Osataanko

täällä vastata..

paremmin kuin tuolla toisella palstalla? Eli jos olen syntynyt 22.9, niin olenko neitsyt vai en? Useimmissa lehdissä ym. sanotaan, että olen, mutta joidenkin mukaan olisin vaaka. Mistä johtuu, että lehtien tiedot eivät ole yhtenevät? Ja kumpi nyt sitten ihan oikeasti olen? Kiitos, jos joku osaa vastata.

11

1243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitenkin

      VAAKA 24.9. - 23.10.!

      • tarkoititko..

        että olen siis neitsyt? Että vaaka olisi vasta, jos on syntynyt 24. päivä? Voisiko joku nyt vielä vääntää rautalangasta. Ja tuollaista en ole koskaan kuullut, olen luullut, että neitsyen raja on joko 22. tai 23. päivä.


    • Missukka

      Olet neitsyt. Lehtien pieniin päivämäärä heittoihin en tiedä syytä. Useimmissa niissä kuitenkin 22.9. on neitsyt.

      Siinä taulukossa, mihin minä uskon, eli

      neitsyt vanha 23.8 - 22.9 uusi 17.9 - 30.10,
      vaaka vanha 23.9 - 23.10 uusi 31.10 - 22.11

      olet reilusti neitsyt. Tämä ns. sideerinen horoskooppi ei ole tasamittainen kuukausi per merkki, vaan perustuu planeettojen oikeisiin sijainteihin.

      • m53

        Olen -50 luvulla syntyny ja 29.8, niin enkö olekaan enää neitsyt?? hmmmm :(


      • Missukka
        m53 kirjoitti:

        Olen -50 luvulla syntyny ja 29.8, niin enkö olekaan enää neitsyt?? hmmmm :(

        Minulle olet aurinkomerkiltäsi leijona. Tuleeko identiteettikriisi? Ei mun ystävätkään niele uutta merkkiään vaikkeivät edes horoskooppeihin kunnolla usko.


    • -n-

      Olet neitsyt, vaaka vaihtuu 25.09

    • Rapuystävä

      Aurinko siirtyy eri vuosina eri aikaan merkkeihin, joten minun täytyisi tietää tarkka syntymäaikasi (pvm.kk.vuosi) ja jos haluat tietää myös, mikä on nouseva merkkisi, ilmoita myös kellonaika!

      • syntynyt..

        22.09.1984, n. klo 10.00 aamulla. Kiva, jos osaat kertoa varmuudella horoskooppimerkin.


      • Rapuystävä
        syntynyt.. kirjoitti:

        22.09.1984, n. klo 10.00 aamulla. Kiva, jos osaat kertoa varmuudella horoskooppimerkin.

        Huomenia! Oletpa mielenkiintoinen, todellinen "rajatapaus"! Valitettavasti minulla ei ollut käytettävissä v. 1984 almanakkaa, josta voisi nähdä minuutilleen auringon siirtymisen esim. Neitsyestä Vaakaan.
        Eri lähteistä sain selville, että aurinko on ollut synt.päivänäsi 29,.. astetta Neitsyessä. (Kymmenesosa asteet riippuvat syntymäpaikkakunnastasi, mutta joka tapauksessa se on juuri ja juuri Neitsyen puolella.)
        Olet siis NEITSYT!
        Nouseva merkkisi on myöskin "rajatapaus". Jos olet syntynyt lähellä klo 10:tä, olet nouseva Vaaka, mutta jo klo 10.30 jälkeen syntynyt on nouseva Skorpioni.
        Arvelisin, että sinussa on sekä Neitsyen että Vaa'an ominaisuuksia ja varsinkin, jos olet nouseva Vaaka, sen ominaisuudet korostuvat iän myötä.
        Toivottavasti tästä oli jotakin hyötyä sinulle.
        Hyvää jatkoa!


      • kiitos..
        Rapuystävä kirjoitti:

        Huomenia! Oletpa mielenkiintoinen, todellinen "rajatapaus"! Valitettavasti minulla ei ollut käytettävissä v. 1984 almanakkaa, josta voisi nähdä minuutilleen auringon siirtymisen esim. Neitsyestä Vaakaan.
        Eri lähteistä sain selville, että aurinko on ollut synt.päivänäsi 29,.. astetta Neitsyessä. (Kymmenesosa asteet riippuvat syntymäpaikkakunnastasi, mutta joka tapauksessa se on juuri ja juuri Neitsyen puolella.)
        Olet siis NEITSYT!
        Nouseva merkkisi on myöskin "rajatapaus". Jos olet syntynyt lähellä klo 10:tä, olet nouseva Vaaka, mutta jo klo 10.30 jälkeen syntynyt on nouseva Skorpioni.
        Arvelisin, että sinussa on sekä Neitsyen että Vaa'an ominaisuuksia ja varsinkin, jos olet nouseva Vaaka, sen ominaisuudet korostuvat iän myötä.
        Toivottavasti tästä oli jotakin hyötyä sinulle.
        Hyvää jatkoa!

        paljon tästä näin perinpohjaisesta horoskooppiselvityksestä.:) Enpä olisi uskonut, että homma on noin monimutkainen. Mutta hieno homma, että olen kuitenkin neitsyt, koska niin olen aina ajatellutkin. Mutta kiitos paljon vaivannäöstäsi!


    • neitsyt..

      Itse olen syntynyt 21.9 ja serkkuni 27.9. Minut luetellaan vielä nietsyeksi, mutta serkkuni on vaaka. Mielestäni olet neitsyt ;D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1649
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1056
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      134
      972
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      73
      857
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      95
      856
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      20
      828
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      725
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe