PARAS PARI KALOILLE???

Tarcea

Mikä muista merkeistä on näennäisesti kaikkein paras pari kaloille?
Mikä merkki ymmärtää parhaiten ailahtelevaa ja salailevaa luonnetta ja elämäntapaa, joka joistakin tuntuu täysin käsittämättömältä?

Siis mietin vain, olen seurustellut useamman "erimerkkisen" kanssa, mutta sellaista "yhteyttä" ei vain löydy. Tuntuvat jotenkin liian "maallisilta" kaikki kandidaatit.

Jotenka mikä merkki tasapainottaisi/sopisi kaloille muita paremmin?

101

22355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skorpioni nainen 34 v.

      ...Skorpioni

      • tietysti,

        mutta pitääkö sen olla juuri 34-vuotias. No tietysti nainen silloin rupeaa olemaan parhaassa iässä. Mutta kai kaverin ikä silti voisi olla sinne päin ainakin neljän vuoden tarkkuudella.


      • siww

        millon olet syntynyt ja milloin kalasi?
        olet siis nainen?

        tarkemmistä syntymäajoita olisi enemmän hyötyä:)

        (en ole tämän keskustelun aloittaja)


      • Ihmettelevä Kalat

        Kamala ja myrkyllinen yhdistelmä kerta kaikkiaan, kokemuksella (useasta miehestä) voin sanoa.. Tämä pari on aivan yliarvostettu! Itse ahdistun skorppareiden omistushalusta, tunkeiluvuudesta, sentimentaalisuudesta ja salamyhkäisyydestä. Voi tietysti selittyä sillä, että kartallani on sekä kuu että venus ilmamerkissä (kaipaan vapautta, tilaa, älyllistä kumppanuutta etc.)


      • kalarouva
        Ihmettelevä Kalat kirjoitti:

        Kamala ja myrkyllinen yhdistelmä kerta kaikkiaan, kokemuksella (useasta miehestä) voin sanoa.. Tämä pari on aivan yliarvostettu! Itse ahdistun skorppareiden omistushalusta, tunkeiluvuudesta, sentimentaalisuudesta ja salamyhkäisyydestä. Voi tietysti selittyä sillä, että kartallani on sekä kuu että venus ilmamerkissä (kaipaan vapautta, tilaa, älyllistä kumppanuutta etc.)

        Olin naimisissa yli 15 vuotta rapumiehen kanssa, kunnes kuolema erotti.Vaikka pitäisi sopia hyvin niin kärsin niistä ravun pessimismikohtauksista kovasti.
        Nyt olen seurustellut yli 5 vuotta neitsytmiehen kanssa,joka on Mies vailla vertaa.Pitää kuin kukkaa kämmenellä ja jonkun naistenlehden astrologin mukaan kalalle sopiikin neitsyt parhaiten.Minä allekirjoitan sen kyllä.


      • Fisunen70
        kalarouva kirjoitti:

        Olin naimisissa yli 15 vuotta rapumiehen kanssa, kunnes kuolema erotti.Vaikka pitäisi sopia hyvin niin kärsin niistä ravun pessimismikohtauksista kovasti.
        Nyt olen seurustellut yli 5 vuotta neitsytmiehen kanssa,joka on Mies vailla vertaa.Pitää kuin kukkaa kämmenellä ja jonkun naistenlehden astrologin mukaan kalalle sopiikin neitsyt parhaiten.Minä allekirjoitan sen kyllä.

        Onneksi olkoon!
        Todennäköisesti neitsyesi omaa nousevassa ja kuumerkissä, jonkun ylimaallisen aspektin.

        Omaan kalat-sfääriini ei ole kuitenkaan koskaan ilmaantunut kuin tylsähköjä, harmaita, tyylitajuttomia, suppean ja itsekeskeisen maailmankuvan omaavia neitsyeitä - siis normi helmasynneillään varustettuja tapauksia..


      • kahvelikoura
        kalarouva kirjoitti:

        Olin naimisissa yli 15 vuotta rapumiehen kanssa, kunnes kuolema erotti.Vaikka pitäisi sopia hyvin niin kärsin niistä ravun pessimismikohtauksista kovasti.
        Nyt olen seurustellut yli 5 vuotta neitsytmiehen kanssa,joka on Mies vailla vertaa.Pitää kuin kukkaa kämmenellä ja jonkun naistenlehden astrologin mukaan kalalle sopiikin neitsyt parhaiten.Minä allekirjoitan sen kyllä.

        Kalat ja Neitsyt ovat erottamattomat.
        Mutta löytyy poikkeuksiakin ettei Kalat ja Neitsyt sovi.
        Johtuu vääränlaisista rinnakkais merkeistä.


      • kaklooni
        kalarouva kirjoitti:

        Olin naimisissa yli 15 vuotta rapumiehen kanssa, kunnes kuolema erotti.Vaikka pitäisi sopia hyvin niin kärsin niistä ravun pessimismikohtauksista kovasti.
        Nyt olen seurustellut yli 5 vuotta neitsytmiehen kanssa,joka on Mies vailla vertaa.Pitää kuin kukkaa kämmenellä ja jonkun naistenlehden astrologin mukaan kalalle sopiikin neitsyt parhaiten.Minä allekirjoitan sen kyllä.

        Minä myös olen kala, ja tykkään neitsyt-miehestä eniten.


    • ...

      tämä tuli minulle yllätyksenä, jo kolme vuotta tätä onnea on jatkunut!!! Suosittelen !!! ;)

      • ikinä enää

        repii rikki kalanaisen. Vaikka "suhde" kestäisikin vuosia, niin leijona kaluaa, niin ettei ole kuin ruoto jäljellä.
        Ei, mieluimmin yksin, kuin leijonan kanssa!


      • Pirre
        ikinä enää kirjoitti:

        repii rikki kalanaisen. Vaikka "suhde" kestäisikin vuosia, niin leijona kaluaa, niin ettei ole kuin ruoto jäljellä.
        Ei, mieluimmin yksin, kuin leijonan kanssa!

        sanat..:((


      • Jellonatar I

        Liian harmaa persoona leijonalle. Leijona ei tykkää siitä salailevasta, narsistisesta ja sarkastisisesta luonteesta.Kala on erakkoluonne ja leijona sosiaalinen, joten tästäkin tulee sanomista. Minen enää ikuna sekaannu edes kalaluonteisiin.. Hyi helevatti!


      • ei luottamista
        Jellonatar I kirjoitti:

        Liian harmaa persoona leijonalle. Leijona ei tykkää siitä salailevasta, narsistisesta ja sarkastisisesta luonteesta.Kala on erakkoluonne ja leijona sosiaalinen, joten tästäkin tulee sanomista. Minen enää ikuna sekaannu edes kalaluonteisiin.. Hyi helevatti!

        sopii ehdottamasti kaurisnainen puolisoksi, kurittaa tosi tomerasti kalamieskin joutuu kumartamaan.
        tiedän koska kaurisnainen vei kalamiehen minulta, mutta niin vietävissä olikin kalamies. ovat pettäneet jo vuosia puolisoitaan.
        nyt ajateltuna se oli suuri helpotus, suuri taakka putosi pois.
        miehestä näyttää tulleen paljon nöyrempi, sanoin hänelle olen löytänyt uuden kaverin. ei antanut hyväksyntää että minullakin olisi kaveri miesystävä.

        kaurisnaista ei näköjään saa taipumaan tahtoonsa, niin tehdään kuin kalaherra käskee.
        oli hänessä paljon hyviäkin puolia ahkera työnsä kyllä hoiti hyvin.

        mutta se 15-vuoden pettäminen mikä tuli julki kun ilkeällä päällä olessaan kertoi.
        ei kalamies tiennyt mitä minä tunsin sisälläni, jotain meni rikki ikiajoiksi.


      • kaikille sama
        Jellonatar I kirjoitti:

        Liian harmaa persoona leijonalle. Leijona ei tykkää siitä salailevasta, narsistisesta ja sarkastisisesta luonteesta.Kala on erakkoluonne ja leijona sosiaalinen, joten tästäkin tulee sanomista. Minen enää ikuna sekaannu edes kalaluonteisiin.. Hyi helevatti!

        kalat, merkiltäni. Olen voimakkaasti sosiaallinen vedän muutamaa kerhoa ja nautin ihmisten kanssa olosta. Mutta minun Leijonani vain nuoleskelee kotona tassujaan. Joskus on juhlia kotona silloin leijonani laittaa parastaan eli ruokaa on jokaa sorttia ja kenkänkorkoja ilmassa. Silti rakastan minun Leijonaani antaa nuoleskella tassujaan kyllä hän tekee pyynnöstäni asioita, mutten onneksi ole kovin pyytävää sorttia.


      • näin on
        Jellonatar I kirjoitti:

        Liian harmaa persoona leijonalle. Leijona ei tykkää siitä salailevasta, narsistisesta ja sarkastisisesta luonteesta.Kala on erakkoluonne ja leijona sosiaalinen, joten tästäkin tulee sanomista. Minen enää ikuna sekaannu edes kalaluonteisiin.. Hyi helevatti!

        leijona sopii kalalle ja kala leijonalle, kokemusta on, sanokaa mitä haluatte


      • kalatNleijonaM
        ikinä enää kirjoitti:

        repii rikki kalanaisen. Vaikka "suhde" kestäisikin vuosia, niin leijona kaluaa, niin ettei ole kuin ruoto jäljellä.
        Ei, mieluimmin yksin, kuin leijonan kanssa!

        elämänikäinen side kalat/leijona mutta yhteiselämää ei voi ajatellakaan!


      • entinen on entinen
        ikinä enää kirjoitti:

        repii rikki kalanaisen. Vaikka "suhde" kestäisikin vuosia, niin leijona kaluaa, niin ettei ole kuin ruoto jäljellä.
        Ei, mieluimmin yksin, kuin leijonan kanssa!

        Vanha ketju..mutta niin se repi..kaksi kertaa ja toisella kertaa en meinaa jaloilleni päästä.Mutta kaikesta surusta huolimatta mun päällimmäinen murhe on kalat poikani jonka eks-leijona mieheni myös repi kappaleiksi.Poikani onkin sanonut että hyvinhän me pärjätään näinkin.
        Päällimmäinen tunne on että niin me pärjätäänkin ja olen alannut olemukseltani piristymään,mutta silti aina vaan haluan hänet takaisin.Vaikka tiedän että se seuraava kerta se vasta sitten paha onkin.Mutta en usko että sitä enää tulee,koska olen ihan erilailla alannut kokoamaan elämäni palapeliä,kuin viime eron jälkeen.Näin jälkikäteen ajateltuna minulla ei ollut omaa elämää liittomme aikana ollenkaan.Se oli yhtä helvelttiä meidän yhdessä olo.


    • Nimetön

      toinen kalat, rapu, skorpioni, jouskari, härkä, kauris ovat sopineet tuntemilleni kaloille.

    • se on.

      Sanokaa minun sanoneen!

      • muttei

        skorpionin ylittänyttä ole! kala voi ihastua ravun suloisuuteen ja siihen leikkimielisyyteen (tuhmaa tai ei tuhmaa leikkisyyttä)ja rakkaustarina voi olla romanttinen ja lämmin.

        ...skorpionin kanssa taasen ei leijailla vaaleanpunaisilla pilvillä, vaan tumman punaisilla sydämillä eroottisessa taivaassa.... skorpioni saa kalasta sen tuhmemman puolen esiin, ja skorpionia myöskin viehättää kalojen kiltteys ja herkkyys, kaloja skorpionin vahvuus, karisma ja eroottisuus.

        skorpionin ylittänyttä ei siksi ole, koska kalassa on puolia joita skorpionissa ei ole (ainakaan vahvuuksina): herkkyyttä, myötätuntoa, sympaattisuutta ja haaveilun jaloa taitoa.
        skorpionissa puolestaan on vahvuutta, karismaa, kyky ottaa haasteita vastaan ja hän voi saada unelmoivan kalansa toteuttamaan toiveitaan.
        nämä ominaisuudet tekevät liitosta täydellisen, rajuja riitoja ja väittelyitä ei synny sillä molemmat eivät ole temperamenttisia ihmisiä, kala rauhoittaa tulista skorpionia ja skorpioni potkii kalaa perseelle aina tarpeen mukaan. kemiat pelaa ja sängyssä kalatmies vie ainakin tämän skopun taivaisiin!

        onko muita samaa kokeneita skorpioneja? ;)

        ja tännehän tulee miljoona ihmistä kertomaan mikä on hänen mielestään paras pari kalalle, on oinasta kaurista rapua toista kalaa leijjonaa vesimiestä ja vaikka mitä...mutta nyt kysytään nimenomaan horoskooppia, joten kannattapi käydä lukemassa ne merkkien luonnehdinnat ja sitten miettiä täyttävätkö kahden kyseisen merkin piirteet kaikki täytettävät kolot ;)


      • dcvjhmnbjk hjn

        Ole rapu.Rapu on hidas olio.......Ei passaa kaloille sitten ollenkaan..


    • kalat ja kauris

      Elän ihanan kalamiehen kanssa, olen kaurisnainen. Ihan ekstaasia. Toinen tietää, mitä toinen ajattelee. Seksi on sellaista ilotulitusta, ettei mitään rajaa. Makumme sisustuksen, musiikin, elokuvien ym. suhteen on täysin sama.

      Kalat on haaveilija ja salailevakin ehkä. Kauris taas osaa tehdä haaveista totta suunnittelemalla haaveille aikataulut ja tavoitteet. Maanläheisenä ihmisenä kauris osaa pudottaa kalat hellästi todellisuuteen ja ampua salailut alas. Tämä on ensimmäinen kalat-mieheni, ja ylivoimaisesti kaikista miehistä paras. Pehmentää kunnnianhimoista ja "kylmää" luonnettani juuri sopivasti.

      Mahtaako minulle sitten osunut harvinainen kalat-mies, kun hän on myös työnarkomaani ja hieman johtajatyyppiä. Itselläni on nouseva merkki neitsyessä, hänen kuumerkkinsä puolestaan on neitsyt. Oma planeettani Saturnus on puolestaan hänen aurinkomerkissään. Ja venus meillä on samassa merkissä...

      • ja kalojen kanssa tulen hyv...

        muttei kannata tulla tähän keskusteluun sitä hehkuttamaan, sillä nyt kysytään juuri sitä parasta kumppania kaloille, ja tyhmäkin tietää että paras on rapu tai skorpioni.

        kauris, härkä ja neitsyt hyviä, vaikka kuinka taivaassa oltaisiin, ei se mene kalat-rapu ja kalat-skorppari suhteen yli.

        tv. sivusta seurannut

        joku tuossa ylempänä mainitsi että jokainen tulee ehdottamaan sitä omaa horoskooppiaan vain koska heillä nyt sattuu olemaan taivaallista, mutta joo, kysehän on horoskoopeista, ei yksilöistä ;)
        ite sanoisin kaloille että etsikää se toinen kala, rapu tai skorppari. te sulaudutte parhaiten yhteen :)


      • täytyy hyvä olla,
        ja kalojen kanssa tulen hyv... kirjoitti:

        muttei kannata tulla tähän keskusteluun sitä hehkuttamaan, sillä nyt kysytään juuri sitä parasta kumppania kaloille, ja tyhmäkin tietää että paras on rapu tai skorpioni.

        kauris, härkä ja neitsyt hyviä, vaikka kuinka taivaassa oltaisiin, ei se mene kalat-rapu ja kalat-skorppari suhteen yli.

        tv. sivusta seurannut

        joku tuossa ylempänä mainitsi että jokainen tulee ehdottamaan sitä omaa horoskooppiaan vain koska heillä nyt sattuu olemaan taivaallista, mutta joo, kysehän on horoskoopeista, ei yksilöistä ;)
        ite sanoisin kaloille että etsikää se toinen kala, rapu tai skorppari. te sulaudutte parhaiten yhteen :)

        kun olen huomannut,että tälläkin palstalla juuri heitä eniten kehutaan. Tiedän sen, koska olen itsekin fisu-uros.


      • täytyykin olla,
        täytyy hyvä olla, kirjoitti:

        kun olen huomannut,että tälläkin palstalla juuri heitä eniten kehutaan. Tiedän sen, koska olen itsekin fisu-uros.

        kun yhdelle sun toiselle kelpaatte.Siis heille,jotka eivät tiedä miten vilkaseväisiä kalamiehet tuppaavat olemaan sen pyrstöevänsä kanssa ja ah miten sujuvasti he osaavat jälkensä selittäen peitellä.Em.syystä minulle ei ole koskaan kalamies kelvannut vaikka tuttavapiiri on heitä pullollaan ollutkin.Mukavia seuramiehiä olette toki,sitä en kiellä,mutta tuo teidän vaellusviettinne on niin kamala.


      • sellanen.
        täytyykin olla, kirjoitti:

        kun yhdelle sun toiselle kelpaatte.Siis heille,jotka eivät tiedä miten vilkaseväisiä kalamiehet tuppaavat olemaan sen pyrstöevänsä kanssa ja ah miten sujuvasti he osaavat jälkensä selittäen peitellä.Em.syystä minulle ei ole koskaan kalamies kelvannut vaikka tuttavapiiri on heitä pullollaan ollutkin.Mukavia seuramiehiä olette toki,sitä en kiellä,mutta tuo teidän vaellusviettinne on niin kamala.

        Kyllä kalaherra kotona on pysynyt. Ujouskin estää liikkumasta väärille apajille. Tosin ikäkin vaikuttaa ja seestyminen on saavuttanut.


      • Never more
        täytyykin olla, kirjoitti:

        kun yhdelle sun toiselle kelpaatte.Siis heille,jotka eivät tiedä miten vilkaseväisiä kalamiehet tuppaavat olemaan sen pyrstöevänsä kanssa ja ah miten sujuvasti he osaavat jälkensä selittäen peitellä.Em.syystä minulle ei ole koskaan kalamies kelvannut vaikka tuttavapiiri on heitä pullollaan ollutkin.Mukavia seuramiehiä olette toki,sitä en kiellä,mutta tuo teidän vaellusviettinne on niin kamala.

        Kalaukot on kaukana hyvistä miehistä, eikä heillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.Haaveilevat omissa maailmoissaan ja peilin edessä viihtyvät itseään ihaillen ja kehuen.Eivät todellakaan sovi parisuhteeseen saati olemaan perheen isiä. Ovat niin täynnä itteään ettei vois uskoa ennenkuin kokee kaiken sen heidän kans eläessään. Suhteen alussa ovat niin kilttiä, lempeitä että voi voi sentään.Vaan kyllä alkaa todellinen luonne paljastua kun pitäisi ottaa todella muitaki huomioon.On myös todella hyvä näyttelijä.Salailee ja esittää Pyhää Pietaria.Oli se sit järkytys kun uskoi toisen sanoihin ja kuinka ollakkaan haaremia oli maailmalla piettänyt.Helppoahan se kun perhe kaukana eikä ihmisellä mitään omaatuntoa.Kaksi kalaukkoa on tullu katottua eikä ikinä kolmatta.On meinaan niin paljon samoja piirteitä. Oikeastaan kaikki muut mutta pettämisestä en saanu toista fisua kiinni. Ehkä oli vaan parempi valehteleen. Tuttava piirisä on myös ollut ja on vieläki jokunen näitä ufoja.Varsinaisia huu haa ukkoja.


    • kalatartar

      Olen siis kalat N 36v.

      En yhdy siihen , että skorpioni tai rapu olisi paras.

      Ravut ovat oikuttelevia ja herkkänahkaisia, ei jaksa.

      Skorpioni on riidoissa julma, haluaa lyödä vyön alle jos ei muuta voi.Se haavoittaa herkkää kalaa liikaa ajan pitkää. Ja jos skorpionikin haavoittuu, keskusteluyhteys katkeaa pitkässä juoksussa ja sen jälkeen ei seksikään ole kuin mekaaninen suorite.

      Itselleni on ollut ehdottomasti paras kauris.Tasapainottaa kaloja sopivasti.On luotettava, mikä sopii häilyväiselle kalalle hienosti.Kalathan pelkää aina menettävänsä rakkaansa, mutta kauriin kohdalla osoittautuu todeksi että ihmeisen voi luottaa.

      Huonoimmin itselleni on sopinut vesimies-heidän kanssaan tarvitsisi tulkkia=)

      • mä vaan

        Olen itse kalat N26 ja olin kihloissa skorppari miehen kanssa. Avoliitosta yksi lapsi. Kaikki oli aluksi ihanaa ja ns ruusuilla tanssimista. Mies osasi hurmata minut ja sanoa sen mitä halusin herkkänä kalanaisena kuulla, hän osasi kyllä näyttää kuinka rakasti paljon rakasti minua ja kuinka olin hänelle maailman tärkein ihminen. Mutta riidoissa hän oli hyökkäävä/sovitteleva... Minä olin kuin piikkinen pallokala, joka hyökkäsi vastaan kaikin tavoin. Hän oli vain aivan liian harkitseva ja laskelmoiva sekä tuhnaaja, johon minä kyllästyin ja alkoi ärsyttää. Itse olen tempperamenttinen ja aika tulinen kalaksi. Erosimme ja tulimme paljon paremmin toimeen sen jälkeen lapsen kautta kuin parisuhteemme aikana. Pysyimme hyvinä ystävinä siihen asti kunnes hän teki omat ratkaisunsa elämässään ja meni taivaanisän kotiin.
        Joten en olisi niin varma, että skorppioni on kalalle paras vaihtoehto... Luonnekin tosin vaikuttaa paljon, ehkä olen vain törmännyt vääriin miehiin elämässäni tai sitten minun on syytä katsoa peiliin.


      • paljon kiinni siitä
        mä vaan kirjoitti:

        Olen itse kalat N26 ja olin kihloissa skorppari miehen kanssa. Avoliitosta yksi lapsi. Kaikki oli aluksi ihanaa ja ns ruusuilla tanssimista. Mies osasi hurmata minut ja sanoa sen mitä halusin herkkänä kalanaisena kuulla, hän osasi kyllä näyttää kuinka rakasti paljon rakasti minua ja kuinka olin hänelle maailman tärkein ihminen. Mutta riidoissa hän oli hyökkäävä/sovitteleva... Minä olin kuin piikkinen pallokala, joka hyökkäsi vastaan kaikin tavoin. Hän oli vain aivan liian harkitseva ja laskelmoiva sekä tuhnaaja, johon minä kyllästyin ja alkoi ärsyttää. Itse olen tempperamenttinen ja aika tulinen kalaksi. Erosimme ja tulimme paljon paremmin toimeen sen jälkeen lapsen kautta kuin parisuhteemme aikana. Pysyimme hyvinä ystävinä siihen asti kunnes hän teki omat ratkaisunsa elämässään ja meni taivaanisän kotiin.
        Joten en olisi niin varma, että skorppioni on kalalle paras vaihtoehto... Luonnekin tosin vaikuttaa paljon, ehkä olen vain törmännyt vääriin miehiin elämässäni tai sitten minun on syytä katsoa peiliin.

        mitä siltä parisuhteelta hakee, onko se turvallisuuden tunnettaja luotettavuutta (luottamus toki kuuluu jokaiseen parisuhteeseen ja on mulle ykkösasia) eli sellasta perhetyyppiä, jotka skorppari ei ehkä niinkään paljoa ole, muttei tarkoita sitä ettei hän välitä perheestään. jos on perhetyyppiä, varmasti tasapainoinen kauris tai neitsyt, tai härkä on parempi vaihtoehto kui skorpioni.
        mutta jos kalat hakee enemmän rakkautta, intohimoa, erotiikkaa ja uskollisuutta niin silloin oiva valinta on skorpioni;)
        ..eli paljon kiinni mitä haluaa kumppanila, tai sitten te muutaman kalaneidit olette törmänneet vääriin skorppreihin ;D
        olen kyllä huomannut, että kalanaisilla ja skorpparimiehilla ei mene ehkä niin hyvin, johtuu ehkä että skorpionimies haluaa yleensä olla se perheen pää, ei alistu eikä seuraa. haluaa johtaa ja määrätä, ja tätä ei kalanainen herkkänä immeisenä kestä..mutta te kalamiehet, ottakaa se skorpioninainen, se on sitä mitä tarvitsette!

        tv. skorppariN

        enkä nyt halua teitä maamerkkejä leimata tylsiksi kotirouviksi/herroiksi, teillä on varmaan vaan hiukka enemmänän jalat maassa ja olette sellaisia maanläheisempiä, ja se on ihan hyvä :) eikä se minusta sulje pois muutakuin sen skorpparin äkkipikaisuuden, mustasukkaisuuden ja halun johtaa, mikä joka skorpparissa piilee, mutta tulee paremmin esiin ehkä miehillä kuin naisilla.


      • Mirtsukka77

        kaurismies on paras tasapainottamaan kalanaisen tunteita ja varsinkin jos noouseva merkki on Skorpioni niin kuin useimmilla suomalaisilla.Itse olen elänyt kaurismiehen ( AC Jousimies, Kuu Kalat,venus Kalat) kanssa kohta 20 vuotta ja olen kyllä enemmän skorpioniluonteien, mutta hän on kiltisti jaksanut minua katella.Miinuspuolina omistamishaluisuus ja mustasukkaisuus.Eli yleensä, jos olet kaurismiehen kanssa joudut myös luopumaan vapaudestasi.


      • Kalanaiswoman
        mä vaan kirjoitti:

        Olen itse kalat N26 ja olin kihloissa skorppari miehen kanssa. Avoliitosta yksi lapsi. Kaikki oli aluksi ihanaa ja ns ruusuilla tanssimista. Mies osasi hurmata minut ja sanoa sen mitä halusin herkkänä kalanaisena kuulla, hän osasi kyllä näyttää kuinka rakasti paljon rakasti minua ja kuinka olin hänelle maailman tärkein ihminen. Mutta riidoissa hän oli hyökkäävä/sovitteleva... Minä olin kuin piikkinen pallokala, joka hyökkäsi vastaan kaikin tavoin. Hän oli vain aivan liian harkitseva ja laskelmoiva sekä tuhnaaja, johon minä kyllästyin ja alkoi ärsyttää. Itse olen tempperamenttinen ja aika tulinen kalaksi. Erosimme ja tulimme paljon paremmin toimeen sen jälkeen lapsen kautta kuin parisuhteemme aikana. Pysyimme hyvinä ystävinä siihen asti kunnes hän teki omat ratkaisunsa elämässään ja meni taivaanisän kotiin.
        Joten en olisi niin varma, että skorppioni on kalalle paras vaihtoehto... Luonnekin tosin vaikuttaa paljon, ehkä olen vain törmännyt vääriin miehiin elämässäni tai sitten minun on syytä katsoa peiliin.

        ja entinen mieheni (skorppari) päätti myös omin voimin löytää paikkansa taivaanisän kodista. Silti täytyy myöntää, että skorppari-ihastumiseni ei jäänyt siihen. Olen heikkona skorppareihin, en oikein tiedä mikä niissä kiehtoo, jonkinlainen aistillisuus. Mutta uskon että kalat kokee skorppareiden kanssa enemmänkin romanssin kuin pitkän tasapainoisen ja onnistuneen avioliiton. Kun se on hyvää niin se on tosi hyvää, kun se on huonoa, se on tosi huonoa. Kultaista keskitietä on vaikea löytää näiden kahden välillä.


    • vaakkuna

      kalat itse itsessään, nimittäin joukkoon kirjavaan kun mahtuu "järkeviä", aikaansaaviakin kalaihmisiä, joilla jalat pysyy maan kamaralla, ja sitten taas niitä haihattelijoita, jotka eivät oikein tosi elämää kestä. Vesi virtaa pinnan alla parhaiten, mutta skorpioni ja rapu viihtyvät myös maalla. kaksi kalaa voivat lillua omissä vesissään rauhassa, maalle liika vetisyys on rasittavaa, tuli ei sitä ymmärrä lainkaan, eikä ilmaa saa vedettyä mukaan. kaikki kalat siis kalastamaan vaan.

      • fillaristi10

        ...hölynpölyä. Mutta silti kalalle sopii parhaiten vaaka.


      • vaakamies ole
        fillaristi10 kirjoitti:

        ...hölynpölyä. Mutta silti kalalle sopii parhaiten vaaka.

        näyttänyt tunteitaan ja on sängyssäkin onneton tunari,


      • kala75
        fillaristi10 kirjoitti:

        ...hölynpölyä. Mutta silti kalalle sopii parhaiten vaaka.

        ei tasan sovi,ainakaan niinpäin että vaakamies ja kalaeukko.vaaka on tylsää seuraa ja kattelee vaan missejä...mut jätettiin näillä perusteilla:mun olis pitänyt olla 175 pitkä,siniset silmät ja ruskeet hiukset.eron jälkeen kuulin että,tää heppu pitää nina aution ja heidi kyrön kuvaa lompakossa...että näin.


      • fisuuu
        fillaristi10 kirjoitti:

        ...hölynpölyä. Mutta silti kalalle sopii parhaiten vaaka.

        Kalalle vaaka. Olen nainen ja lähes jokaista merkkiä kokeillut, vaaka tuntunut parhaimmalta tähän asti, ja paras ystäväni on neitsyt. Vaaka mies on melkoinen tapaus, mutta kalathan on nokkelia niin selviää! :)


    • kala75

      vaaka ei ainakaan,liian tylsää seuraa ja ulkonäkö "liian" tärkee...

      • tietysti on.

        Yksi vaakamieskin hommasi pannuhuoneeseensakin peilin, että voi ihailla nättiä naamaansa ja suoria hiuskuontaloa.


    • kalaMiehelle

      On häikäilemätön ja pelottavan pisteliäs. Hylkää kenet tahansa ihan yllättäen...

      KaloilleMiehille sopivimpia ovat Kaurisnaiset ja joskus ehkä jopa kalanainenkin, mutta härkänainen sekä jos hyvin käy kaksosnainenkin sopii..

      • kesanen

        kalanaiselle!
        Haluaa omistaa koko kalan yksin ja ahdistaa akvaarioonsa. Kirjaimelliseti pitää pihdeissään ja kiltti kala alistuu jollei uskalla lähteä....


      • kalasumua
        kesanen kirjoitti:

        kalanaiselle!
        Haluaa omistaa koko kalan yksin ja ahdistaa akvaarioonsa. Kirjaimelliseti pitää pihdeissään ja kiltti kala alistuu jollei uskalla lähteä....

        Skorpparimies osaa käsitellä kalanaista eroottisesti täydellisesti, mutta muuten on liian julma kumppani herkälle kalanaiselle!


      • onneton fisu
        kesanen kirjoitti:

        kalanaiselle!
        Haluaa omistaa koko kalan yksin ja ahdistaa akvaarioonsa. Kirjaimelliseti pitää pihdeissään ja kiltti kala alistuu jollei uskalla lähteä....

        Vaikuttaa hyvin toden tuntuiselta. Olen kai se kiltti kala joka luulee että sitä rakastetaan vaikka se on pelkkää kulissia vaan kaikki enää. Minut on henkisesti jo jyrätty monet kerrat ja odotan vaan että kaikki on ohi..aikanaan. rakkaus toiseen katoaa hiljalleen tässä suhteessa.


      • CrystalFish
        onneton fisu kirjoitti:

        Vaikuttaa hyvin toden tuntuiselta. Olen kai se kiltti kala joka luulee että sitä rakastetaan vaikka se on pelkkää kulissia vaan kaikki enää. Minut on henkisesti jo jyrätty monet kerrat ja odotan vaan että kaikki on ohi..aikanaan. rakkaus toiseen katoaa hiljalleen tässä suhteessa.

        Kuulostaa tutulta :/ Henkistä jyräämistä koko ajan nykyään, inhottava lopun alun tuntu...Ei kai voi olla suhteessa jossa tuntuu ettei toinen ( se skorppari ) välitä yhtään? Paitsi siis itsestään tietysti.....Huoh.


    • Nimetön

      OLEN VUOSIEN VARRELLA KOHDANNUT,JA OLLUT JOKO NAIMISISSA TAI SEURUSTELLUT ERI HOROSKOOPPIMERKIN KANSSA,MIKÄ ON SOPIVIN? MIELESTÄNI JOUSIMIES JA RAPU,NEITSYT ON OLLEET SOPIVAMMAT.EHDOTTOMASTI EI KAKSOSET,OINAS,LEIJONA TAI HÄRKÄ.SEN OLEN MYÖS TUTUISTA HUOMANNUT ETTÄ JOS KYSEESSÄ ON SUKUPUOLET KÄÄNTÄEN,NAINEN/MIES MIES/NAINEN ON NIISSÄ SUURIAKIN EROJA.ITSE MIEHENÄ KOIN EDELLÄ MAINITUT MERKIT MAHDOLLISIMMAN NEGATIIVISENA,SITTEN TAAS TIEDÄN NAIS/MIES VARIAATIOISSA IHAN ERILAISTA OSUMAA JA TUNTEMUKSIA?

    • saddis

      Omien kokemusten mukaan härkä vois olla aika hyvä, jos vain on kumppaniaan kuunteleva tapaus. Muuten voi härkä helposti jyrätä alleen.

      Oinaan kanssa ei tule touhusta yhtään mitään, oinaat on liian itsepäisiä ja töykeitä kaloille.

      Vesimies ymmärtää aika kivasti kalan mielenliikkeitä ja antaa tarpeeksi uimistilaa, mutta antaako vesimies tarpeeksi turvallisuudentunnetta, siinä vasta pulma...

    • kala

      olen kala-nainen. Mieheni on neitsyt-joissakin vaaka.On syntynyt 22.9 ja siinä rajalla, kumpi on.Kokemuksesta voin sanoa,että itse lennän välillä pilvissä...niin tämä merkki pitää jalat maassa jota tarvitaan arjessa.Liitto on kestänyt jo yli kolmekymmentävuotta,ja kestää edelleen.

    • taitaa lammas olla paras,ei vItt¤ile,eikä painosta

    • PeteV8

      -voisi olla se ratkaisu. Mysteerinen, elämää ymmärtäväinen, hellä, toista varten elävä, mutta samalla salaperäinen tähtimerkki vetoaa muihinkin. Eri asia miten kauan yhteys säilyy, sillä oikea vesimies tarvitsee läheisyyttä 24/7, ja petos toisen tunteissa paljastuu varmana jopa sormen asennosta. Rehellisyys, oikea välittäminen, tietty kosmisuuden ymmärtäminen, hellyys, ei-niin- perinteinen seksi, läheisyys, tietyn oman tilan antaminen, EI alituinen moittiminen. Siinäpä muutama maukas eväs vesimiehen tyytyväisenä pitämiseksi. Ja jos jossakin kohdassa edes pikkuisen emmit, ei varmaankaan tule toimimaan. Tai sitten ehkä:)

      • veskari-nainen

        Kalat ripustautuu, ovat takiaisia. Liian kilttejä ja ennalta arvattavia veskareille.
        Veskarit tarvitsevat jännitettä ja haastetta, kalat ei sitä anna. Ei pahalla, kalat, ootte kyllä ihania ystävinä, ei muuna.


      • riippuen
        veskari-nainen kirjoitti:

        Kalat ripustautuu, ovat takiaisia. Liian kilttejä ja ennalta arvattavia veskareille.
        Veskarit tarvitsevat jännitettä ja haastetta, kalat ei sitä anna. Ei pahalla, kalat, ootte kyllä ihania ystävinä, ei muuna.

        Voi olla et niinpäin et mies on kala ja vesimies nainen, ni en tiiä onnistuuko. Mä kalanaisena seukkasin vesimies miehen kans, ja ei se ollut yhtään hullumpi suhde... Se mies ainakin toi räiskettä ja elämää suhteeseen (joskus liiankin kanssa). Suhde loppui sit ihan muuhun (alkoholi) kun yhteensopivuuteen. Mun hyvä ystävä (nainen) on syntynyt samana päivänä kun toi ex, ni hänessä on kyl samaa räväkkyyttä. Ymmärrän jos rauhallinen kala ei jaksaisi sellaista suhdetta. No, minun vanhoillinen (??) tapa on se et nainen on rauhallinen ja hiljaisempi....


      • ihmeen
        riippuen kirjoitti:

        Voi olla et niinpäin et mies on kala ja vesimies nainen, ni en tiiä onnistuuko. Mä kalanaisena seukkasin vesimies miehen kans, ja ei se ollut yhtään hullumpi suhde... Se mies ainakin toi räiskettä ja elämää suhteeseen (joskus liiankin kanssa). Suhde loppui sit ihan muuhun (alkoholi) kun yhteensopivuuteen. Mun hyvä ystävä (nainen) on syntynyt samana päivänä kun toi ex, ni hänessä on kyl samaa räväkkyyttä. Ymmärrän jos rauhallinen kala ei jaksaisi sellaista suhdetta. No, minun vanhoillinen (??) tapa on se et nainen on rauhallinen ja hiljaisempi....

        rauhallinen kalat?! Siis en minä ainakaan...


      • säpsy
        ihmeen kirjoitti:

        rauhallinen kalat?! Siis en minä ainakaan...

        Samoissa vesissä siis uidaan koska itse (fisumuija)
        olen melkoinen pallosalama ja asioiden aloitteentekijä, toimeenpanija ja tekijä. Puoliso onkin kiitellyt ettei elämä ole kanssani koskaan pitkäveteiseksi 20 avioliittovuoden aikana....


      • fishhwoman
        ihmeen kirjoitti:

        rauhallinen kalat?! Siis en minä ainakaan...

        Niimpä, minäkään en ole mitenkään rauhallinen kala. Seikkailua ja jännitystä, vauhtia ja vaaratilanteita haen! Mitä villimpää seksiä, sen parempaa! Eli eipäs yleistetä meitä kaloja! :) ja tosiaankaan mikään LAHNA en ole! :P


    • şkalatş

      horoskoopit eivät ole niin yksiselitteisiä.
      jokaisella meillä on 12 huonetta (jos oikein muistan) ja jokainen niistä vaikuttaa käyttäytymiseen ym.

      itse olen oinaan kanssa joka on nousevalta merkiltään jousimies. ja kaikki synkkaa paremmin kuin koskaan.

    • Mäkin olen huomannut että kaloilla on erittäin vaikeata saada se oikeanlainen yhteys. Mulla on nyt oinas merkkinen tyyppi rinnallani ja se on kyllä ollut mun jutuissa ja asioissa hyvin mukana....toistaiseksi.

    • fififi

      En tajua, mua ei ole ikinä kiinnostanut yksikään skorppari, heidän kanssa saa vaan väittelyn aikaiseksi ja jollain tavalla ärsyttävät mua, liian hyökkääviä ja suoria!
      Kauriista taas on kokoemusta sen verran, että on tosikko ja loukkaantuu kaikesta ja on itsensäkehuja.
      Mun kunnon suhteet onkin ollut sitten: kaksonen, oinas, leijona ja härkä. Itse ihastun sosiaalisiin, hauskoihin ja kuumiin miehiin jotka osaavat hassutella :)

    • Juha82

      kit on sopivia.

      Kaikissa omat hyvät ja huonot puolensa.
      Pitäisi sietää toisten heikkouksia paremmin.

      Ite oon semmoinen että en halua koskaan riidellä tai sanoa pahasti mutta sanon pahasti jos mulle sanotaan pahasti tai saatan aluksi niellä vain koko asian.
      Kireä ilmapiiri ei ole hyväksi mulle.
      Paniikkiin menen tai stressaannun.

      En tiedä, ei se kovin helppoa olisi jos mulla ois naiskaverina joku naputtaja/nirppanokka.
      Mutta rakkaushan se vie mennessään.

      Mutta mielipiteeni on se(kaikilla mielipiteensä toki mutta tuntuu vain että pitäisi ottaa huomioon kaikki eri horoskooppi-ihmiset) että kun lähdetään hakeen elämän kumppania, horoskooppimerkki ei saisi olla ekana mielessä.

      • Juha82

        en usko horoskooppeihin.


      • Juha82
        Juha82 kirjoitti:

        en usko horoskooppeihin.

        puolensa niin sen saattaa käsittää että tarkoitin horoskooppimerkkejä kun tarkoitin ihmistä.


    • cilco

      Olen kalanainen ja ollut avioliitossa 15v skorpionimiehen kanssa,nyt asumusero.Kyllä skorpioni osaa käyttää kaloja aika häikäilemättömästi hyväksi.Tähtikarttojen mukaan tämän tulisi toimia,muttei se näin ole.En ota ikinä enää alistavaa skorpionia!!!!

      • ciator

        kyllä skorppari osaa dominoida kalaa,oli sukupuolet kummin päin vaan.


      • Juha82
        ciator kirjoitti:

        kyllä skorppari osaa dominoida kalaa,oli sukupuolet kummin päin vaan.

        härkämies vastaa.

        Jotain yhtäläisyyksiä tosin löytää näistä horoskoopeista.
        Mutta löydän tosin yhdestä Kaurismiehestä(vai oliko sitten nainen, en muista mutta anyway) yhtäläisyyksiä minuun.
        Kauneuden tavoittelija, ei pelkästääm pinnallisuus vaan sisin.
        Syvällinen ajattelu.
        Oon loppujen lopuksi syvällinen ajattelija, pohdiskelija tyyppi mutta välillä hei! täytyy pistää toiminnaksi.


      • Juha82
        Juha82 kirjoitti:

        härkämies vastaa.

        Jotain yhtäläisyyksiä tosin löytää näistä horoskoopeista.
        Mutta löydän tosin yhdestä Kaurismiehestä(vai oliko sitten nainen, en muista mutta anyway) yhtäläisyyksiä minuun.
        Kauneuden tavoittelija, ei pelkästääm pinnallisuus vaan sisin.
        Syvällinen ajattelu.
        Oon loppujen lopuksi syvällinen ajattelija, pohdiskelija tyyppi mutta välillä hei! täytyy pistää toiminnaksi.

        se jaksaa selitellä tai on niin itsepäinen kannassaan.

        Mutta tarkoitukseni on vain HYVÄ.
        Ei tehtäisi tuollaisia johtopäätöksiä, se tuntuu vain musta niin väärältä.
        No sanoinpahan nyt ja tuskin kait sillä mitään virkaa on.


      • Juha82
        Juha82 kirjoitti:

        se jaksaa selitellä tai on niin itsepäinen kannassaan.

        Mutta tarkoitukseni on vain HYVÄ.
        Ei tehtäisi tuollaisia johtopäätöksiä, se tuntuu vain musta niin väärältä.
        No sanoinpahan nyt ja tuskin kait sillä mitään virkaa on.

        myös tämän sivun tarkoituskin keskutella laidasta laitaan.

        Yleensä se on vaikeaa mulle kun nään että jossain haistatellaan toisille jne, on huono ilmapiiri.
        Ei mulle.
        Kerran ns "heitin" yhden kommentin.
        Mutta eipä siitä enempää.


    • itse myös kala

      Hei.
      Kalan merkeissä tässä myös 46 vuotta tallusteltu, eikä luonnetta voi muuttaa, eikä ole syytäkään vaikkakin tuntuu, että olemme vähän toisesta sfääristä kuin muut.
      Rapu on merkki joka parhanten meitä ymmärtää.
      Lycka till!

    • paras kumppani

      on ehdottomasti RAPU, Olin rapumiehen kanssa onnellisessa avioliitossa vähän yli 50vuotta! Kunnes kuolema meidät erotti. USKOKAA mummua! Leskenä nyt vaellan ja ikävä on edelleen, mutta paljon kauniita muistoja jäljellä, lohtuna ja kaksi aikamiesoikaa ja 3 heidän lapsiaan.
      Siis RAPU!

      • härkkis

        härkä?!?!? kukaan ei vielä ole maininnut tätä yhdistelmää? KOKEMUKSIA ?!?


      • piscesquinna
        härkkis kirjoitti:

        härkä?!?!? kukaan ei vielä ole maininnut tätä yhdistelmää? KOKEMUKSIA ?!?

        Jämäkkä härkämies piti herkkää kalanaista kainalossaan sohvalla. Katseltiin TV:tä ja syötiin mansikoita. Keskusteltiin kesämökin kunnostamisesta ja mitä voisimme syödä, kun ystävät tulevat päivällisille.

        Hän oli ihana, turvallinen ja luotettava, hieman hidas, mutta mitäs tuosta, kaiken saatteli päätökseen rauhallisella päättäväisyydellä. Eroottisesti upea,siinäkin päättäväinen ja asian päätökseen asti vievä rakastaja;-))) Mutta kalanainen kaipasi jotain muuta, mitä ei löytynyt härän kartalta...


      • Hennariinas
        piscesquinna kirjoitti:

        Jämäkkä härkämies piti herkkää kalanaista kainalossaan sohvalla. Katseltiin TV:tä ja syötiin mansikoita. Keskusteltiin kesämökin kunnostamisesta ja mitä voisimme syödä, kun ystävät tulevat päivällisille.

        Hän oli ihana, turvallinen ja luotettava, hieman hidas, mutta mitäs tuosta, kaiken saatteli päätökseen rauhallisella päättäväisyydellä. Eroottisesti upea,siinäkin päättäväinen ja asian päätökseen asti vievä rakastaja;-))) Mutta kalanainen kaipasi jotain muuta, mitä ei löytynyt härän kartalta...

        MItä muuta kalatnainen kaipaa, jos ei härkä riitä? oSaatko sanoa?


      • EI SOVI YHTEEN

        On krapu aviomiehenä ja nyt on alkanut tuntumaan ettei me olla missään asiassa samaaa MIELTÄ.

        Minä olen ns.haaveilija,uneksija.Ja hän on JÖRÖ,eikä ymmärrä minua ollenkaan..


    • vaaka.

      tämmönen vaaka, nouseva rapu sopii? tietoa?

    • yks kalatN

      totta kai härkämies on paras kumppani kalatnaiselle se on totta.
      eli härkä härkä härkä:-)

      • eräs kalatM

        härkäN ja ainakin hän osaa viedä minut "paikkaan" jossa todellisuus on kaukana.
        harmi vain että aika kun on rajallinen ja juuri silloin se tuntuu suorastaan ryntäävän vauhdilla eteenpäin.
        täydellinen kuuntelija ja keskustelija sekä läheisyys miltei käsin kosketeltavissa.
        Tiedä sitten onko onni matkassa...


    • Cuzw

      Kaikki tähänastiset tuttavuudet tuntuneet todellakin liian maallisilta.
      Tällä hetkellä olen suhteessa Kaksoset-miehen kanssa, eikä tämä oikein toimi...

      Kaksoset on liian jäykkä ja joustamaton luonne, ei ole tarpeeksi herkkä ymmärtämään edes mielialoja, eikä voi kertakaikkiaan käsittää miksi kaloilla on välillä tarve olla omissa oloissaan, ja tehdä kaikkia kummallisia pieniä asioita, jotka tekevät kalan tyytyväiseksi arkeensa. Kaksoset eivät pidä utopistisista keskusteluista, joita kalana kaipaisin paljonkin, vaan kaiken pitää aina olla realistista ja vakavasti otettavaa, tai muuten se on "turhaa".

      Lisäksi nimenomaan tuo "salaileva luonne" kasvaa ongelmaksi tässä suhteessa, kun kaksonen tuppaa olemaan todella vainoharhainen, ja alkaa epäillä kaikenlaista heti jos käyttäytyy vähänkin erilailla kuin normaalisti.

      Sitä yhteyttä ei todellakaan löydy. Ei edes samaa aaltopituutta, vaikeaa.

    • Kevätfisu

      Seurustelin joskus neitsyen kanssa, kauheaa! Mua ainaki rupes ahdistamaan ihan hirveästi, ja pelkäsinki lopuks sitä ukkoa. No neitsyen ei olla sanottu sopivankaa kalan kanssa.
      Seuraavaks oli kauris. Olin ihan rakastunu, ja mun mielestä suhde oli täydellinen.. Kunnes kaurismies jätti ilman syytä. Tai no syy oli se että satun olemaan HERKKÄ KALAT NAINEN joka nyt saattaa saada tunnepuuskia millon tahansa.. -.- Ja eihän me sitä tarkoteta pahalla jos alitajusesti herkkiä ollaan, eihän?

      Nyt olen Vaakamiehen kanssa. Vaa'an olen kuullut sopivan kalojen kanssa, ja ainaki tuo jaksaa kattella mun kiduksien aukomista ja jopa tajuaa että kaikki nitinät ja pulputukset johtuu mun persoonallisuudesta. MUTTA kuten joku osuvasti mainitsi, VAAKA ON TYLSÄHKÖÄ SEURAA. Rauhallinen ja blaa blaa blaa.. Ei osota hirveesti mitää helliä tunteita. Mutta se joka sanoi Vaakoja tumpeloiksi sängyssä, on todella väärässä, ei saa yleistää! Paljon parempi minun vaakani on kun ne aiemmat; neitsyt ja kauris.


      En ymmärrä miks jotku väittää et skorpioni sopis kaloille!? Mitä ny tunnen skorppareita, ni ihan kamalia kusipäitä suurin osa (tai sitte musta tuntuu siltä, koska olen herkkä fisu). Itsepäisiä ja itsekkäitä. En ikinä kestäis olla suhteessa sellasen kanssa.

      • CrystalFish

        kalan ja skorpioonin pitäisi tulla toimeen perustuu kait horoskoopeissa siihen, että molemmat ovat vesielementtejä ja saman elementin edustajia yleensä suositellaan toisilleen...Itse ollut skorppioonin kanssa kohta vuoden ja ei kyllä ole helppoa vaikka ikinä en ole tuntenut yhtä syvää yhteen kuuluvuutta kenenkään kanssa. ( aikaisemmat kumppanit leijona ja vesimies).Olen aivan varmasti liian herkkä skorpin pisteliäisyydelle ja milloin millekin draamalle, mutta toistaiseksi ollan tosi onnellisia ja olen oppinut antamaan sille samalla mitalla takaisin ;) toimi....


      • HennariikkaS
        CrystalFish kirjoitti:

        kalan ja skorpioonin pitäisi tulla toimeen perustuu kait horoskoopeissa siihen, että molemmat ovat vesielementtejä ja saman elementin edustajia yleensä suositellaan toisilleen...Itse ollut skorppioonin kanssa kohta vuoden ja ei kyllä ole helppoa vaikka ikinä en ole tuntenut yhtä syvää yhteen kuuluvuutta kenenkään kanssa. ( aikaisemmat kumppanit leijona ja vesimies).Olen aivan varmasti liian herkkä skorpin pisteliäisyydelle ja milloin millekin draamalle, mutta toistaiseksi ollan tosi onnellisia ja olen oppinut antamaan sille samalla mitalla takaisin ;) toimi....

        että Kalat pystyy avautumaan skorpparille täysin ja antamaan samalla mitalla, miten kuuluisikin. Tuoda tunteitaan pihalle eikä vatvoa niitä omissa ajatuksissa, mitä kalat usein tekevät, koska eivät uskalla näyttää negatiivisia tunteita. Sen voin kokemuksesta sanoa, että skorppari on paras siinä mielessä kalalle, että kaloista tulee vahvempia, kuin ne ovat esim. maa-merkkien kanssa. Silti skorpparin ja kalan suhde on aika epätasapainoinen, mutta uskoisin että ehkä mielenkiintoinen, sitähän kalat kaipaa.


      • kalanainen 32
        HennariikkaS kirjoitti:

        että Kalat pystyy avautumaan skorpparille täysin ja antamaan samalla mitalla, miten kuuluisikin. Tuoda tunteitaan pihalle eikä vatvoa niitä omissa ajatuksissa, mitä kalat usein tekevät, koska eivät uskalla näyttää negatiivisia tunteita. Sen voin kokemuksesta sanoa, että skorppari on paras siinä mielessä kalalle, että kaloista tulee vahvempia, kuin ne ovat esim. maa-merkkien kanssa. Silti skorpparin ja kalan suhde on aika epätasapainoinen, mutta uskoisin että ehkä mielenkiintoinen, sitähän kalat kaipaa.

        Skorpparit mun akilleen kantapäitä. Kiehtovat ja kietovat pikkusormen ympärille ja pedissä ei vielä ole skorpionin ylittänyttä. Niissä on jotain pinnan alla kyteväää alkuvoimaa. Ihmissuhde ei vaan niiden kanssa ole ikinä sujunut, ja silti aina haksahdan....


    • Torso-tai

      pettävä kalatmies, edottomasti samanlainen petturi.Ei kumpikaan joutuisi kärsimään.
      Hyvin useat kalat miehet pettää, pariksi sopii epäluotettava samankaltainen pettäjä.
      Aivan hyvin se voi olla naimisissakin oleva, pettäähän kalatmieskin aviossa olessaan.

      Uskollisuuteen taipuvaista en suosittele, monta itkua jäisi itkemättä.
      Ja rehellistä en suosittele, kalatmies on kova valehtelemaan epäluotettava hyvä pari kaloille hyvä!
      Joku taivaanrannan maalari hyvä, silloin kaksi samanlaista.

      • Lollotiloo123

        :D Enpä nyt oikein mitään osaa sanoa tähän. Alkaa olemaan jo aika säälittävää tuo kalamiesten haukkuminen sun osalta. Eikö elämässäsi ole muuta kuin katkeruus?


      • Lolloti loo
        Lollotiloo123 kirjoitti:

        :D Enpä nyt oikein mitään osaa sanoa tähän. Alkaa olemaan jo aika säälittävää tuo kalamiesten haukkuminen sun osalta. Eikö elämässäsi ole muuta kuin katkeruus?

        Satavarmasti tiedän että on monta kalamieheen pettynyttä.
        Palstaa lukiessani huomasin että kalamies on monen sydämmen särkenyt.
        Häippäsee kalamies ei selitä mistä syystä, monta ihmeissään olevaa vailla selitystä.

        Päiväkirjaa en toisten kirjoittamisesta ala pitämään.
        Haukut taitaa tulla aiheesta, osuiko sulla kohalleen!


      • Kala-ukko
        Lolloti loo kirjoitti:

        Satavarmasti tiedän että on monta kalamieheen pettynyttä.
        Palstaa lukiessani huomasin että kalamies on monen sydämmen särkenyt.
        Häippäsee kalamies ei selitä mistä syystä, monta ihmeissään olevaa vailla selitystä.

        Päiväkirjaa en toisten kirjoittamisesta ala pitämään.
        Haukut taitaa tulla aiheesta, osuiko sulla kohalleen!

        Jännäseikka tuo, kun kaikki täällä sanooo, et Kalamies jättää, pettää ja häipyy . . . Mä ite en edes löydä mieleistäni naista . . . niin miten sit vois jättää, pettää ja häipyä??? . . . Kala voi kyllä paeta sillionkin, jos hän ei tule toimeen itsensä kanssa, välttämättä vika/syy ei ole kumppanissa.


      • Lollotiloo123
        Lolloti loo kirjoitti:

        Satavarmasti tiedän että on monta kalamieheen pettynyttä.
        Palstaa lukiessani huomasin että kalamies on monen sydämmen särkenyt.
        Häippäsee kalamies ei selitä mistä syystä, monta ihmeissään olevaa vailla selitystä.

        Päiväkirjaa en toisten kirjoittamisesta ala pitämään.
        Haukut taitaa tulla aiheesta, osuiko sulla kohalleen!

        Ei osunut eikä uponnut. Kait se on vaan itse pakko uskoa että on myös näitä pettureita kalamiehissä. Onnekseni en itse siihen porukkaan lukeudu, enkä haluaisikaan. Ei sovi mun elämänkatsomukseen..

        Itse luulen, että kalamies häipyy siinä kohtaa jos huomaa sen ettei tule toimeen toisen kanssa laisinkaa. Varsinki suhteen alkuvaiheessa. Tosin en sit tiedä onko siinä eroja, tuleeko selityksiä vaiko ei. Itse saatan ottaa alussa hieman etäisyyttä. Tällä välin en petä tai tee muutakaan ikävää. Jos sitten tulen siihen tulokseen ettei se tuleva kumppani ole oikeanlainen. Keskustelen hänen kanssaan asian läpi, ettei tule väärinymmärretyksi. Mitään sen kummempaahan se ei tarvitse.

        Harmittaa silti että kaloissa, varsinki miehissä ilmeisesti on paljon kusettajia. =/ No can do...


    • what`s love got

      Luonteensa perusteella skorpioni ja kalat sopivat toisilleen täydellisesti.

      Muistetaanpas kuitenkin aina se tosiasia,ettei elämäntilanne ole kenellekään aina suotuisa.
      Me tiedämme,kiitos!

      • yks nainen:)

        kala miehestä mitä puhutaan tai haukutaan,,, kyllä se on vain niin pirun totta että ne osaa pettää ja häipyä tuosta vaan ilman selityksiä, jättää toinen osapuoli kärsiä ja miettiä miksi ja miksi näin kävi!!! eikä koskaan löydä selitystä, kalat mies on valitettavasti kaikkien merkeistä paskin!!


      • yksinäinen olen
        yks nainen:) kirjoitti:

        kala miehestä mitä puhutaan tai haukutaan,,, kyllä se on vain niin pirun totta että ne osaa pettää ja häipyä tuosta vaan ilman selityksiä, jättää toinen osapuoli kärsiä ja miettiä miksi ja miksi näin kävi!!! eikä koskaan löydä selitystä, kalat mies on valitettavasti kaikkien merkeistä paskin!!

        kalamies osaa pettää ja häipyä tosta vaan.
        niitä kalamiehiä joita haukutaan, piru vie se ON TOTTA ne osaa pettämisen taidon.
        häipyi ei osannut selittää no vähän näytti häpeävän ei muuta.
        jätti ei ymmärrä mitä toinen osapuoli kärsii, minkä meni pielleen ei selitystä.
        välillä oli kuin avuton lapsi, sitten kova ja päättäväinen.


      • Kala-ukko
        yksinäinen olen kirjoitti:

        kalamies osaa pettää ja häipyä tosta vaan.
        niitä kalamiehiä joita haukutaan, piru vie se ON TOTTA ne osaa pettämisen taidon.
        häipyi ei osannut selittää no vähän näytti häpeävän ei muuta.
        jätti ei ymmärrä mitä toinen osapuoli kärsii, minkä meni pielleen ei selitystä.
        välillä oli kuin avuton lapsi, sitten kova ja päättäväinen.

        . . . Eihän tässä kohta kehtaa edes yrittää tutustua keheenkään naiseen, jos naisten asenne on, et Kalamies pettää . . . vaikka kuin olisin ja pysyisin uskollisena.


      • erikoista rakkautta
        Kala-ukko kirjoitti:

        . . . Eihän tässä kohta kehtaa edes yrittää tutustua keheenkään naiseen, jos naisten asenne on, et Kalamies pettää . . . vaikka kuin olisin ja pysyisin uskollisena.

        eihän kaikki kalamiehet petä, minun pettää eikä selvitä miksi tekee näin.
        häippäsi kun jäi kiinni, pitäähän asiat keskustella selväksi.
        siskollani myös kalamies, mutta aivan erilainen arvostaa puolisoaan.
        muuta yhteistä ei ole kuin sama kaupunki mistä ovat kotoisin.
        niin se mikä on tässä erikoista, pettää minun siskoni miehen siskon kanssa minua.


      • Kala-ukko
        erikoista rakkautta kirjoitti:

        eihän kaikki kalamiehet petä, minun pettää eikä selvitä miksi tekee näin.
        häippäsi kun jäi kiinni, pitäähän asiat keskustella selväksi.
        siskollani myös kalamies, mutta aivan erilainen arvostaa puolisoaan.
        muuta yhteistä ei ole kuin sama kaupunki mistä ovat kotoisin.
        niin se mikä on tässä erikoista, pettää minun siskoni miehen siskon kanssa minua.

        Niin, kyllähän meitä Kalamiehiäkin moneksi on. . . Jätä sellainen pettävä mies. Olet ansainnut paremman! . . . Voimia sinulle ja auringon paistetta sydämeesi kaikesta huolimatta.


    • kuis nyt sillai

      olin naimisissa 26v neitsyt merkin kanssa
      ja siinä mielessä en erakko
      koska työ on aina ollut lähellä ihmistä
      ja siksi mielenkiintoista
      perheeseen kuuluu
      vaaka, rapu, leijona ja pari härkää
      elo on ei ainakaan tylsää

      nyt olen useamman kuukauden ollut jousimiehen kanssa
      ja tämä tuntuu todella hyvältä.

    • Kalapari

      Ollaan oltu kauan jo naimisissa.Liittomme on täydellinen, ymmärrämme toisiamme ilman sanoja ja sängyssä ollaan tosi intohimoisia molemmat kuin puput.Ei riidellä juuri ollenkaan siis uskomatonta mutta oltu jo 22 vuotta yhdessä enkä vaihtais muuhun

    • CrystalFish

      Paras pari kaloille? Ei sellaista ole olemassakaan....

    • oikkutar

      Olen oinas-nainen ja seurustellut vähän aikaa kalat-miehen kanssa,mitäs arvelette, onnistuukohan pitemmässä juoksussa?

    • joululahjaksi

      Tästä näköjään saisi muuten edullisesti joululahjahintaan vielä, likimain
      vitosella tietää, kuka sopisi kalatytölle tai pojalle
      http://northern---lights.webs.com/

    • lionwoman85

      huvittaa lukea näitä. Tietenkin kaikki on erilaisia mutta itse olen leijona-nainen ja mieheni on kalat.. olemme olleet kimpassa 6 vuotta ja olisimme naimisissakin jollen hidastelisi vähän sitä rahan takia ja en vain tunne olevani valmis vielä.

      kun tapasimme ja treffailimme meille oli alusta asti selvänä omat roolit. Minä tykkää olla "vanhanaikainen" nainen, eli hoidan kotia ja lapset ja tykkään hemmotella miestäni välillä hyvällä ruualla ja saattaa sillontällön löytyä muutama olutkin kaapista. :) Mies on töissä, tekee piiiiiiiiitkiä päiviä myös vk-loppuisin. Hän on ollut uskollinen alusta asti, ja osaan tulkata häntä hyvin. Hän vei minut heti näytille kun sovimme että styylataan niin tyttö kuin poika kavereilleen. He ihmettelivät miten on saanut tämmöisen saaliin ihan ääneen. :D (tulipa hyvä fiilis)

      Tiedän heti kun alkaa olemaan kylmää kalaa tämä herra. silloin etäännyn ja sanon miehellekkin että menee nyt muualle kiukuttelemaan siitä ja niin hän usein meneekin. Kotiin tullessa laitan leffan pyörimään tms. ja alan antaa rentouttavaa niska-hartia hierontaa pusujen kera. Alkaa olemaan taas kuuma-kalle ihana oma itsensä ;D hän osaa hemmotella minuakin ja aina jaksaa kiittää miten hyvä äiti ja nainen olen. Siinä sitten on ihana kehrätä tyytyväisenä fisun lämmössä, grrr... ;)

      eli leijona-kalat, ihan paras!!!

    • kala+rapu

      Kalalle paras aviopuoliso/ystävä löytyy ravuista, EHDOTTOMASTI! Kokemusta on.

    • Neitsyt n

      Minä elin kalat-miehen kanssa useita vuosia kunnes sain tarpeeksi jatkuvasta selkään puukotuksesta ja valehtelusta. Hyh, yhdenkin kalat-miehen kun vielä tapaan niin karkuun juoksen ja lujaa! En ymmärrä ihmisiä jotka eivät arvosta rehellisyyttä kovinkaan korkealle..

    • jk

      rapu

    • kalat+neitsyt

      Neitsyt

    • Raputyttönen

      Kertokaapa rapu kala parisuhteessa elävät minkälainen suhteenne on, pienikin tieto ois tosi jees! Ite oon raputyttönen ja kalamiekkoset kiinnostais kovasti mutta noita huonoja puolia oon kyllä huomannut... Ite oon lähinnä miettinyt miten selvitä ravun omistushaluisuudesta? Ite oon huomannut omistushaluisuutta ja mustasukkaisuutta itsessäni ja sehän ei kauhean hyvin suju kalojen kanssa... Onko joillain ollut ongemia tämän kanssa? Tai jotain muita ongelmia?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1529
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1153
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1029
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1028
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      5
      903
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      882
    Aihe