Meillä on suhteellisen uusi ruokapöytä, jonka värin yritimme itse lakkauksella muuttaa. Lakka ei kuitenkaan pysynyt vanhan lakan päällä, joten pöytä pitäisi hioa ja lakata uudelleen. Oma innostus asiaan lopahti, joten tekijä tällaiselle hommalle olisi haussa. Onko tietoa, mistä tekijää voisi kysellä. Pöytä on massiivikoivuinen, jatkopalallinen ruokapöytä ja siinä on tolppajalat eli ei mitään krumeluureja. Asumme Riihimäellä.
Ruokapöydän hionta ja lakkaus - Mistä tekijä?
3
3609
Vastaukset
- lakkaus
Entinen lakka pitää poistaa ensin kokonaan siklillä. Sitten hionta ja uusi lakka. Hiomalla et saa lakkaa pois.
Riihimäellä teki puuhommia vielä jokin aika sitten linja-autoaseman tienoilla oleva verstas, mutta lienee lopettanut. Samoin Hausjärven kirkolla oli tosi hyvä puutöiden tekijä, mutta lopetti ja siellä tehdään nyt vain verhoilua. Jossain Riihimäen - Hyvinkään välimaastossa saattaa olla puutöiden tekijä.
Asia on niin, että puutöiden teolla ei tahdo elää. Pienetkin jutut vaativat paljon huolellista työtä ja kun omaan palkkaan lisätään alv 22% ei asiakas useinkaan sellaista summaa maksa. - lakkaus
Jos innostus kuitenkin syttyy uudelleen ja teillä on paikka, jossa työn voi tehdä, voisin käydä näyttämässä miten vanha lakka otetaan pois ja pinta hiotaan. Minun peukalot ei kuitenkaan enää kestä kovin pitkäaikaista siklin käyttöä. Siklit minulla on ja saan ne teräviksi.
- Kamu2
Kiitos tarjouksesta, mutta onneksi Hyvinkään ammattikoulu lupasi tehdä homman oppilastyönä. Pöytä mahtuu juuri heidän hiomakoneeseen, joten he saavat hiottua pinnat koneellisesti. Myös Riihimäen vankila tekisi näitä hommia, mutta sinne oli yli vuoden jono...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126