glioblastooma

Syöpään sairastunut

Minulle todettiin viikko sitten glioblastooma parantumaton aivokasvain. Sain elinaikaa kaksi kuukautta. Olen nyt 16-vuotias. En tiedä osaanko jatkaa tai tehdä enää mitään kuultuani tämän. Olen jo hyvästellyt kaikki läheiseni. Pitää vaan rukoilla ja toivoa että jokin ihme tapahtuisi mutta siihenkin vaikea uskoa.

8

5215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...ihmeitä tapahtuu

Toivon sulle paljon voimia ja uskoa tulevaisuuteen. Rukoilen puolestasi.

• Syöpäpotilas myös...

Ensinnäkään, lääkäreiden käsissä ei ole meidän päivämme. Vaan niistä päättää korkein joka on elämämme antanut.
      Rukous on kanava jolla saat hyvin yhteyden korkeimpaan!
      Ja luonnon lääketiteestä, hae havupuu- uutetta.
      luontaistuotekaupasta. 7-8e pullo ja ota tehokuuri.

Mutta älä luovuta, ota asenne, että minä elän seuraavat 60 vuotta ja puske elämässä innolla eteenpäin, saat siitä jo pelkästään voimia tulevaan.

Olet ajatuksissani.

• Glioblastoomapotilaalla
    • Syöpä

Hei!
      Tiedän oikeastaan omasta kokemuksesta, miten vaikeaa on kun kuulee oman elämänsä rajallisuudesta. Itse olen 36-vuotias ja se koskettaa oli minkä ikäinen tahansa. Toivon sinulle jaksamista ja tee asioita mistä saat mielihyvää, oman jaksamisesi mukaan. Toivottavasti sinulla on läheisillesi, joille voit avautua ja puhua. Itse uskon, että elämämme jatkuu kuoleman jälkeenkin. Tänne voit aina kirjoittaa tuntemuksistasi ja kaikista huolistasi.

Aivokasvain potilaille on omakin sivut, jos haluat tutustua ja vaikka Keskustella/kirjoitella minulle.
      http://p2.foorumi.info/aivokasvain/
      Minun nimimerkkini: marikahyv

Rukouksia puolestasi ja voima haleja sinulle.

• glioblastoomaan

mutta hän oli jo yli 80-vuotias, eikä hoitoja kannattanut antaa. Silti hän eli viisi kuukautta. Ja se oli todella iso kasvain.

Älä anna periksi. Toisaalta on kai hyvä, että lääkärit kertovat tilastolliset todennäköisyydet paranemiselle, mutta on virhe ottaa nuo tilastoluvut kuolemantuomiona. Ajattelepa sitä. Jos vaikka 90% kasvaimesi kaltaisen saaneista kuolee kuuden kuukauden sisällä (tai jotain), se tarkoittaa, että sadasta ihmisestä kymmenen EI KUOLE! Sinä voit olla yksi niistä, jotka paranevat.

Suosittelen lämpimästi Bernie Siegelin kirjaa 'Love, Medicine & Miracles' (on se suomennettukin). Lue se, pian, niin näkemyksesi mullistuu perinpohjin. Minä lainaan sen kirjastosta yhä uudelleen, kun olen sen lumoissa, enkä pysty laskemaan sitä käsistäni. Monet ovat parantuneet syövistä, joille tilastot tarjosivat vain pessimistiset ennusteet. Sinä et ole vain kasvaimesi talletuspaikka. Olet sinä. Olet sairas juuri nyt, mutta voit parantua.

On paljon muitakin hyviä kirjoja.

Vältä stressaavia ihmisiä. Ala tehdä asioita, joista sinä nautit. Kerro ihmisille, mitä ajattelet heistä. Kirjoita ajatuksesi ylös. Ota kuvia itsestäsi. Tee video itsestäsi. Kerro tarinasi. Sinun perheellesi ja ystävillesi sairautesi voi olla vielä vaikeampi kuin sinulle, ehkä?

Ja jos vaikka kävisi niin, että joudut lähtemään noin nuorena, niin ei sekään ole tragedia. Elämä ei lopu. Me emme kuole. Ruumiimme kuolee, mutta sielu jää eloon. Ehkä sinä et usko sillä tavalla. Ehkä voisit yrittää ajatella asiaa siltäkin kannalta. Loppujen lopuksi elämämme on lyhyt, vaikka eläisimme sata vuotta.

Visualisoi immuunisysteemisi toimivan optimaalisesti. Tuossa Siegelin kirjassa on hyviä ohjeita siihen. Ajatuksessamme on valtava voima.

Minulla löydettiin uusi pahkura eilen, joten ymmärrän hiukan, miltä sinusta tuntuu.

• ...ihmeitä tapahtuu

Hei. Toivon edelleenki sulle voimia ja uskoa tulevaisuuteen.
      Oletko käynyt nuorten sivustolla nupit.fi,siellä nimimerkillä Sami83,kirjoitti kuinka aivokasvaimestaki voi parantua.
      Olet edelleen mielessä rukouksin. Voimahaleja!!!

• r op

uskomaton juttu, mun kaverilla on kans ja noin vuoden jatkuu elo. puhu paljon ja ole voimakas ainoa mitä voit jättää on hyvä mieli muile se on vahvuutta

• hmm...

Et sitten katsonut laisinkaan viestin aloitusvuotta......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      3163
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1167
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1142
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1075
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      33
      1011
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    7. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      45
      847
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      831
    Aihe