Lasten nimet

tatuoituna isälle

Mitäs mieltä olette jos isä tatuoi lastensa nimet itseensä?

16

6289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hellät tunteet__

No, onhan sekin yksi tapa ratkaista asiat eri tavoin verrattuna keskiverto-kalsaripenaan. Jos oma mieheni alkaisi ehdottamaan jotakin vastaavaa, niin käskisin lopettaa moisen pelleilyn ja laittaa ko rahat vaikka vaimon virkistysrahastoon.

Mun mielestä ei ole rehellisesti sanottuna mitään imelämpää, kun miehen kädessä lukee Janica, Mica ja Mirccu. Ja parhaassa tapauksessa toisessa kädessä on toiselle muijalle tehdyt lapset ihoon iskettynä...

• Ottaa päähän!

"Parhaassa tapauksesa toisessa kädessä toiselle muijalle tehdyt lapset"... Ihan niinkuin ne ei olisi tämän miehen omia lapsia??? Mitä helkutin merkitystä sillä on, vaikka niitä äitejä olisi yks tuhat, jos kuitenkin on isä kaikille lapsilleen?! Omalla miehelläsi taitaa olla lapsia entisestä suhteesta, joka sinulle näköjään on joku äärestäin lapsellinen mustasukkaisuus-juttu!

• ja hellät tunteet
        Ottaa päähän! kirjoitti:

"Parhaassa tapauksesa toisessa kädessä toiselle muijalle tehdyt lapset"... Ihan niinkuin ne ei olisi tämän miehen omia lapsia??? Mitä helkutin merkitystä sillä on, vaikka niitä äitejä olisi yks tuhat, jos kuitenkin on isä kaikille lapsilleen?! Omalla miehelläsi taitaa olla lapsia entisestä suhteesta, joka sinulle näköjään on joku äärestäin lapsellinen mustasukkaisuus-juttu!

Valitettavasti ollaan molemmat ihan ensimmäisessä avioliitossamme, eikä au-lapsia miehelläni tiettävästi ole.

Mielestäni lapsen nimen tatuointi on vain mautonta pelleilyä ja tarvetta todistella muille, kuinka se perhe on nyt niin iiiiihana ja tärkeä. On sitä pärjätty moisia rakkaudentunnustuksia ilmankin. Mulle on tärkeintä, että mieheni on aidosti lasten kanssa: lukee iltasadun, käyttää treeneissä, auttaa läksyissä, on muuten vaan läsnä. Eikä munkaan nimeä tarvitse tatuoida minnekään: pääasia, kun minut huomioidaan naisena.

Mutta mauttomilla ihmisillä on mauttomat jutut!

• taas aivan pakko?
        ja hellät tunteet kirjoitti:

Valitettavasti ollaan molemmat ihan ensimmäisessä avioliitossamme, eikä au-lapsia miehelläni tiettävästi ole.

Mielestäni lapsen nimen tatuointi on vain mautonta pelleilyä ja tarvetta todistella muille, kuinka se perhe on nyt niin iiiiihana ja tärkeä. On sitä pärjätty moisia rakkaudentunnustuksia ilmankin. Mulle on tärkeintä, että mieheni on aidosti lasten kanssa: lukee iltasadun, käyttää treeneissä, auttaa läksyissä, on muuten vaan läsnä. Eikä munkaan nimeä tarvitse tatuoida minnekään: pääasia, kun minut huomioidaan naisena.

"Mutta mauttomilla ihmisillä on mauttomat jutut!"

Perk...

• ei mitään muuta!

Joo...HERÄÄ NYT TÄHÄN PÄIVÄÄN!!! taas yksi käsittämättömän tyhmä ihminen, henkilö joka kuuluu siihen vajukki vähemmistöön,ei. Anteeks vaan haukut mutta pidän sua tyhmänä :D voi muuta sanoa:D Musta on hienoa että joku haluaa silläkin tavalla ilmaista itseään ja tunteitaan esim. lapsiaan kohtaan. Itsekin olen menossa ottamaan kahden lapseni nimet piakkoin iholleni. Harmi etten päässyt keskusteluun silloin mukaan ku tänne on kirjoiteltu näitä. Onneksi kysyjä sai fiksujakin mielipiteitä!

• ai se sattuu

jos äiti,kaverit ja sukulaiset on vastaan,niin ei tietenkään pidä ottaa.toiset päättää itte omista mielihaluistaan,eikä kysele.toinen syy voi olla ettei sun miehes nahka kestä pientä piikitystä.tatuoinnit näkyvässä paikassa pystyy kyllä lapsien kans tekeen samoja asiota.ittellä vanhempi lapsi 10 vuotias kyselee koska tatuoin sen nimen,sitten kun löydän sopivan kuvan nimeen mukaan.lapseni tekee itte läksyt ja käy itte aidosti treeneissä,ja ehtoisin väännetään porukalla kättä.aamusin revitään luut paikoilleen ja jatketaan aitoo elämää eikä esitetä muuta.

• Mauton---

Tietysti tärkeintä on se aika, minkä lasten kanssa viettää. Miten tatuointi liittyy siihen? Ei se ainakaan sitä estä. En usko, että kukaan tatuoi lastensa nimiä itseensä pelkästään rakkaudesta lapsiinsa, vaan siihen liittyy muutakin. Ehkä vaikka se, että haluaa tatuoinnin. Toisilla ihmisillä on erilainen maku kuin sinulla. Mauttomuudesta voidaan puhua mieluummin sitten kun ei ole minkäänlaista mielipidettä tai halua mihinkään.

• oo

Kyllä oot tyhmä ihminen !!!!

• äiti- ihminen

... on mietiskelty, että molemmat vanhemmat ottaisi lasten nimet tatuointina. Muita tatuointeja ei kummallakaan ole, eikä varmasti näiden lisäksi muita tulisikaan. Ja meillä ne meinattiin hakata semmoseen paikkaan, mistä ne on helppo "piilottaa", ihan molempien töiden takia.

• ollaan menossa=)

Ollaan jo katsottu fontteja ja paikat valittu ynm..

itse otan ranteeseen ja ympärille köynnöskuviota.. ja mies tahtoo pohkeeseen isolla, kaunolla=)

tosin mieltä askarruttaa että jos lapsia tulee lisää!! mihin niitä nimiä sit laittaa??xD

• tykkään kyllä

tatuoinneista, mutta en mitään nimiä itseeni tatuoittaisi. Mutta en näe siinä mitään väärääkään jos joku haluaa sen tehdä

• joku vaan

Ottakoon kuka tykkää voisi vaan käyttää järkeä siinä hommassa.Usein näkee niitä ääliöitä jotka on ottaneet kuvan juuri t-paidan hihan alle, että varmasti kaikki näkee.
        Itellä on kohta 10 eikä niitä kukaan näe jos normaalisti pukeudun ei ole tarvetta esitellä oon ottanu itteäni varten.

• )()()()()()()
        joku vaan kirjoitti:

Ottakoon kuka tykkää voisi vaan käyttää järkeä siinä hommassa.Usein näkee niitä ääliöitä jotka on ottaneet kuvan juuri t-paidan hihan alle, että varmasti kaikki näkee.
        Itellä on kohta 10 eikä niitä kukaan näe jos normaalisti pukeudun ei ole tarvetta esitellä oon ottanu itteäni varten.

Ehkä ne "ääliöt" ovat halunneet sen kuvan siten, että se myös näkyy kun normaalisti pukeutuu. Ettei aina tarvitse olla hihattomassa paidassa tai yläosattomissa.

• äitikahden

Olen sitä mieltä, että mitä sitten.
      Kyllä mun mies voi tatuoida mitä haluaa ilman mun lupaa, luotan siihen ettei otsaansa tatuoi kyrpää kuitenkaan. Kaippa senkin kanssa oppis elämään :).
      Itse haluan lasten nimet pienellä kaunolla nilkan ympärille. Tatuoinnit on muistoja, ainakin itselleni. Vaikka mulla on 16vuotiaana otettu teksti mahassa, tykkään siitä silti eikä kukaan ole valittanut. Samapa se, muistaa että oli se elämää sillon :).

• katakanoilla

Me olemme mieheni kanssa ottaneet katakanoilla lapsiemme nimet niskaan =)
        Eli jos ei ihan länsimaalaisilla kirjaimilla halua ottaa, niin vaihtoehtoja löytyy vaikka millä mitalla.
        Kannattaa netistä etsiä..on kaikenmaailman maahis kirjoitusta..yms.

• 13+3

Itse en pahemmin tatuoinneista välitä, enkä sellaista itselleni luultavasti ottaisi, mutta mies on kertonut haluavansa tatuoida lastemme nimet ihoonsa, ja eihän tästä voi olla kuin iloinen. =) Onhan lapsillemme niin hienot nimet valittukin, että mielellään niitä näyttelee iholla! ;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4799
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3165
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      207
      2655
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1565
    Aihe