Kotleetille

utelias.

Onko painosi edelleen 222 kg vai enemmän vai vähemmän?

8

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoissa edelleen, vaihtelu on siinä 221 ja 223 kilon välillä.
      Mukavaa, että nyt tuli kunnolla lunta vaikka se sitten pian sulaakin pois :)

• eeeeoooooo

Onkos tämä jo ihme että painosi on pysynyt puoli vuotta samana?
        Ja ajattelitko että pienet lumityöt laihduttaisi tai kiinteyttäisi kroppaa? Vai lähtisitkö peräti murtsikaa hiihtämään? (mitkä sukset kestäisi?)

• näitä
        eeeeoooooo kirjoitti:

Onkos tämä jo ihme että painosi on pysynyt puoli vuotta samana?
        Ja ajattelitko että pienet lumityöt laihduttaisi tai kiinteyttäisi kroppaa? Vai lähtisitkö peräti murtsikaa hiihtämään? (mitkä sukset kestäisi?)

juttuja oikeen sikiää? Ei voi kun nauraa xD

• Lyyti
        näitä kirjoitti:

Kun antaa pikkusormen....
        Itsepähän Kotleetti on vastaillut. Ja kun niin monet uskoo edelleen että erittäin lihava ei voi elää normaalia elämää. (minäkin olen joskus epäuskoinen)

• painolla ei ole ylärajaa, e...
        Lyyti kirjoitti:

Kun antaa pikkusormen....
        Itsepähän Kotleetti on vastaillut. Ja kun niin monet uskoo edelleen että erittäin lihava ei voi elää normaalia elämää. (minäkin olen joskus epäuskoinen)

Olen varmaan tyly, mutta en voi uskoa puoliakaan Kotleetin "urheilullisesta" elämästä. Noissa kilomäärissä jo pelkkä kävely saattaa tuottaa tuskaa nivelille, etenkin polviin ja nilkkoihin, puhumattakaan mistään muusta, mitä noin valtava lihavuus saa aikaan.

En ymmärrä tämän palstan lukijoita ja kirjoittajia, jotka aivan kuin kannustaisivat Kotleettia vielä lihomaan lisää. Pienemmilläkin, paljon pienemmillä ylimääräisillä kiloilla, saa jos jonkin näköistä pilkkaa, ivaa, haukkumista, mutta Kotleetti on ja pysyy "ihailtavana".

Jos Kotleetti on oikeasti olemassa ja noissa painolukemissa, ei hänen elämänsä todellakaan voi olla nuoren miehen menevää elämää. Hyvä, että selviää päivästä toiseen. Olisi mielenkiintoista kuulla miten Kotleetti on noihin kiloihin "päässyt" ja miksei ole havahtunut aikaisemmin noin runsaaseen painon nousuun?

• ihmetellyt
        näitä kirjoitti:

No jos katsot Kotleetin profiilia niin ainakin hänen vastauksiaan lukee enenmmän kuin pari lukijaa. Itsehän hän itsestään on kertonut. Emme tiedä hänen nimeään, emme ulkonäköä, siis kasvoja, emme tiedä hänen työpaikkaansa mutta olen käsittänyt että asuu Helsingissä. Emme tiedä hänen rakkauselämästä kaikkea vaikka olen käsittänyt että vähän hiljaisenpuoleista. Eikä meidän ihan kaikkea tarvitse tietääkään. Kuitenkin hän on kumonnut sitä mielikuvaa että lihava on joko täysin koulua käymätön vähä-älyinen tai sitten masentunut ja yksinäinen. Teksti on ainakin mukavaa luettavaa, ihan oikeinkirjoitumielessäkin.
        Käsittääkseni on jokunlaisessa esimiesasemassa jolloin se iso maha ei olekaan ollut este etenemiseen. Sitä en tiedä onko asiaan auttanut se että on mies mutta se on toinen juttu.

Juttuja lukiessa on minun mieleeni tullut että fiksu, sydämellinen, huumotintajuinen ja mukava kaveri. Ulkomuoto ei kyllä minuakaan sytytä vaikka en kasvoja olekaan nähnyt. Ja jos lääkäri oliisn niin "saarnan" aloittaisin heti terveellisen ruokavalion puolesta.

Mutta silti, minäkin haluan välillä tietää että mitä Kotleetille kuuluu. Vaikka sitten se paino ja terveys tai jotakin muuta.
        Ja jokainenhan meistä saa nauraa itsekseen ihan mille tahansa.

• Pullerå
        painolla ei ole ylärajaa, e... kirjoitti:

Olen varmaan tyly, mutta en voi uskoa puoliakaan Kotleetin "urheilullisesta" elämästä. Noissa kilomäärissä jo pelkkä kävely saattaa tuottaa tuskaa nivelille, etenkin polviin ja nilkkoihin, puhumattakaan mistään muusta, mitä noin valtava lihavuus saa aikaan.

En ymmärrä tämän palstan lukijoita ja kirjoittajia, jotka aivan kuin kannustaisivat Kotleettia vielä lihomaan lisää. Pienemmilläkin, paljon pienemmillä ylimääräisillä kiloilla, saa jos jonkin näköistä pilkkaa, ivaa, haukkumista, mutta Kotleetti on ja pysyy "ihailtavana".

Jos Kotleetti on oikeasti olemassa ja noissa painolukemissa, ei hänen elämänsä todellakaan voi olla nuoren miehen menevää elämää. Hyvä, että selviää päivästä toiseen. Olisi mielenkiintoista kuulla miten Kotleetti on noihin kiloihin "päässyt" ja miksei ole havahtunut aikaisemmin noin runsaaseen painon nousuun?

Olen miettinyt ihan samaa. Itse painoin lihavimmillani 133kg (172 cm pitkä) ja liikkuminen oli jo silloin hankalaa, pohkeisiin sattui, hengästyin yms yms.222 kiloisena elämä tuskin on mitään ruusuilla tanssimista. Uskoisin että Kotleetin motiivi osoittaa että lihavat ihmiset eivät ole mitään friikkejä, mutta taas toisaalta; jos elää täysin normaalia elämää, miksi vaivautua vastailemaan täällä typeriin kysymyksiin?

Ei mulla ole mitään tuota Kotleettia vastaan, mutta jotenkin huvittavaa että ihmiset jaksaa esittää tuon tyylisiä kysymyksiä kuten "painatko vielä niin ja niin paljon", aivan kuin sillä olisi jotain väliä mitä joku keskustelupalstan tuntematon tyyppi painaa.

• .........
        painolla ei ole ylärajaa, e... kirjoitti:

Jos se onkin niin että kun muut ajattelee mihin tuon kokoinen kuin kotleetti ei pysty ja mistä ei selviä niin kotleetti ajattelekin että mihin sentään pystyy ja mistä kaikesta kuitenkin selviää??
        Eikä kukaan täällä ole kannustanut vielä lihomaan lisää. Ja joku voi myös ajan myötä päästä sen pilkan yläpulelle.
        Ja se menevä elämä, jollekin se on sata lasissa ja jollekin riittää 50 lasissa ja vauhti piisaa hyvin. Ja varmaan on havahtunut painon nousuun kun on kerran sen oman puntarinkin hankkinut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      231
      7314
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2937
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2422
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      106
      2366
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2091
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      98
      1607
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1590
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1458
    9. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      402
      1425
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1414
    Aihe