Valeraskaus??

Apua! Olen ihmeissäni, huvittunut ja kauhistunut samanaikaisesti...
Tänään kun rakastelin poikaystäväni kanssa, ja hän puristi rintaani, nännin päähän ilmestyi pieni tippa valkoista nestettä. Järkytyimme molemmat! En ole koskaan ollut raskaana enkä ole nytkään, joten miten rintani voivat tuottaa maitoa? Olen koko päivän puristellut niitä, eikä maitoa enää näy.

Voiko olla mahdollista, että olen "valeraskaana" hoidettuani tuttuni pientä lasta? Kertokaa, jos olette kuulleet tällaisesta! :D

5

849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninnisd

mulla ainaki tuli tommosia oireita e-pillereistä pitkän käytön jälkeen, sen takia ne lopetin... on joku semmonen tautiki vissiin olemassa kyllä...et varmaanki ihan nou hätä!:)

• hormooni

Saattaapi johtua siitä et prolaktiini-hormooni on koholla. Tää kylläkin saattaa olla raskautumiselle esteenä, ettei munasolu irtoa..

• saa sen aikaan

itselläni oli sama juttu ja lääkäri sanoi, että e-pillereiden teho perustuu siihen, että kroppa kuvittelee jo olevansa raskaan. Itse en voinut loppupelissä pillereitä enää käyttää, koska rinnat ja kainalot kipeytyivät kovin.

• valeraskauskin on

mahdollista. Kaverini meni aikoinaan lääkärille outeojen vaivojensa takia. Lääkäri totesi (verikokeen perusteella), että hän on raskaana. Muuten hyvä, mutta kaverini oli tuolloin 16-vuotias ja neitsyt. Lopulta syyksi osoittautui valeraskaus, joka johtui siitä, että hän oli juuri saanut pikkusiskon, jota oli luonnollisestikin hoitanut.

Mutta harvinaistahan tämä, joten jos syöt pillereitä, niin se on todennäköisempää.

• neuvojasi

PCOssa ainakin voi erittyä nestettä rinnoista. Hormonit on metabolisen häiriön vuoksi sekasin.
      Kannattaa tutkituttaa, ei ole normaalia että rinnoista tulee nestettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      118
      7498
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      74
      6331
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5214
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4535
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4236
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      227
      4111
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4005
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3908
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      57
      3045
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48