Högfors 2000 modulin kattilan alaosassa olevassa savukaasujen lämmöntalteenottotilassa on ohjainlevy, pidempi lämmönsiirtoritilä ja lyhyempi lämmönsiirtoritilä. Muistaisiko joku näiden ritilöiden oikean järjestyksen? Tuleeko lyhyempi ohjainlevyn päälle ja pidempi alle vai päinvastoin?
högfors 2000 moduli
10
6174
Vastaukset
- Itselläni Jämä
Alla olevaan osoitteeseen viestin ja kysyä liekinohjauslevyistä,
nimimerkiltä "keinot vähissä".
Voisit samalla kysyä joko hänen "poltinpulmat" on ratkennut?
Lue koko ketju!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=100&conference=4000000000000009&posting=22000000030161526
Ps kysyt?
>Muistaisiko joku näiden ritilöiden oikean järjestyksen?
Tuleeko lyhyempi ohjainlevyn päälle ja pidempi alle vai päinvastoin?<
Omassa Jämässä on lyhyempi ritilä alhaalla ja pidempi ylhäällä,
pitää osata asentaa levyt myös oikeata tietä että kuumakaasut tekee pidemmän lenkin! - ÖLJYKATTILA
SOPINEE VAIN ISOMPI (400X270) ALLE JA PIENEMPI PÄÄLLE SEKÄ VÄLIIN N. 12 X 275 X 450 KOTELO, JOKA ON KIVIVILLAERISTETTY.
- ajaja53
Högfors Modulin isompi liekinohjauslevy on palanut/syöpynyt pahasti. Mistä moinen voi aiheutua ja saako tällaisen levyn vielä jostain hankittua.
- jukka poika
minust isonpi tulee alle ja pienenpi päälle, keskellä ne liukupellit.
- öp
pidempi alle
- Jämä.
"Keinot vähissä"
On ollut ongelmia muillakin Hogfors modulin kanssa!
Lue koko ketju vai oletko tämän ketjun aloittaja?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4978182/thread - jouko55
Meillä Högfors Moduli 2000 vuosimallia 1989 ja teetätin Turbulenssi rivat. Itse liekin ohjain pellin kun tilaa niin se on Ruostumatonta Terästä sitten. Tottahan senkin voi teetättää. Meillä on mennyt heti kattilasta heti 2vuoden jälkeen paisuntasäiliö ja sen jälkeen on mennyt 2kpl näitä ELBIN merkkisiä paisuntasäiliöitä. TÄSSÄ PIENI VIHJE JOS ONGELMIA PAISTUNTA SÄILIÖN KESTÄVYYDEN KANSSA. Nyt luin, että se johtunee siitä, että liian lämmin vesi pääsee kalvolle asti. JA se tuohoaa kalvon pikku hiljaa. Nyt kun laitan uuden niin teen kupari putkesta monen metrin kierrukan, että vesi ehtii jäähtyä ennenkuin saavuttaa paistuntakalvon. Muuten kattila Kestää Isältä pojan pojalle, kai se ei lopu koskaan kun palopesäkin on Valurautaa. Muut osat voi vaihtaa ja kattilaa vaihtamalla ei kyllä parane.
- Jorma 60
Mikä on kyseisen Elbin-paisuntasäiliön tyyppi? Onko se "salkkumallinen" ja sopiiko se alkuperäisen paikalle? Mistä niitä voi hankkia?
Saako alkuperäisen paisuntasäiliön etuoven kautta pois vai pitääkö "kaappia" purkaa enemmänkin?
Entä onko tietoa savukaasulämpömittarin toimittajasta kyseiseen Högfors 2000 Moduuli-kattilaan. - yess7
jouko55
mistä tilasit tuon valurautaisen liekinohjainlevyn ? Mun kattilassa on myös palanut puhki toiselta puolelta ja pitäis uusia. - Anonyymi
Vieläkö Högfors 2000 on saatavana?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650