IS250 AWD

USAsta

Olen parhaillaan miettimassa minka auton taalta reissusta toisi kotosuomeen ja viimeaikoina Lexus IS 250 on alkanut kiinnostaa (dieselista saa viela haaveilla taalla pain maapalloa, ehka tilaamalla onnistuisi).

Totesin etta taalla 250n saa myos AWDna, kasittaakseni Suomesta ei talla hetkella saa?

Mita mielta olette, asiantuntijat, kannattaako ottaa AWD vai takatuuppari? AWD haukannee enemman bensaa ja mitenkahan huollot Suomessa? Autohan on lienee mailimittaria lukuunottamatta aivan sama, ainakin hevosvoimat ja moottorin koko vaikuttivat samoilta....

Neliveto maksaa noin $2500 enemman, Bi-xenon valot, joista taalla palstalla tuntuu puhetta riittavan, ovat noin $900 joten ne lienee olisi syyta ruksata... www.lexus.com

Entas sitten kilpailijat, Bemarin 3-sarjasta loytyis farkkua tietysti... 328i ja 328xi nayttavat olevan samaan hintaluokkaa ISn kanssa www.bmwusa.com

Jos (kun) ei halua Suomen verottajalle antaa lisaa rahaa, auton hinta ei saisi Suomessa paljoa ylittaa 50.000e varusteineen... Mielessa on ollut myos Audin A4 (ja Avant, jos se uusi vaan tanne jossain vaiheessa ehtisi), samoin Q5 mutta naita joutuu viela odottamaan. X3 taitaa Suomessa painella hinnassa yli tuon rajan ja se on aika rumakin...

RX400h olisi jotain sekin mutta hinta menee Suomessa niin ylos etta verottaja tulee heti juttusille...

Mutta lahinna, jos jollain on ajatuksia tuosta AWDsta, siita kannattaako ISaa bensakoneella tuoda ja mita varusteita tuolta www.lexus.comista kannattaisi tuohon ISaan ruksata niin laittakaa kommenttia. Huomasin etta heated front seats olisi AWDssa vakiona kun sen sijaan takavetoisessa sita ei ollut standard featuresin joukossa.

Niin ja takuu, lienee turha haaveilla etta edes Lexuksen takuu kattaisi Suomessa jos auto on ostettu USAsta? Vai onko jollain parempaa tietoa?

5

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdottomasti

      IS 350. Yli 300 hepoa ja huippuvarusteet. Täältä suomesta ei saa. Nelivetoprutkuja saa muilta merkeiltä jos sellasen haluu.

    • IS350

      Osta IS350 mieluummin, IS250 AWD saa Suomessa mutta toi 250 malli on aika laiska, ja Lexus ei sovi dieselin kansa ollenkaan. Liian hyvä auto dieselille.

      • Tiedän takuuvarmasti, että IS 250 AWD mallia ei Suomeen tuoda. Itse olisin varmaan sellaisen nimittäin viime vuonna tilannut, jos olisi onnistunut. Olen silti samaa mieltä muiden kirjoittajien kanssa, että IS350 kannattaisi mieluummin tuoda. Niitä ei paljon Suomessa näy.


      • IS-F.
        james_burton kirjoitti:

        Tiedän takuuvarmasti, että IS 250 AWD mallia ei Suomeen tuoda. Itse olisin varmaan sellaisen nimittäin viime vuonna tilannut, jos olisi onnistunut. Olen silti samaa mieltä muiden kirjoittajien kanssa, että IS350 kannattaisi mieluummin tuoda. Niitä ei paljon Suomessa näy.

        Lexus IS350 AWD-mallia ei taida olla ollenkaan Suomen markkinoilla -eli mallia ei ole näkynyt Suomen teillä?.


      • Ketjun aloittaja
        IS-F. kirjoitti:

        Lexus IS350 AWD-mallia ei taida olla ollenkaan Suomen markkinoilla -eli mallia ei ole näkynyt Suomen teillä?.

        Joo, taalla olis tarjolla 250 AWDlla mutta 350 on aina takavetoinen.

        Ja nyt olisi tietysti IS-F alkaen noin 36000 euroa, mutta valitettavasti Suomen tulli antaa siihen aika rapiat lisat jos sellaiseen paatyisi ;)

        www.lexus.com ja laittakaa vaikka Beverly Hillsista tuttu ZIP koodi 90210 jos haluatte valikoissa menna eteenpain.

        Mietintaaikaa on viela jonkun verran, katsotaan mihin paadyn, se on luultavasti 250 joko nelivedolla tai ilman, tulevien suomalaisten co2 paastosysteemien vuoksi ja myos sen 95n hinnan vuoksi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe