Näin unta että olin ison ja korkean ja lumisen vuoren päällä ystäväni ja lapsiemme kanssa. Minun käsilaukkuni lipsahti vuoren reunan yli ja putosi ihan vähän matkaa vuoren rinnettä alas. Pelkäsin niin paljon katsoa alas etten uskaltanut alkaa kurkoittamaan ja ottamaan laukkuani. Katsellessani laukkuani luiskahdin kuitenkin vuoren reunan yli ja putosin. Pudotus oli todella pitkä ja yhtäkkiä pudotessani minulle kasvoikin kultaiset siivet. Leijailin ilmassa ja lensin takaisin vuoren huipulle ystäväni ja lastemme luokse. Samassa ystäväni lapsi luiskahti rotkon reunalta alas ja putosi. En saanut häntä kuitenkaan kiinni vaikka yritin. Putoamisen jälkeen lapsi siis katosi ja hän ei enää ollutkaan ystäväni lapsi vaan erään tuntemani vanhemman (oikeasti lapsettoman) naisen lapsi ja lapsen nimi oli Saara. Nainen ei juurikaan hätkähtänyt lapsensa putoamisesta ja katoamisesta.
Putoaminen
1
1788
Vastaukset
- Unien tulkki
Hei! Alkuun ihan perusasiaa unien tulkitsemisesta: jokainen voi tulkita uniaan ja jokainen on omien uniensa paras tulkitsija. Joskus symbolit voivat tarkoittaa toisille eri asioita. Siksipä toisten unien tulkitseminen on hieman arvailua. Kannattaa aina huomioida unissa omat tunteensa.
Yritän kuitenkin saada selvää unestasi, siis ihan yleisillä unisymboleilla. On huomattavaa, että uni on sinulle merkityksellinen, koska et muuten siitä vaivautuisi kysymään muilta.
Vuori saattaa merkitä suuria tavoitteita (jopa vaikeuksia ja esteitä), mitä olet itsellesi asettanut. Vuoren huippu viittaa päämäärääsi. Päämäärässä on pelottavaa olla ja pelko putoamisesta kertoo turvattomuudesta. Otteesi siis lipsuu. Siivillä lentäminen voi myös merkitä vaaraa, mutta tässä yhteydessä en niin tulkitsisi. Luulen, että putomiselta pelastaneet siivet auttavat sinua takaisin saamaan konrtollin tilanteessa. Käsilaukkusi voi toimia ennakkovaroituksena: "ei pidä kurkotella menetettyjen asioiden perään, muuten voi omakin ote lipsua." Lapsen tippuminen rotkoon kertoo kovista realiteeteista, että aina ei voi olla vastuussa kaikesta ja estää katastrofeja ja uudetkin asiat voivat tyssätä alkumetreillä. Nainen joka ei reagoi lapsen tippumiseen saattaa symboloida, että menetetyt asiat tai toivottomilta vaikuttavat tilanteet eivät ole kaikille yhtä järkyttäviä - ja ehkä sinunkin pitäisi suhtautua asioihin kevyemminen, koska luopuminen, kuoleminen tai asioiden päättyminen ei ole aina huono asia, vaan voi merkitä kokonaan uuden alkua.
Tämä oli vain yksi tulkinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909