härkäM+härkäN onko se käsittömätöntä?

härkä lady

jaahas... olen sinkku, tapasin netissa yhtä härkä miestä..
itse olen vaativa ja vapautta haluinen..
sanon aina kaikkille treffeillä että minun ei saisi rakastua!!!

noh.. sanoin hänellekin ;) mihin hän vastasi.. "mitä jos itse ihastut? ei minuunkaan saa ihastua!" ..

ja toimii... käydän omille treffeille ja sitten soitellan toisillemme.. ( treffit ei mennyt hyvin jne).. ja ihtohimo on niin täysillä...

huuhuh...!!

en oikein tie.. mihin se tuo.. mut nautin ...

10

1738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkä lady

      voi että!!!

      nyt on kokemusta härkä miehen kanssa!! se juttu loppui!!! hän halusi sittenkin jotian vakavampaa!! PARISUHDETTA!!! herra jestas kun säännöt oli selvät jne... ja kuitenkin..

      luulin että itse omistus haluinen härkä, mut tuo on pahempaa... uskomatonta .. kun tuli oikein kylmää suihkua!!!.. mut hei... härkä mies on mahtava sängyssä.. totta... mutta en uskoisi että pytyisin johonkin vakavampaan sen kanssa...

      • hyvän päälle..

        ..jos olis mulla tarjolla sängyssä mahtava härkämies joka tahtoo parisuhteeseen niin jestas että tätä kaksosladyy vietäs kuin litran mittaa...


      • härkä lady
        hyvän päälle.. kirjoitti:

        ..jos olis mulla tarjolla sängyssä mahtava härkämies joka tahtoo parisuhteeseen niin jestas että tätä kaksosladyy vietäs kuin litran mittaa...

        en haluaisi sitoutua.. enkä haluaisi loukata härkää miesta... koska teen sen aina miehille kuka rakasttuu minuun..
        ja sitten hänellä on todella erilainen elämä kuin minulla... liian tavallinen.. .. meillä ei ole edes puhenaiheita!!! mistä voisi puhua... meillä on 10 vuotta ikäero.. ja tunttuu että olisin samalla tasolla hänen kanssa.. mutta fiksumpi..

        mutta .. ei voi mitään.. hän antsaitse jotain hyvää ja rakkauttaa...


      • härkäTÄR
        härkä lady kirjoitti:

        en haluaisi sitoutua.. enkä haluaisi loukata härkää miesta... koska teen sen aina miehille kuka rakasttuu minuun..
        ja sitten hänellä on todella erilainen elämä kuin minulla... liian tavallinen.. .. meillä ei ole edes puhenaiheita!!! mistä voisi puhua... meillä on 10 vuotta ikäero.. ja tunttuu että olisin samalla tasolla hänen kanssa.. mutta fiksumpi..

        mutta .. ei voi mitään.. hän antsaitse jotain hyvää ja rakkauttaa...

        Aivan kuin minun kirjoitustani! Olen itse härkä ja miesystäväni on myös härkä ja ikäeroa on myös 10 vuotta. Meillä oli myös säännöt kun aloitettiin noin 3 vuotta sitten, ettei sitten mitään vakavampaa tästä tule, mutta minä onneton rakastuin ja tämä on ollut yhtä helvettiä.Minä itse olen sitoutumis kammoinen ja olen jättänyt aina miehen joka rakastuu minuun, mutta nyt! Seksi hommat meillä menee aivan valtavan hyvin, mutta muuta ei sitten meillä olekkaan,,,,,Minusta on alkanut tuntumaan, että riipun siinä vain siksi kun olen huomannut etten saa häntä rakastumaan itseeni, se ärsyttää,,toiset miehetkään ei minulle nykyjään kelpaa,,


      • härkä lady
        härkäTÄR kirjoitti:

        Aivan kuin minun kirjoitustani! Olen itse härkä ja miesystäväni on myös härkä ja ikäeroa on myös 10 vuotta. Meillä oli myös säännöt kun aloitettiin noin 3 vuotta sitten, ettei sitten mitään vakavampaa tästä tule, mutta minä onneton rakastuin ja tämä on ollut yhtä helvettiä.Minä itse olen sitoutumis kammoinen ja olen jättänyt aina miehen joka rakastuu minuun, mutta nyt! Seksi hommat meillä menee aivan valtavan hyvin, mutta muuta ei sitten meillä olekkaan,,,,,Minusta on alkanut tuntumaan, että riipun siinä vain siksi kun olen huomannut etten saa häntä rakastumaan itseeni, se ärsyttää,,toiset miehetkään ei minulle nykyjään kelpaa,,

        hmmm.. ehkä olen vahvempi...en anna tunteiden perirksi nykyään...
        seksi on mahtava härän kanssa .. hän on hellä, rakastava.. naisen arvostava... kyllä.. mutta muuta en olen nähnyt mitään muuta.. hän halusi heti...syödä yhdessä, urheilla yhdessä.. joka illat yhdessä... ja että hän olisi ainoa mies mun elämässä ;).. eeeeeeeeeeeeeeeeeeei käy!!

        härkä mies oli tylsä!! vähän negatiivinen omassa elämässä.. ja eikä halunut mennä ylös uran edestymiseen... hän oli tottunut siihen missä hän on.. minä taas en!!!

        ja sen takia katkaisin heti suhden.. muuten hän tuhla ajan mun kanssa ;)...


      • HärkäTÄR
        härkä lady kirjoitti:

        hmmm.. ehkä olen vahvempi...en anna tunteiden perirksi nykyään...
        seksi on mahtava härän kanssa .. hän on hellä, rakastava.. naisen arvostava... kyllä.. mutta muuta en olen nähnyt mitään muuta.. hän halusi heti...syödä yhdessä, urheilla yhdessä.. joka illat yhdessä... ja että hän olisi ainoa mies mun elämässä ;).. eeeeeeeeeeeeeeeeeeei käy!!

        härkä mies oli tylsä!! vähän negatiivinen omassa elämässä.. ja eikä halunut mennä ylös uran edestymiseen... hän oli tottunut siihen missä hän on.. minä taas en!!!

        ja sen takia katkaisin heti suhden.. muuten hän tuhla ajan mun kanssa ;)...

        Se on aivan totta, härkä mies on tylsä ja paikallaan junnaava. Olen saanut hänet monta kertaa valheestakin kiinni. Ja naisia hänellä näkyy olevan ,yksi siellä ja toinen täällä ja sitte väittää ettei hänellä ole muita kuin ystävinä?????varmaankin kun päivällä käy" ystävän" luona niin pidetään kädestä ja keskustellaan ,,Hahhaaa hahaaa


      • härkä lady
        HärkäTÄR kirjoitti:

        Se on aivan totta, härkä mies on tylsä ja paikallaan junnaava. Olen saanut hänet monta kertaa valheestakin kiinni. Ja naisia hänellä näkyy olevan ,yksi siellä ja toinen täällä ja sitte väittää ettei hänellä ole muita kuin ystävinä?????varmaankin kun päivällä käy" ystävän" luona niin pidetään kädestä ja keskustellaan ,,Hahhaaa hahaaa

        toisalta... minäkin voit käydä treffeille ja olla vain ystävinä... mut se on minä..

        miehet ovat miehia.. ja härkä miehiä ovat todella nopeita.. jos ne haluavat jotain...

        itse olen samallainen.. mutta asia on se.. jos en halua omistaa tätä hlöä niin ei hän voi omistaa mut......

        sanon minä ;)


      • oli kiinnostava...
        härkä lady kirjoitti:

        toisalta... minäkin voit käydä treffeille ja olla vain ystävinä... mut se on minä..

        miehet ovat miehia.. ja härkä miehiä ovat todella nopeita.. jos ne haluavat jotain...

        itse olen samallainen.. mutta asia on se.. jos en halua omistaa tätä hlöä niin ei hän voi omistaa mut......

        sanon minä ;)

        mutta EIKÖ HÄRÄT TOSIAAN OSAA KIRJOITTAA! Kauheeta luettavaa,ihan kun joku apukoululaisten keskustelu.


      • härkä lady
        oli kiinnostava... kirjoitti:

        mutta EIKÖ HÄRÄT TOSIAAN OSAA KIRJOITTAA! Kauheeta luettavaa,ihan kun joku apukoululaisten keskustelu.

        sori jos se johtuu virheista .. olen ulkomaalainen.. ja kiiressa voisi tulla virheitakin kirjoittaessa...
        mutta eiko se ole pääasiaa että menee perille ?

        t. minä


    • Härkä nainen

      Hei, vastatkaapa miehet mitä mies tarkoittaa, kun rakastellessa loppuvaiheessa mylvii kuin härkä ja kun se on loppu niin raurahtaa päälle?? Muuten ymmärrän, mutta sitä naurua en. Onko hänellä niin pieni ego, että häpee mylvimistään, vai mitä??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe