Apua! Olen ihmeissäni, huvittunut ja kauhistunut samanaikaisesti...
Tänään kun rakastelin poikaystäväni kanssa, ja hän puristi rintaani, nännin päähän ilmestyi pieni tippa valkoista nestettä. Järkytyimme molemmat! En ole koskaan ollut raskaana enkä ole nytkään, joten miten rintani voivat tuottaa maitoa? Olen koko päivän puristellut niitä, eikä maitoa enää näy.
Voiko olla mahdollista, että olen "valeraskaana" hoidettuani tuttuni pientä lasta? Kertokaa, jos olette kuulleet tällaisesta! :D
Valeraskaus??
5
889
Vastaukset
- ninnisd
mulla ainaki tuli tommosia oireita e-pillereistä pitkän käytön jälkeen, sen takia ne lopetin... on joku semmonen tautiki vissiin olemassa kyllä...et varmaanki ihan nou hätä!:)
- hormooni
Saattaapi johtua siitä et prolaktiini-hormooni on koholla. Tää kylläkin saattaa olla raskautumiselle esteenä, ettei munasolu irtoa..
- saa sen aikaan
itselläni oli sama juttu ja lääkäri sanoi, että e-pillereiden teho perustuu siihen, että kroppa kuvittelee jo olevansa raskaan. Itse en voinut loppupelissä pillereitä enää käyttää, koska rinnat ja kainalot kipeytyivät kovin.
- valeraskauskin on
mahdollista. Kaverini meni aikoinaan lääkärille outeojen vaivojensa takia. Lääkäri totesi (verikokeen perusteella), että hän on raskaana. Muuten hyvä, mutta kaverini oli tuolloin 16-vuotias ja neitsyt. Lopulta syyksi osoittautui valeraskaus, joka johtui siitä, että hän oli juuri saanut pikkusiskon, jota oli luonnollisestikin hoitanut.
Mutta harvinaistahan tämä, joten jos syöt pillereitä, niin se on todennäköisempää. - neuvojasi
PCOssa ainakin voi erittyä nestettä rinnoista. Hormonit on metabolisen häiriön vuoksi sekasin.
Kannattaa tutkituttaa, ei ole normaalia että rinnoista tulee nestettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2242964Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell111669Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.51347- 1031216
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1261183- 751117
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531032Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717947- 135922