Hei osaisko kuka sanoa miksi meidän autollissa oleva yhdistetty halogeenivalo/liiketunnistin (300w). Tämä Liiketunnistimessa oleva herkkyys toimii, mutta jossa määrätään palo aika ei tämä toimi. Tai toimii ihan minimillä mutta heti kun laitetaan palo aikaa suuremmaksi, lamppu palaa jatkuvasti eikä sammu koskaan.
Kokeilin toistakin valoa mutta siinä on sama juttu, näitä valoja kun kokeilee talossa olevita pistorasioista valo toimii moitteettomasti.
itseäni mietityttää kun asensin autotalliin parit kappaleet uusia pistorasioita. ja sitä ennen kyllä valo toimi hyvin.
Tein myös varaston jakorasialla nollauksen kaikille pistorasioille kun nämä olivat ennen nolla luokan rasioita. olisiko tämä häirinnyt lampun toimintaa, kokeilin lamppua ilman maadoitus piuhaa mutta tuloksetta.
Ulkovalon liiketunnistimen aika sekoilee
4
1878
Vastaukset
- kyseeessä
halvat kiinalaiset vehkeet eikä ne toimi missään.
- matkassa
Olen jo vuosia todennut että halvat tunnistinvalaisimet (alle 15€) toimivat kuin miten sattuu.
Jotkut ottavat kissan liikkeestä kymmenien metrien päästä, toiset muutaman metrin päästä.
Sama muiden toimintojen kanssa. Hyvä tunistin ja halpa erillinen lamppu ja toimii jopa 10 vuotta ilman mitään säätö toimen piteitä. Liiketunnistimeksi kannattaa valita tunnettu merkki joilla on 3 vuoden takuu ja hinatkaan ei päätä huimaa.- Sähköpuolen opiskelija
Lamput joita olen tässä kokeillut ei ole olleet halvimmasta päästä 30-40€. Ja mulla on ollut toinen lamppu aikasemmin samassa paikassa monta vuotta ja hyvin on toiminut, ennen uusien pistorarioiden asennusta ja asennuksen jälkeen tämä temppuilu alkoi. Jolloin luulin että tämä lamppu on mennyt rikki, joten ostin uuden lampun tilalle, jolloin huomasin että, kummatkin valot toimivat Talon pistorasioissa hyvin, mutta ei varaston.
Aika mystistä eikös!!! - veikkaan
Sähköpuolen opiskelija kirjoitti:
Lamput joita olen tässä kokeillut ei ole olleet halvimmasta päästä 30-40€. Ja mulla on ollut toinen lamppu aikasemmin samassa paikassa monta vuotta ja hyvin on toiminut, ennen uusien pistorarioiden asennusta ja asennuksen jälkeen tämä temppuilu alkoi. Jolloin luulin että tämä lamppu on mennyt rikki, joten ostin uuden lampun tilalle, jolloin huomasin että, kummatkin valot toimivat Talon pistorasioissa hyvin, mutta ei varaston.
Aika mystistä eikös!!!Valohan syttyy silloin kun siihen laittaa sähkön. Ehkä jossain on huono kontaksi joka räpsii valoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693