Älä koskaan kirjoita tälle palstalle minusta mitään henkilökohtaista,sillä minäkään en kirjoita sinusta.
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Palasin takaisin LieksaanOlen maailmaa nähnyt kosmopoliitti, joka on nyt asettunut Lieksaan asumaan, koska minulla on tärkeä tehtävä täällä. Siihen olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota, että täällä naiset ovat ihmeen läskilorttoja. Nuorillakin …
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
Vastaukset 34
Vanhimmat
hytrauliletku temput tänne kuulu, eipä tietenkään.
Aloittaja pyytää että ei kirjoittas mutta kun itse kirjoittelet täällä henkilökohtasia toisista niin kyllä ne muut jatkaa.
Kyllä lehdet tulee meille aika monelle niin me luemme niitä niin ei tänne tervi enää laittaa.
Tää taitaa olla sellainen paremminkin joutilaiden ukkojen juorupalsta.
nuori ihminen.
Syyllistyit taas ilmaisemaan nimeni täällä ilman lupaa, MINÄ EN OLE JULKISUUDEN HENKILÖ TOISIN KUIN SINÄ. Tästä vielä keskustellaan kun kylällä törmätään ja HUOLELLA!&%¤#"
tästä palstasta mitään kylällä tavatessa saat olla siitä aivan varma.
no mistäs me puhuttais? Politiikkaa, ilimoista, naisista, teiden kunnostuksesta vai kauppaliikkeiden palveluista? Tässä muutama aihe, oisko sulla ajatusta mitä otettaisiin keskustelun alle? Sovitaanko samalla paikka ja aika?
etukäteen sanoa mistä puhutaan.
paikaksi tätä palstaa luulet?Kylillähän puhutaan usseinkin näistä kirijotuksista,koska nehän on just kirijotulksia kyläläisten asioista ja kyläläisethän niitä kirijottaa.Kannattaa ite kunki miettiä mitä kirijottaa ja miten,ettei kylillä tarte pakkoon juosta vastaantulijoita!
juoksemista ole,kun ei halua keskustella palstalla tapahtuvista keskusteluista.
Moni muukin välttelee keskusteluja tästä palstasta kylillä kulkiessa.
tiiät mistä A haluaa keskustella.Turha sitä on täällä palstalla jauhaa,koska sehän ei nimenomaan tänne kuulu!
Tiedänkö minä etukäteen aamulla kylälle lähtiessä,
että ketä tapaan ABC:llä ja HÄGGMANNILLA käydessä?
Sitten seuraavaa se että on muistettava että virtuaalielämää ja todellista elämää ei saa sekoittaa keskenään.
sovittua kahaveista Hekulla etukätteen semmosten kans jotka täällä kirijottellee.Ne on kyllä niitä,jotka ei ihimisistä täällä paskaa jauha.Et sinä voi mennä jonku virtuaalimaailiman suojiin,jos oikeista ihimisistä äällä juttua pukkaat."Sims" on se virtuaalimaailima ei haapavesipalsta!
kun sinä sotket sen virtuaalielämäsi tänne, tää palsta on maailmanlaajuinen joten kannattaa ajatella ensin mitä kirjoitaa.
enää kehenkään luottaa ja sopia mitään kahvittelutuokiota mihinkään kuppilaan,kun ihmiset pakenee toisiaan ja pakenevat totuutta.
Vanhat opettajapierut pakenevat taatusti sinuakin eivätkä halua keskustella tämän palstan tiimoilta yhtään mitään.
meijän vanhoja opettajia parjaat, vai elätkö sitä virtuaalimaalimaa.
kyllä oo huomannu?Ihan tavallisesti ihimiset kylillä käyttäytyy.Näätkö sinä tosissas ihimisten sinua pakkoon juoksevan?
Ekkö sinä ihan vasta muuten ite teheny ne oharit?Kutut jonku kahaville apsille,etkä menny paikalle.
opettajien kanssa on turha käydä keskustelua tämän palstan tiimoilta,että se siitä.
kirjoitit:
"Sitten seuraavaa se että on muistettava että virtuaalielämää ja todellista elämää ei saa sekoittaa keskenään."
Meinaatko tosiaan, että täällä voit kirjoittaa ihan mitä sattuu ja ihan kenestä tahansa koska tämä on eri maailma kuin todellinen elämä. Tuo on ihan sairas ajatus, tämä on ihan sama maailma täällä koneen äärellä ja tuolla kylillä. Jos et pysty sanomaan asiaa kahden kesken nokakkain, niin ei sitä kannata ilmaista täälläkään.
kohta jussi poistaa tämänkin juttusarjan, kannattaa tulostaa paperille.
pahasti erehtynyt elämän suhteen,kun luulet että virtuaalielämä on todellista.
on niin, että keskustelu täällä netissä on todellista, eikä mitään virtuaalista.
Se että jos sinä alat harrastamaan seksiä täällä netissä, se on virtuaaliseksiä.
Kait sinä nuo tyttösivut oot tullut tuntemaan.
hänet laajalti ympäri suomenmaan jynkky-jussina...
menipähän tämäki ketju alapääähän
tunnetaan.
Muttei hällä semmosta...
Minun omat kulkemiseni voidaan jättää palstan ulkopuolelle.
johtui siitä etten käynyt tuolloin perjantaina Apteekkia kauempana.
on? käytätkö palijonki kirjastoa?
joit muistaakseni Hekulla.
kahvia Hegulla.
sanonko ketä istu pöyvässä.
Juhani v. istu päässä.
T. Tyttö joku kävi leipäostoksilla
ku se oliki oikeeta kaffea eikä virtuaalia.
Nuin sitä voi erehtyä, ku ei huomaa ajossa lopettaa.
Virtuaalikirjastoa.......
että Jussukka on sevonnu. Joka paikassa näkkee ARIn.
Tämä on muuten aivan tojellista elämää tämä täällä kirijottelu eikä virtuaalista. Samat ihimiset kävelee kylillä vastaan,jotka tännä kirijottaa tai täällä lueskellee. Ja sinä oot ite pitäny huolen,että sinut tunnetaan niin täällä ku tuolla kylälläki.Lusikoi nyt kiltisti soppas!
sanoa sullekin et meneppä sanomaa päin naamaa kaikille ne höpötyksesi joiden nimiä olet täällä väännellyt.