ....... kirjoitti:

        Kun olet soittanut, kerrothan tännekkin että miten tämän kuuluisan ongelman kanssa edetään.

        ...kukaan soittanu sinne tai saanu sen vastauksen? On se outoo et sama ongelma vaivaa viel parin vuoden jälkeen... Nyt yritän selvittää jutun ite, koska kukaan ei kerro mitä pitää tehdä sen jälkeen, kun markus tuo 2 hevosta talliin. Tietääköhän kukaan edes jatkuuko peli tuon jälkeen?


      • viel mietitään...
        viel mietitään... kirjoitti:

        ...kukaan soittanu sinne tai saanu sen vastauksen? On se outoo et sama ongelma vaivaa viel parin vuoden jälkeen... Nyt yritän selvittää jutun ite, koska kukaan ei kerro mitä pitää tehdä sen jälkeen, kun markus tuo 2 hevosta talliin. Tietääköhän kukaan edes jatkuuko peli tuon jälkeen?

        En tiedä pelaaks kukaan muu tätä Hevostallin salaisuus peliä enää, mutta tiedoksi että lähetin viestiä Tuotetukeen. Mikäli sieltä vastataan kerron viestin sisällön täällä.

        Muuten vedin pelin just läpi, että jos teillä on nyt jotain kysyttävää pelistä, niin tarina on vielä muistissa. En voi tietenkään vastata pelin loppumista käsitteleviin kysymyksiin, koska haen itsekin siihen vastausta!


    • viel mietitään...

      ...sä tarkotat tolla suihkulähteellä? Siis siinä kartassa laittaa Kaarlon kartanon päälle, siinä on suihkulähteen kuva. Kaarlon kartanon pihallakin on suihkulähde, siellä ei mielestäni mikään vilku.
      Joten taidat tarkoittaa tuolla "suihkulähde vilkkuu":lla Kaarlon kartanon vilkkumista kartassa?

      • minähhhh

        sitä suihkulähdettä tarkoitin. ihanaa, että joku vielä sitäkin pelaa...asia on jäänyt vaivaamaan ihan hirveästi.


      • viel mietitään...
        minähhhh kirjoitti:

        sitä suihkulähdettä tarkoitin. ihanaa, että joku vielä sitäkin pelaa...asia on jäänyt vaivaamaan ihan hirveästi.

        ...jo käynyt tutkimassa Kaarlon toimistoa?


      • minähhhh
        viel mietitään... kirjoitti:

        ...jo käynyt tutkimassa Kaarlon toimistoa?

        olen lyönyt autoa, tutkinut toimiston ja kaksi hevosta on tuotu talliin.


      • viel mietitään...
        minähhhh kirjoitti:

        olen lyönyt autoa, tutkinut toimiston ja kaksi hevosta on tuotu talliin.

        Mikäli olet nähnyt "mainoksen", jossa hevoset tuodaan talliin, ja peli palasi sen jälkeen päävalikkoon, olet samassa kohtaa kuin minä. Olen tutkinut koko alueen nurkasta nurkkaan, ja vetänyt kisat uudelleen. Todennäköisesti peli loppuu siihen, mikä on outoa, sillä kun juttelin Kaarlolle (hevoset oli jo tuotu talliin) niin se puhui jotain verisestä raipasta. Miksiköhän Kaarlolle pystyi puhumaan vielä kerran, vaikka peli oli jo loppunut?


      • gkgka
        viel mietitään... kirjoitti:

        Mikäli olet nähnyt "mainoksen", jossa hevoset tuodaan talliin, ja peli palasi sen jälkeen päävalikkoon, olet samassa kohtaa kuin minä. Olen tutkinut koko alueen nurkasta nurkkaan, ja vetänyt kisat uudelleen. Todennäköisesti peli loppuu siihen, mikä on outoa, sillä kun juttelin Kaarlolle (hevoset oli jo tuotu talliin) niin se puhui jotain verisestä raipasta. Miksiköhän Kaarlolle pystyi puhumaan vielä kerran, vaikka peli oli jo loppunut?

        mitä pitäisi tehdä kun olen kauan yrittänyt päästä tässä pelissä eteenpäin!? :s Olen päässyt koulu-,este- ja maastoratsastukset läpi ja sekä sen unenkin. ETTÄ mitä täytyisi nyt tehdä, olkaa kilttejä ja auttakaa jos voitte! : ) kiitos.


      • Help4
        gkgka kirjoitti:

        mitä pitäisi tehdä kun olen kauan yrittänyt päästä tässä pelissä eteenpäin!? :s Olen päässyt koulu-,este- ja maastoratsastukset läpi ja sekä sen unenkin. ETTÄ mitä täytyisi nyt tehdä, olkaa kilttejä ja auttakaa jos voitte! : ) kiitos.

        Kun "avaat" kartan (näkyy Kaarlon kartano, ostari ja maatila/oma talo) niin vilkkuuko mikään paikka?
        Veikkaisin, että sinun pitäisi mennä ostarille juttelemaan päähenkilön kaverin kanssa. Sitten olisikin kilpailujen aika.. Nämä ovat vaan arvailuja, koska en ole pelannut peliä vähään aikaan, joten en muista tarkalleen kuinka peli etenee. En ole nimittäin varma tuleeko toinen uni ennen kilpailuita vai niiden jälkeen.
        Kannattaa myös kuunnella päähenkilöä, sillä hän voi sanoa esim. "olen väsynyt" ym. jolloin on "unen aika".

        Jos neuvoistani ei ollut mitään apua, voin tietysti pelata pelin nopeasti siihen kohtaan missä sinä olet ja sitten kertoa kuinka peli etenee. Minä muistan yleensäkin pelin juonen pelatessani sitä, joten lähetä viestiä tähän keskusteluun, jos neuvoni eivät auttaneet. Autan mielelläni, sillä aluksi peli oli minullekin vaikea ja tiedän kuinka ärsyttävää se voi olla.


    • nella13

      olen jumissa siinä missä olen löytänyt sen ukon pihalta avaimet.en tiedä minne ne kuuluu!olen jumissa siinä kohtaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe