paremmin kuin tuolla toisella palstalla? Eli jos olen syntynyt 22.9, niin olenko neitsyt vai en? Useimmissa lehdissä ym. sanotaan, että olen, mutta joidenkin mukaan olisin vaaka. Mistä johtuu, että lehtien tiedot eivät ole yhtenevät? Ja kumpi nyt sitten ihan oikeasti olen? Kiitos, jos joku osaa vastata.
Osataanko
11
1257
Vastaukset
- kuitenkin
VAAKA 24.9. - 23.10.!
- tarkoititko..
että olen siis neitsyt? Että vaaka olisi vasta, jos on syntynyt 24. päivä? Voisiko joku nyt vielä vääntää rautalangasta. Ja tuollaista en ole koskaan kuullut, olen luullut, että neitsyen raja on joko 22. tai 23. päivä.
- Missukka
Olet neitsyt. Lehtien pieniin päivämäärä heittoihin en tiedä syytä. Useimmissa niissä kuitenkin 22.9. on neitsyt.
Siinä taulukossa, mihin minä uskon, eli
neitsyt vanha 23.8 - 22.9 uusi 17.9 - 30.10,
vaaka vanha 23.9 - 23.10 uusi 31.10 - 22.11
olet reilusti neitsyt. Tämä ns. sideerinen horoskooppi ei ole tasamittainen kuukausi per merkki, vaan perustuu planeettojen oikeisiin sijainteihin.- m53
Olen -50 luvulla syntyny ja 29.8, niin enkö olekaan enää neitsyt?? hmmmm :(
- Missukka
m53 kirjoitti:
Olen -50 luvulla syntyny ja 29.8, niin enkö olekaan enää neitsyt?? hmmmm :(
Minulle olet aurinkomerkiltäsi leijona. Tuleeko identiteettikriisi? Ei mun ystävätkään niele uutta merkkiään vaikkeivät edes horoskooppeihin kunnolla usko.
- -n-
Olet neitsyt, vaaka vaihtuu 25.09
- Rapuystävä
Aurinko siirtyy eri vuosina eri aikaan merkkeihin, joten minun täytyisi tietää tarkka syntymäaikasi (pvm.kk.vuosi) ja jos haluat tietää myös, mikä on nouseva merkkisi, ilmoita myös kellonaika!
- syntynyt..
22.09.1984, n. klo 10.00 aamulla. Kiva, jos osaat kertoa varmuudella horoskooppimerkin.
- Rapuystävä
syntynyt.. kirjoitti:
22.09.1984, n. klo 10.00 aamulla. Kiva, jos osaat kertoa varmuudella horoskooppimerkin.
Huomenia! Oletpa mielenkiintoinen, todellinen "rajatapaus"! Valitettavasti minulla ei ollut käytettävissä v. 1984 almanakkaa, josta voisi nähdä minuutilleen auringon siirtymisen esim. Neitsyestä Vaakaan.
Eri lähteistä sain selville, että aurinko on ollut synt.päivänäsi 29,.. astetta Neitsyessä. (Kymmenesosa asteet riippuvat syntymäpaikkakunnastasi, mutta joka tapauksessa se on juuri ja juuri Neitsyen puolella.)
Olet siis NEITSYT!
Nouseva merkkisi on myöskin "rajatapaus". Jos olet syntynyt lähellä klo 10:tä, olet nouseva Vaaka, mutta jo klo 10.30 jälkeen syntynyt on nouseva Skorpioni.
Arvelisin, että sinussa on sekä Neitsyen että Vaa'an ominaisuuksia ja varsinkin, jos olet nouseva Vaaka, sen ominaisuudet korostuvat iän myötä.
Toivottavasti tästä oli jotakin hyötyä sinulle.
Hyvää jatkoa! - kiitos..
Rapuystävä kirjoitti:
Huomenia! Oletpa mielenkiintoinen, todellinen "rajatapaus"! Valitettavasti minulla ei ollut käytettävissä v. 1984 almanakkaa, josta voisi nähdä minuutilleen auringon siirtymisen esim. Neitsyestä Vaakaan.
Eri lähteistä sain selville, että aurinko on ollut synt.päivänäsi 29,.. astetta Neitsyessä. (Kymmenesosa asteet riippuvat syntymäpaikkakunnastasi, mutta joka tapauksessa se on juuri ja juuri Neitsyen puolella.)
Olet siis NEITSYT!
Nouseva merkkisi on myöskin "rajatapaus". Jos olet syntynyt lähellä klo 10:tä, olet nouseva Vaaka, mutta jo klo 10.30 jälkeen syntynyt on nouseva Skorpioni.
Arvelisin, että sinussa on sekä Neitsyen että Vaa'an ominaisuuksia ja varsinkin, jos olet nouseva Vaaka, sen ominaisuudet korostuvat iän myötä.
Toivottavasti tästä oli jotakin hyötyä sinulle.
Hyvää jatkoa!paljon tästä näin perinpohjaisesta horoskooppiselvityksestä.:) Enpä olisi uskonut, että homma on noin monimutkainen. Mutta hieno homma, että olen kuitenkin neitsyt, koska niin olen aina ajatellutkin. Mutta kiitos paljon vaivannäöstäsi!
- neitsyt..
Itse olen syntynyt 21.9 ja serkkuni 27.9. Minut luetellaan vielä nietsyeksi, mutta serkkuni on vaaka. Mielestäni olet neitsyt ;D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073