Högfors 2000 modulin kattilan alaosassa olevassa savukaasujen lämmöntalteenottotilassa on ohjainlevy, pidempi lämmönsiirtoritilä ja lyhyempi lämmönsiirtoritilä. Muistaisiko joku näiden ritilöiden oikean järjestyksen? Tuleeko lyhyempi ohjainlevyn päälle ja pidempi alle vai päinvastoin?
högfors 2000 moduli
10
6949
Vastaukset
- Itselläni Jämä
Alla olevaan osoitteeseen viestin ja kysyä liekinohjauslevyistä,
nimimerkiltä "keinot vähissä".
Voisit samalla kysyä joko hänen "poltinpulmat" on ratkennut?
Lue koko ketju!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=100&conference=4000000000000009&posting=22000000030161526
Ps kysyt?
>Muistaisiko joku näiden ritilöiden oikean järjestyksen?
Tuleeko lyhyempi ohjainlevyn päälle ja pidempi alle vai päinvastoin?<
Omassa Jämässä on lyhyempi ritilä alhaalla ja pidempi ylhäällä,
pitää osata asentaa levyt myös oikeata tietä että kuumakaasut tekee pidemmän lenkin! - ÖLJYKATTILA
SOPINEE VAIN ISOMPI (400X270) ALLE JA PIENEMPI PÄÄLLE SEKÄ VÄLIIN N. 12 X 275 X 450 KOTELO, JOKA ON KIVIVILLAERISTETTY.
- ajaja53
Högfors Modulin isompi liekinohjauslevy on palanut/syöpynyt pahasti. Mistä moinen voi aiheutua ja saako tällaisen levyn vielä jostain hankittua.
- jukka poika
minust isonpi tulee alle ja pienenpi päälle, keskellä ne liukupellit.
- öp
pidempi alle
- Jämä.
"Keinot vähissä"
On ollut ongelmia muillakin Hogfors modulin kanssa!
Lue koko ketju vai oletko tämän ketjun aloittaja?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4978182/thread - jouko55
Meillä Högfors Moduli 2000 vuosimallia 1989 ja teetätin Turbulenssi rivat. Itse liekin ohjain pellin kun tilaa niin se on Ruostumatonta Terästä sitten. Tottahan senkin voi teetättää. Meillä on mennyt heti kattilasta heti 2vuoden jälkeen paisuntasäiliö ja sen jälkeen on mennyt 2kpl näitä ELBIN merkkisiä paisuntasäiliöitä. TÄSSÄ PIENI VIHJE JOS ONGELMIA PAISTUNTA SÄILIÖN KESTÄVYYDEN KANSSA. Nyt luin, että se johtunee siitä, että liian lämmin vesi pääsee kalvolle asti. JA se tuohoaa kalvon pikku hiljaa. Nyt kun laitan uuden niin teen kupari putkesta monen metrin kierrukan, että vesi ehtii jäähtyä ennenkuin saavuttaa paistuntakalvon. Muuten kattila Kestää Isältä pojan pojalle, kai se ei lopu koskaan kun palopesäkin on Valurautaa. Muut osat voi vaihtaa ja kattilaa vaihtamalla ei kyllä parane.
- Jorma 60
Mikä on kyseisen Elbin-paisuntasäiliön tyyppi? Onko se "salkkumallinen" ja sopiiko se alkuperäisen paikalle? Mistä niitä voi hankkia?
Saako alkuperäisen paisuntasäiliön etuoven kautta pois vai pitääkö "kaappia" purkaa enemmänkin?
Entä onko tietoa savukaasulämpömittarin toimittajasta kyseiseen Högfors 2000 Moduuli-kattilaan. - yess7
jouko55
mistä tilasit tuon valurautaisen liekinohjainlevyn ? Mun kattilassa on myös palanut puhki toiselta puolelta ja pitäis uusia. - Anonyymi
Vieläkö Högfors 2000 on saatavana?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483