Ruokakassien jako

Näläkä o

Jos tuo ahdistaa että täällä on ollut henkirikoksia, mutta mua ahdistaa se että ompa hieman nälkä.Asiat on kyllä ns virastotasolla hoidossa, mutta sos.toimestakin aika tilattu toki vasta sekin aikanaan. Pohtiessani sitä kuinka pitkälle ihminen selviää syömättä tai kuinka hyvin viimeeksi syöty makarooni pitää nälkää. Ainakin voin todeta sen että siperia opettaa. Joten jospa joku vaikka vastaa tuossa ruokakassi asiassa. Muuten mitä netistä lueskelin niin on ainakin Joensuussa asiat näiltäosin hieman paremmassa mallissa.

21

1915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeasti

Sinäkin voisit vähentää turhia menojasi ja säästää vaikkapa nämä nettilaskut ruokaa varten!
      Sillä saisi kuukauden makaroonit surutta.

• myös säästää-

q itse niitä en tuhlaa !

• ittees niskasta

kiinni ja mee töihin! ei tarvi ruikuttaa.töitä kyllä on jos vaan haluu tehdä.

• käyttämäsi

LUUSERI- sana
        SÄÄLI ,taas on sana joka kuvaa sinua parhaiten !

• tuo
        käyttämäsi kirjoitti:

LUUSERI- sana
        SÄÄLI ,taas on sana joka kuvaa sinua parhaiten !

luuseri-sana edes tarkoittaa? Millaisia ovat luuserit ? Miule ei vielä ole selvinnyt. Vai oisko ne sellaisia ketkä käyttää amerikkalaisista leffoista apinoitua sanavarastoa...

• vastaus....sanaan luuseri
        tuo kirjoitti:

luuseri-sana edes tarkoittaa? Millaisia ovat luuserit ? Miule ei vielä ole selvinnyt. Vai oisko ne sellaisia ketkä käyttää amerikkalaisista leffoista apinoitua sanavarastoa...

Luuseri (englanniksi loser) on slangisana, joka tarkoittaa sananmukaisesti ”häviäjää”. Luuseri on kielteinen ilmaisu, joka tarkoittaa pelkuria, saamatonta ja avutonta ihmistä, joka halutaan leimata tyhmäksikin, ja jota kiusataan usein. Luuseriksi voidaan kutsua esimerkiksi epäsosiaalista nörttiä. Sanasta käytetään toisinaan myös kirjoitusasua ”looseri”.

Englanninkielisessä tietotekniikassa sana luser on sanaleikki, joka yhdistää sanat käyttäjä (user) ja häviäjä (loser). Sanan historia on MIT-yliopistosta 1970-luvun puolestavälistä. Opiskelijoiden tietokonejärjestelmässä hakkeri vaihtoi järjestelmän tilan kertovassa tekstissä tekstin users tekstiksi losers. Ylläpidon korjauksista huolimatta tämä uusiutui jatkuvasti ja lopulta päädyttiin komporomissiin luser, joka sai jäädä.

• a luser
        vastaus....sanaan luuseri kirjoitti:

Luuseri (englanniksi loser) on slangisana, joka tarkoittaa sananmukaisesti ”häviäjää”. Luuseri on kielteinen ilmaisu, joka tarkoittaa pelkuria, saamatonta ja avutonta ihmistä, joka halutaan leimata tyhmäksikin, ja jota kiusataan usein. Luuseriksi voidaan kutsua esimerkiksi epäsosiaalista nörttiä. Sanasta käytetään toisinaan myös kirjoitusasua ”looseri”.

Englanninkielisessä tietotekniikassa sana luser on sanaleikki, joka yhdistää sanat käyttäjä (user) ja häviäjä (loser). Sanan historia on MIT-yliopistosta 1970-luvun puolestavälistä. Opiskelijoiden tietokonejärjestelmässä hakkeri vaihtoi järjestelmän tilan kertovassa tekstissä tekstin users tekstiksi losers. Ylläpidon korjauksista huolimatta tämä uusiutui jatkuvasti ja lopulta päädyttiin komporomissiin luser, joka sai jäädä.

In Internet slang, a luser (sometimes expanded to local user; also luzer or luzzer) is a painfully annoying, stupid, or irritating computer user.[1] It is a portmanteau of "loser" and "user" and is usually pronounced as "loser".[2] The word luser is often synonymous with lamer. In hackish, the word luser takes on a broader meaning, referring to any normal user (in other words not a guru), especially one who is also a loser. This term can also signify the user as a layman, as opposed to power user or administrator; for example, end luser. This term is very popular with technical support staff who have to deal with lusers as part of their job, often metaphorically employing a LART (Luser Attitude Readjustment Tool, or "clue-by-four").

• kysyä

kokeiles kysyä seurakunnalta, luulisi heidän auttavan hädästä kärsiviä.

Jos makaronin syönti tökkii niin kalastusharrastuksen aloittamista kannattaisi myös harkita, mato-ongella ja pilkillä ei tarvitse edes kalastuslupaa. Kalasoppa syntyy halvalla ja on hyvää.
      Leipää voi ja kannattaa leipoa itse.
      Siinäpä muutama vinkki näin alkuun.

• helvettiäkään!

En kertakaikkiaan sopeudu siihen etten pääse päivittäin mäkkärille ja pitseriaan syömään. Sillä minähän en käsiäni likaa ruuanteossa, enkä kyllä osaiskaan. Toimeentulotukea pitäis korottaa sen verran että ne jotka ei osaa laittaa ruokaa vois käydä ulkona syömässä!

• näläkä o

Asiatekstin kysymykseen osunutta vastausta pelkkää provoa vaan. No tiedämpähän sen että ei täällä kanssaihmistä auteta

• kirkko auttaa

Kyllä suomessa ei NÄLKÄÄN OLE KUOLLUT KUKAAN viimeiseen 100 vuoteen.

Älä hakkaa päätäsi seinään,

etsi ovi !

• AUTA,,
        kirkko auttaa kirjoitti:

Kyllä suomessa ei NÄLKÄÄN OLE KUOLLUT KUKAAN viimeiseen 100 vuoteen.

Älä hakkaa päätäsi seinään,

etsi ovi !

NIIN TULE HAKEMAAN MULTA !

saat takuuvarmasti perusteltuasi tarpeesi !

Mulla on ovi joka ei ole kiinni hädässä olevalle lähimmäiselle.

• näläkä o
        AUTA,, kirjoitti:

NIIN TULE HAKEMAAN MULTA !

saat takuuvarmasti perusteltuasi tarpeesi !

Mulla on ovi joka ei ole kiinni hädässä olevalle lähimmäiselle.

Joskus aikoinani olen kysynyt kirkolta apua taloudelliseen tilanteeseeni en saanut mitään, koska olin saamassa rahaa seuraavalla viikolla.Jos en olisi niin sidottu tähän paikkakuntaan niin lähtisin pois ja ihan työn perässä. Jos sulle elämäni perustelen itkisit varmasti.

• kovin paljon eroaa minun
        näläkä o kirjoitti:

Joskus aikoinani olen kysynyt kirkolta apua taloudelliseen tilanteeseeni en saanut mitään, koska olin saamassa rahaa seuraavalla viikolla.Jos en olisi niin sidottu tähän paikkakuntaan niin lähtisin pois ja ihan työn perässä. Jos sulle elämäni perustelen itkisit varmasti.

TÄYS TUHOSTA !

minä vaan en ruikuta sitä näillä palstoilla vaan teen itse sen asian eteen 24 tuntia vrk:ssa töitä !

• olet......
        kovin paljon eroaa minun kirjoitti:

TÄYS TUHOSTA !

minä vaan en ruikuta sitä näillä palstoilla vaan teen itse sen asian eteen 24 tuntia vrk:ssa töitä !

ihan fysiologinen ihme kun nukkumatta pärjäät.

• TYÖSKENNELLÄ ja työstää,,q
        olet...... kirjoitti:

ihan fysiologinen ihme kun nukkumatta pärjäät.

A L I T A J U I S E S T I !

Opettele siekii jääp vähemää aikaa ruikuttamiseen !?

• ^^^^^^^^^^^^^^^^

23.1.2008 oN HELLUNTAISEURANNASSA RUOKAKASSIEN JAKO KELLO:17:00 MENKÄÄ JA TUTUSTUKAA.

• kurautan

Onneks on sen verran iso mersu et takakonttiin mahtuu useempikin kassi. Pakko hakee sapuskat ilmaseks kun osamaksut kuristaa talouden muuten niin tiukalle. Mutta kyllä kateellisten ilmeet korvaa moninverroin pienen nälän.

• on just se joka
        kurautan kirjoitti:

Onneks on sen verran iso mersu et takakonttiin mahtuu useempikin kassi. Pakko hakee sapuskat ilmaseks kun osamaksut kuristaa talouden muuten niin tiukalle. Mutta kyllä kateellisten ilmeet korvaa moninverroin pienen nälän.

Täällä jauhaa paskaa joka asiasta !

• just se juippi
        on just se joka kirjoitti:

Täällä jauhaa paskaa joka asiasta !

Joka valittaa joka asiasta. Vitun lerppakulli!

• koira ja kalikka
        just se juippi kirjoitti:

Joka valittaa joka asiasta. Vitun lerppakulli!

KAIKKI SINUT TUNNISTAA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3202
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2738
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      44
      2553
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1505
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82