mikähän tomppaa riivaa kun ei saa päälle millään ellei ole latausjohto kiinni.Muuten toimii hyvin.onko muilla ollut samaa vikaa?
tom tom one xl
6
1382
Vastaukset
- nalkulaattori
korjaantui resetoimalla,ja toinen temmppu,paina käynnistys nappia pitkään (yli 5 sekunttia)
- dfug
tyhjä?
akunsäästömäärityksissä rastia ruudussa "Sammuta, kun virtalähde menetetään"?
(Kai XL-mallissakin tuo asetus on).- Markonen
Tällä palstalla keskusteltiin samasta ilmiösta joskus syksyllä. Ongelma tuli vastaan, jonkun ohjelmistopäivityksen yhteydessä. Minullakin se oli ja siitä päästiin ohjeilla (ja uudella ohjelmistolla) eroon.
Nyt kun jouduin vaihtamaan muistikortin ja vika palasi. Laturista käynnistyy moitteetta, mutta ilman piuhaa ei ollenkaan. Resetointi (paperiliittimen kun tökkää pohjan aukkoon) auttaa, mutta toiminta jää "huonommaksi", käynnistysnappia on painettava pidempään (noin 2 sek), kuin ennen.
Odottelen seuraavaa ohjelmistopäivitystä (tai hyviä neuvoja näiltä sivuilta).- nalkulaattori
minullakin samat ongelmat
- 3.0
ongelma tuli myös mulla One II eteen kun otin kortin pois/(vaihdoin isompaan) niin ei käynnistynyt, otin kortin pois ja uudestaan sisään niin käynnistyi??!! Sitten luin jostakin että kun pitää reset.iä pohjassa 15sec niin pitäisi korjautua, tai käynnistys nappia alhaalla 5sec, niin ohgelma pitäisi korjaantua ja näin tapahtui. Nyt toimii taas ihan ok, pelkäsin jo että pitääkö lähettää huoltoon. Mulla edellinen laite teki sen ettei käynnistynyt ollenkaan/mitenkään. Hollannista tuli/sain uuden tilalle
Ja softa versio 7.162, mulla on toinenkinn kortti missä softa 7.12 ja siinä ei noita startti ongelmia ole laisinkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt434723Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532564Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611015Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh71954- 118911
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70874- 137835
- 48810
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,51778