Kotleetille

utelias.

Onko painosi edelleen 222 kg vai enemmän vai vähemmän?

8

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoissa edelleen, vaihtelu on siinä 221 ja 223 kilon välillä.
      Mukavaa, että nyt tuli kunnolla lunta vaikka se sitten pian sulaakin pois :)

      • eeeeoooooo

        Onkos tämä jo ihme että painosi on pysynyt puoli vuotta samana?
        Ja ajattelitko että pienet lumityöt laihduttaisi tai kiinteyttäisi kroppaa? Vai lähtisitkö peräti murtsikaa hiihtämään? (mitkä sukset kestäisi?)


      • näitä
        eeeeoooooo kirjoitti:

        Onkos tämä jo ihme että painosi on pysynyt puoli vuotta samana?
        Ja ajattelitko että pienet lumityöt laihduttaisi tai kiinteyttäisi kroppaa? Vai lähtisitkö peräti murtsikaa hiihtämään? (mitkä sukset kestäisi?)

        juttuja oikeen sikiää? Ei voi kun nauraa xD


      • Lyyti
        näitä kirjoitti:

        juttuja oikeen sikiää? Ei voi kun nauraa xD

        Kun antaa pikkusormen....
        Itsepähän Kotleetti on vastaillut. Ja kun niin monet uskoo edelleen että erittäin lihava ei voi elää normaalia elämää. (minäkin olen joskus epäuskoinen)


      • painolla ei ole ylärajaa, e...
        Lyyti kirjoitti:

        Kun antaa pikkusormen....
        Itsepähän Kotleetti on vastaillut. Ja kun niin monet uskoo edelleen että erittäin lihava ei voi elää normaalia elämää. (minäkin olen joskus epäuskoinen)

        Olen varmaan tyly, mutta en voi uskoa puoliakaan Kotleetin "urheilullisesta" elämästä. Noissa kilomäärissä jo pelkkä kävely saattaa tuottaa tuskaa nivelille, etenkin polviin ja nilkkoihin, puhumattakaan mistään muusta, mitä noin valtava lihavuus saa aikaan.

        En ymmärrä tämän palstan lukijoita ja kirjoittajia, jotka aivan kuin kannustaisivat Kotleettia vielä lihomaan lisää. Pienemmilläkin, paljon pienemmillä ylimääräisillä kiloilla, saa jos jonkin näköistä pilkkaa, ivaa, haukkumista, mutta Kotleetti on ja pysyy "ihailtavana".

        Jos Kotleetti on oikeasti olemassa ja noissa painolukemissa, ei hänen elämänsä todellakaan voi olla nuoren miehen menevää elämää. Hyvä, että selviää päivästä toiseen. Olisi mielenkiintoista kuulla miten Kotleetti on noihin kiloihin "päässyt" ja miksei ole havahtunut aikaisemmin noin runsaaseen painon nousuun?


      • ihmetellyt
        näitä kirjoitti:

        juttuja oikeen sikiää? Ei voi kun nauraa xD

        No jos katsot Kotleetin profiilia niin ainakin hänen vastauksiaan lukee enenmmän kuin pari lukijaa. Itsehän hän itsestään on kertonut. Emme tiedä hänen nimeään, emme ulkonäköä, siis kasvoja, emme tiedä hänen työpaikkaansa mutta olen käsittänyt että asuu Helsingissä. Emme tiedä hänen rakkauselämästä kaikkea vaikka olen käsittänyt että vähän hiljaisenpuoleista. Eikä meidän ihan kaikkea tarvitse tietääkään. Kuitenkin hän on kumonnut sitä mielikuvaa että lihava on joko täysin koulua käymätön vähä-älyinen tai sitten masentunut ja yksinäinen. Teksti on ainakin mukavaa luettavaa, ihan oikeinkirjoitumielessäkin.
        Käsittääkseni on jokunlaisessa esimiesasemassa jolloin se iso maha ei olekaan ollut este etenemiseen. Sitä en tiedä onko asiaan auttanut se että on mies mutta se on toinen juttu.

        Juttuja lukiessa on minun mieleeni tullut että fiksu, sydämellinen, huumotintajuinen ja mukava kaveri. Ulkomuoto ei kyllä minuakaan sytytä vaikka en kasvoja olekaan nähnyt. Ja jos lääkäri oliisn niin "saarnan" aloittaisin heti terveellisen ruokavalion puolesta.

        Mutta silti, minäkin haluan välillä tietää että mitä Kotleetille kuuluu. Vaikka sitten se paino ja terveys tai jotakin muuta.
        Ja jokainenhan meistä saa nauraa itsekseen ihan mille tahansa.


      • Pullerå
        painolla ei ole ylärajaa, e... kirjoitti:

        Olen varmaan tyly, mutta en voi uskoa puoliakaan Kotleetin "urheilullisesta" elämästä. Noissa kilomäärissä jo pelkkä kävely saattaa tuottaa tuskaa nivelille, etenkin polviin ja nilkkoihin, puhumattakaan mistään muusta, mitä noin valtava lihavuus saa aikaan.

        En ymmärrä tämän palstan lukijoita ja kirjoittajia, jotka aivan kuin kannustaisivat Kotleettia vielä lihomaan lisää. Pienemmilläkin, paljon pienemmillä ylimääräisillä kiloilla, saa jos jonkin näköistä pilkkaa, ivaa, haukkumista, mutta Kotleetti on ja pysyy "ihailtavana".

        Jos Kotleetti on oikeasti olemassa ja noissa painolukemissa, ei hänen elämänsä todellakaan voi olla nuoren miehen menevää elämää. Hyvä, että selviää päivästä toiseen. Olisi mielenkiintoista kuulla miten Kotleetti on noihin kiloihin "päässyt" ja miksei ole havahtunut aikaisemmin noin runsaaseen painon nousuun?

        Olen miettinyt ihan samaa. Itse painoin lihavimmillani 133kg (172 cm pitkä) ja liikkuminen oli jo silloin hankalaa, pohkeisiin sattui, hengästyin yms yms.222 kiloisena elämä tuskin on mitään ruusuilla tanssimista. Uskoisin että Kotleetin motiivi osoittaa että lihavat ihmiset eivät ole mitään friikkejä, mutta taas toisaalta; jos elää täysin normaalia elämää, miksi vaivautua vastailemaan täällä typeriin kysymyksiin?

        Ei mulla ole mitään tuota Kotleettia vastaan, mutta jotenkin huvittavaa että ihmiset jaksaa esittää tuon tyylisiä kysymyksiä kuten "painatko vielä niin ja niin paljon", aivan kuin sillä olisi jotain väliä mitä joku keskustelupalstan tuntematon tyyppi painaa.


      • .........
        painolla ei ole ylärajaa, e... kirjoitti:

        Olen varmaan tyly, mutta en voi uskoa puoliakaan Kotleetin "urheilullisesta" elämästä. Noissa kilomäärissä jo pelkkä kävely saattaa tuottaa tuskaa nivelille, etenkin polviin ja nilkkoihin, puhumattakaan mistään muusta, mitä noin valtava lihavuus saa aikaan.

        En ymmärrä tämän palstan lukijoita ja kirjoittajia, jotka aivan kuin kannustaisivat Kotleettia vielä lihomaan lisää. Pienemmilläkin, paljon pienemmillä ylimääräisillä kiloilla, saa jos jonkin näköistä pilkkaa, ivaa, haukkumista, mutta Kotleetti on ja pysyy "ihailtavana".

        Jos Kotleetti on oikeasti olemassa ja noissa painolukemissa, ei hänen elämänsä todellakaan voi olla nuoren miehen menevää elämää. Hyvä, että selviää päivästä toiseen. Olisi mielenkiintoista kuulla miten Kotleetti on noihin kiloihin "päässyt" ja miksei ole havahtunut aikaisemmin noin runsaaseen painon nousuun?

        Jos se onkin niin että kun muut ajattelee mihin tuon kokoinen kuin kotleetti ei pysty ja mistä ei selviä niin kotleetti ajattelekin että mihin sentään pystyy ja mistä kaikesta kuitenkin selviää??
        Eikä kukaan täällä ole kannustanut vielä lihomaan lisää. Ja joku voi myös ajan myötä päästä sen pilkan yläpulelle.
        Ja se menevä elämä, jollekin se on sata lasissa ja jollekin riittää 50 lasissa ja vauhti piisaa hyvin. Ja varmaan on havahtunut painon nousuun kun on kerran sen oman puntarinkin hankkinut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe