Linda on taas päässyt otsikoihin, jonkun turhanpäiväisen tosi-tv ohjelman kautta ja oikein ruotsissa. Minua ihmetyttää eniten se, että Linda jaksaa jauhaa sitä että häntä ei Suomessa arvosteta viulistina ja soittajana. Pitäisikö suomalaisten nyt arvostaa Lindaa viulistina, kun hän tanssii ruotsalaisessa tv-ohjelmassa? Mitä tekemistä viulunsoitolla ja tanssiohjelmalla on keskenään?
Jotenkin vaan tuntuu siltä, että Lindan maailmanvalloitukset viulistina ja suuret puheet ovat olleet yhtä tyhjän kanssa. Jos hän olisi huippuluokan viulisti ja maailman parhaita, niin kai hän olisi pääsolisti ja haluttu sellainen maailmanluokan sinfoniaorkestereissa. Mainittakoon, että Esa-Pekka Salosen, Karita Mattilan ja monet muut musiikin parissa työskentelevät ammattilaiset pärjäävät työssään loistavasti omilla kyvyillään ja saavat loistavia arvosteluja kriitikoilta ja alan ammattilaisilta. Esa-Pekka Salonen pitää esimerkiksi siviilielämänsä vaiheet erossa työstään ja samaa toivoisi myös Lindan tekevän. Ei tarvitse selittää medialle jokaisesta poikakaverista, erosta, kihlauksesta ja hääsuunnitelmasta yksityiskohtaisesti.. Keskittyisi varsinaiseen työhön, eli soittamiseen jos hän siihen edes nykyään kykenee.
Osaako Linda soittaa viulua ?
11
438
Vastaukset
- jep jep
jep
- elitserien
Joku muu vinkuu kuin viulu.
Omituisuutena voisi mainita sen kun muut tienaa viululla,Linda joutui Peetteri Nyykoortille maksamaan.... - Osaaha se
Todella hyvin osaakin. Sinä et osaa yhtään. Oot täys nolla.
- mieltä
mun mielestä kamala shitin puhuja.sitten ne anoreksia/bulimia puheet..hoh,hoijaa ei täti taida tietää mstä puhuu..
- lapsesta asti
ja joskus ammatikseen joitain aikoja klassisen musiikin orkestereissa. Ei kaunis ulkonäkö merkitse osaamattomuutta.
- Osaa siis.
Andante (September 2000) - Linda Brava, a sultry, blond Finnish actor and model, was a child prodigy on the violin, and is still an amazingly proficient performer. The high point of her fine recital disc with pianist John Lenehan is a strong reading of Grieg's Sonata no.3, in C Minor
The Gramophone (December 1999) - A promising début recital. This is a delightful recital, lightweight to be sure, but played with such warmth, and an eloquent simplicity of line, that the ear is instantly beguiled. The opening Elgar Salut d'amour is pleasing enough but the following Faure Berceuse is utterly winning, and the famous 'Meditation' from Massenet's Thais soars aloft without being in the least sentimentalized -- The central performance of the Grieg Sonata is strong, passionate and most compelling. The central Allegretto espressivo alla Romanza (pure mountain-stream Grieg) is exquisitely played, and how beautifully the excellent pianist, John Lenehan, prepares the way for his soloist's warm-hearted entry. The finale has a splendidly gutsy, folksy impetus and plenty of light and shade. Both artists are very well recorded and the balance is excellent -- The playing itself is nicely polished as well as musically sensitive. A welcome collection
The Straits Times (November 1999) - Brava's is both a musically satisfying and technically commendable performance
Evening Standard (November 1999) - Her best playing comes in the three short pieces by her countryman Sibelius: the skittish Rondino extracts her quickest fingerwork, the Humoreske Op.87 No.1 wins her most tortured expression and the Romance Op.78 No.2 sings under her confident touch
The Independent (November 1999) - Brava's Grieg is candid and forceful
Classic FM Magazine (October 1999) - The Finnish fiddler with a model-girl looks takes a bow with her debut classical album -- Linda plays with a pleasant, honeyed tone - making the most of her golden-voiced 1781 Galliano violin - and an unaffected grace that will surely win her many friends
Helsingin Sanomat (September 1999) - Lampenius has picked strikingly melodic pieces -- Meditation by Massenet, Cantabile by Paganini, Salut d'amour by Elgar and Ave Maria by Gounod sound in a way that seems lived through. Lampenius doesn't bury her head in the sand either. The biggest trial of strength is the magnificent third sonata C minor by Grieg. In its foamy contrasts Lampenius gets to present equally fiery temperament as lucid melody curves. The record has been made carefully down to the recording -- Linda Lampenius has plenty of gifts
The Sunday Times (June 15, 1997) - Baywatch violinist has critics drooling. She plays like Nigel Kennedy and looks like Pamela Anderson. For Vanessa-Mae, she is serious competition. The world of popular classical music is bracing itself for Linda Lampenius
The Mirror (June 16, 1997) - Pammi lookalike's great on her Bach. [Linda Lampenius] is causing a sensation across Europe
Daily Record (June 16, 1997) - Just when interest in violin music was toning down - along comes Linda Lampenius. [By playing Brahms] the fiddling Finn has taken a major bow. With her long blonde hair, pouting lips and gorgeous figure, she is already a sensation with her version of Bach's Toccata and Fugue
New Scientist (June 21, 1997) - Brains and beauty are like water and oil: this view has become so entrenched that exceptions to the rule—such as Linda Lampenius, the Finnish virtuoso violinist with Baywatch looks—are almost regarded as freaks of nature
The Sunday Times (July 6, 1997) - A blonde virtuoso is the latest ploy to sell classical music -- The violinist has captivated Scandinavian audiences with her combination of glamour and virtuoso performances
Sunday Mail (August 3, 1997) - It's enough to make Beethoven and Bach turn in their graves.. The world of classical music is being taken over... by a Pamela Anderson lookalike.. Finnish stunner Linda Lampenius changed her name to Brava and she's the toast of glitterati circles with her virtuoso violin playing
Los Angeles Daily News (April 29, 1998) - Linda Lampenius, a striking Finnish blonde with impeccable musical credentials
The People (September 19, 1999) - Hot People: Linda Brava. Watch out for Finnish violinist Linda Brava -- [The girl] was brilliant at a London gig last week
Dalarnas Tidningar (March 22, 2004) - She has been described as a super violinist with Playboy attraction. When Linda Lampenius takes the stage in light blue coverings it is completely without prima donna behaviour. With total stage presence and a bewitched violin she enchants the ears already from the start and there seems to be no end to the applause after the entrance performance
Göteborgs-Posten (April 2, 2004) - Linda Lampenius began strongly with the beautiful classical piece Meditation -- Music potpourri became a display in virtuoso violin playing like Czardas. She is undeniably a gifted musician with dazzling technique and a big amount of charm
Dalarnas Tidningar (July 27, 2004) - Finland was the high point. Saturday's concert in Dalhalla went in a spirit of Scandinavism. Then it was time for the Finnish wonder child -- Dazzlingly beautiful and with the fiddle on the shoulder she started with Meditation from Thaïs by Massenet. Her repertoire was very versatile, from classical pieces through Swedish and Finnish folk music, to musical numbers, to finally land in gripping Hungarian dances. All this is presented with a roguish irony and a ceaseless flirtation with both audience and orchestra. The high point in her programme, and besides of the whole evening, too, was Linda Lampenius' interpretation of Hungarian Dance No. 5 by Brahms. She is altogether simply immensely gifted, both scenicly and musically- Tre Kronar from Sveden
Kiitos Linda sinulle, kun jaksoit lähettää leikekirjastasi olevat arvostelut tänne. Näin ainakin luulen, että kirjoittaja on Linda, varmuutta minulle ei ole, enkä niin väitä.
Kehuja voi saada monelta suunnalta, mutta ainakaan minulla ei ole tiedossa, että Lindaa olisi koskaan kehuttu todella arvostetuissa maailmanlaajuisissa musiikkialan lehdissä, joilla on jotain merkitystä.
Väitän, että Linda on soittotaidoiltaan aivan keskiverto viulunsoittaja. Ei huono, mutta ei mikään lahjakas virtuoosi. Linda ei ole lyönyt itseään maailmanlaajuisesti läpi, hän ei ole saanut Grammyjä tai muitakaan arvostettuja musiikkialan palkintoja eikä levynmyynti ole koskaan ollut kummoinen. Näkyvyyttä on tullut yleensä mediassa muulla tavoin, kuten vaikkapa alastonkuvilla jne.
Jos Linda olisi todella lahjakas soittaja, niin maailmanlaajuiset kiertueet olisivat kysyttyjä ja loppuunmyytyjä ja toisaalta hän olisi myös kiinnitettynä kovalla palkalla johonkin maailmanluokan sinfoniaorkesteriin.
Korjatkaa toki, jos olen väärässä. - Lalalalala...
Tre Kronar from Sveden kirjoitti:
Kiitos Linda sinulle, kun jaksoit lähettää leikekirjastasi olevat arvostelut tänne. Näin ainakin luulen, että kirjoittaja on Linda, varmuutta minulle ei ole, enkä niin väitä.
Kehuja voi saada monelta suunnalta, mutta ainakaan minulla ei ole tiedossa, että Lindaa olisi koskaan kehuttu todella arvostetuissa maailmanlaajuisissa musiikkialan lehdissä, joilla on jotain merkitystä.
Väitän, että Linda on soittotaidoiltaan aivan keskiverto viulunsoittaja. Ei huono, mutta ei mikään lahjakas virtuoosi. Linda ei ole lyönyt itseään maailmanlaajuisesti läpi, hän ei ole saanut Grammyjä tai muitakaan arvostettuja musiikkialan palkintoja eikä levynmyynti ole koskaan ollut kummoinen. Näkyvyyttä on tullut yleensä mediassa muulla tavoin, kuten vaikkapa alastonkuvilla jne.
Jos Linda olisi todella lahjakas soittaja, niin maailmanlaajuiset kiertueet olisivat kysyttyjä ja loppuunmyytyjä ja toisaalta hän olisi myös kiinnitettynä kovalla palkalla johonkin maailmanluokan sinfoniaorkesteriin.
Korjatkaa toki, jos olen väärässä."minulla ei ole tiedossa, että Lindaa olisi koskaan kehuttu todella arvostetuissa maailmanlaajuisissa musiikkialan lehdissä"
Maailman arvostetuimpiin alan julkaisuihin kuuluva, pelätty ja erittäin kriittinen The Gramophone: A promising début recital. This is a delightful recital, lightweight to be sure, but played with such warmth, and an eloquent simplicity of line, that the ear is instantly beguiled. The opening Elgar Salut d'amour is pleasing enough but the following Faure Berceuse is utterly winning, and the famous 'Meditation' from Massenet's Thais soars aloft without being in the least sentimentalized -- The central performance of the Grieg Sonata is strong, passionate and most compelling. The central Allegretto espressivo alla Romanza (pure mountain-stream Grieg) is exquisitely played, and how beautifully the excellent pianist, John Lenehan, prepares the way for his soloist's warm-hearted entry. The finale has a splendidly gutsy, folksy impetus and plenty of light and shade. Both artists are very well recorded and the balance is excellent -- The playing itself is nicely polished as well as musically sensitive. A welcome collection
Brittiläinen klassisen musiikin erikoisjulkaisu, Classic FM Magazine, joka on osa valtaisaa Classic FM -konsernia: The Finnish fiddler with a model-girl looks takes a bow with her debut classical album -- Linda plays with a pleasant, honeyed tone - making the most of her golden-voiced 1781 Galliano violin - and an unaffected grace that will surely win her many friends
(Helsingin Sanomat: Lampenius on valinnut sykähdyttävän melodisia kappaleita -- Hän kirvoittaa viulustaan varsin kauniin äänen, joka kipuaa korkealle puhtaasti. Massenetin Meditation, Paganinin Cantabile, Elgarin Salut d'amour ja Gounodin Ave Maria soivat eletyn tuntuisesti. Ei Lampenius päätään pensaasenkaan pane. Suurin voimainkoetus on Griegin uhkea kolmas sonaatti c-molli. Sen kuohuvissa kontrasteissa Lampenius saa esitellä yhtä lailla tulista temperamenttia kuin kuulaita melodiakaarroksia. Levy on tehty äänitystä myöten huolellisesti. Luotettavana partnerina on John Lenehan -- Linda Lampeniukselta riittää lahjoja)
--------------------------------------------
Linda on lahjakas ja teknillisesti kansallisen tason soittaja. Linda ei tosiaan ole lyönyt itseään läpi maailmanlaajuisesti saati saanut Grammy-palkintoja tms.. Tämä on suurimmanlle osalle lahjakkaista ja taitavista muusikoista arkipäivää, koska vain pienen pieni osa voi olla yhtäaikaa kuuluisia, ja kaupalliseen menestykseen vaikuttaa aina osaamisen lisäksi onni.
Maailma on tulvillaan upeita ja taitavia muusikoita, jotka eivät tee maailmanlaajuisia, loppuunmyytyjä kiertueita, eivätkä saa huomiota juuri edes kansallisella tasolla. Oli myös Lindan oma valinta jättää Kansallisoopperan ensimmäisen viulistin pesti ja luopua (ainakin toistaiseksi) orkesterimuusikkoudesta. Ja kaikesta päätellen se oli loppuen lopuksi hyvä päätös.
Vaikka Linda on klassinen viulisti, on hän myös artisti. Hänelle on tulvinut mahdollisuuksia olla mukana erilaisissa musiikkiprojekteissa ja mikäs siinä! Hienoa, että hän menestyy ja saa kokeilla uusia asioita!
Kyllä minäkin mieluummin esiintyisin sooloartistina kuninkaallisille, tekisin kiertueita eri puolilla maailmaa, soittaisin jonkun supertähden levyllä, kokeilisin välillä rokkia ja poppia, matkustaisin eri puolilla maailmaa jne. tienaten paremmin kuin orkesterissa ja aikaakin jäisi omalle soittamiselle paljon enemmän, kun ei olisi kiinni orkesterissa kirjaimellisesti joka päivä. - viulunsoittaja katolla
Lalalalala... kirjoitti:
"minulla ei ole tiedossa, että Lindaa olisi koskaan kehuttu todella arvostetuissa maailmanlaajuisissa musiikkialan lehdissä"
Maailman arvostetuimpiin alan julkaisuihin kuuluva, pelätty ja erittäin kriittinen The Gramophone: A promising début recital. This is a delightful recital, lightweight to be sure, but played with such warmth, and an eloquent simplicity of line, that the ear is instantly beguiled. The opening Elgar Salut d'amour is pleasing enough but the following Faure Berceuse is utterly winning, and the famous 'Meditation' from Massenet's Thais soars aloft without being in the least sentimentalized -- The central performance of the Grieg Sonata is strong, passionate and most compelling. The central Allegretto espressivo alla Romanza (pure mountain-stream Grieg) is exquisitely played, and how beautifully the excellent pianist, John Lenehan, prepares the way for his soloist's warm-hearted entry. The finale has a splendidly gutsy, folksy impetus and plenty of light and shade. Both artists are very well recorded and the balance is excellent -- The playing itself is nicely polished as well as musically sensitive. A welcome collection
Brittiläinen klassisen musiikin erikoisjulkaisu, Classic FM Magazine, joka on osa valtaisaa Classic FM -konsernia: The Finnish fiddler with a model-girl looks takes a bow with her debut classical album -- Linda plays with a pleasant, honeyed tone - making the most of her golden-voiced 1781 Galliano violin - and an unaffected grace that will surely win her many friends
(Helsingin Sanomat: Lampenius on valinnut sykähdyttävän melodisia kappaleita -- Hän kirvoittaa viulustaan varsin kauniin äänen, joka kipuaa korkealle puhtaasti. Massenetin Meditation, Paganinin Cantabile, Elgarin Salut d'amour ja Gounodin Ave Maria soivat eletyn tuntuisesti. Ei Lampenius päätään pensaasenkaan pane. Suurin voimainkoetus on Griegin uhkea kolmas sonaatti c-molli. Sen kuohuvissa kontrasteissa Lampenius saa esitellä yhtä lailla tulista temperamenttia kuin kuulaita melodiakaarroksia. Levy on tehty äänitystä myöten huolellisesti. Luotettavana partnerina on John Lenehan -- Linda Lampeniukselta riittää lahjoja)
--------------------------------------------
Linda on lahjakas ja teknillisesti kansallisen tason soittaja. Linda ei tosiaan ole lyönyt itseään läpi maailmanlaajuisesti saati saanut Grammy-palkintoja tms.. Tämä on suurimmanlle osalle lahjakkaista ja taitavista muusikoista arkipäivää, koska vain pienen pieni osa voi olla yhtäaikaa kuuluisia, ja kaupalliseen menestykseen vaikuttaa aina osaamisen lisäksi onni.
Maailma on tulvillaan upeita ja taitavia muusikoita, jotka eivät tee maailmanlaajuisia, loppuunmyytyjä kiertueita, eivätkä saa huomiota juuri edes kansallisella tasolla. Oli myös Lindan oma valinta jättää Kansallisoopperan ensimmäisen viulistin pesti ja luopua (ainakin toistaiseksi) orkesterimuusikkoudesta. Ja kaikesta päätellen se oli loppuen lopuksi hyvä päätös.
Vaikka Linda on klassinen viulisti, on hän myös artisti. Hänelle on tulvinut mahdollisuuksia olla mukana erilaisissa musiikkiprojekteissa ja mikäs siinä! Hienoa, että hän menestyy ja saa kokeilla uusia asioita!
Kyllä minäkin mieluummin esiintyisin sooloartistina kuninkaallisille, tekisin kiertueita eri puolilla maailmaa, soittaisin jonkun supertähden levyllä, kokeilisin välillä rokkia ja poppia, matkustaisin eri puolilla maailmaa jne. tienaten paremmin kuin orkesterissa ja aikaakin jäisi omalle soittamiselle paljon enemmän, kun ei olisi kiinni orkesterissa kirjaimellisesti joka päivä.Tiedoksi Linda
Matti Nykänen vetää usein ravintolasalit täyteen kun esiintyy laulajana, mutta tuskin kukaan väittää tosissaan että Nykäsen lauluääni olisi verrattavissa maailmantähtiin? Matti Nykäsen keikkoja on myös kehuttu monissa julkaisuissa ja Matista on sanottu, että Matti antaa keikoillaan kaiken itsestään.. Matti on saanut myös positiivista krittiikkiä ja varmasti hän on myös jonkun b-luokan kriitikon mieleen, mutta siitä huolimatta Matti ei ole laulajana kummoinen, paremminkin huono.
Kun Linda soittaa viululla ihan tavallisen kappaleen, kumihousut jalassa, huulet mutrulla ja kyykyssä, niin varmasti moni tykkää, mutta se ei hänestä tee huippuviulistia. Linda on saanut huomiota enimmäkseen blondina ja ulkonäkönsä turvin. Hän oli nuorempana varsin kaunis esiintyjä, mutta mikään huippuviulisti hän ei ole, korkeintaan pikkukylän piirimestaritasoa.
Vanessa on esimerkiksi virtuoosi soittajana ja moninverroin teknisesti lahjakkaampi soittaja kuin Linda. Linda ei ole levyttänyt TEKNISESTI yhtään sellaista kappaletta, jonka harjoitteleminen/opettelu veisi riviviulistilta vuosia. Jos Suomalaista soittajaa halutaan kehua, niin sanotaan vaikka Alexi Laiho. En pidä hänen musiikistaan, mutta Alexi Laiho on kiistatta lahjakas ja virtuoosi kitaristi, jolla on myös oma nimikkokitara ja hänet on rankattu kitaristien maailmanlaajuisen ykkösjulkaisulehden "Guitar Player" maailman parhaimpien kitaristien listalle. - kehumassa......
Lalalalala... kirjoitti:
"minulla ei ole tiedossa, että Lindaa olisi koskaan kehuttu todella arvostetuissa maailmanlaajuisissa musiikkialan lehdissä"
Maailman arvostetuimpiin alan julkaisuihin kuuluva, pelätty ja erittäin kriittinen The Gramophone: A promising début recital. This is a delightful recital, lightweight to be sure, but played with such warmth, and an eloquent simplicity of line, that the ear is instantly beguiled. The opening Elgar Salut d'amour is pleasing enough but the following Faure Berceuse is utterly winning, and the famous 'Meditation' from Massenet's Thais soars aloft without being in the least sentimentalized -- The central performance of the Grieg Sonata is strong, passionate and most compelling. The central Allegretto espressivo alla Romanza (pure mountain-stream Grieg) is exquisitely played, and how beautifully the excellent pianist, John Lenehan, prepares the way for his soloist's warm-hearted entry. The finale has a splendidly gutsy, folksy impetus and plenty of light and shade. Both artists are very well recorded and the balance is excellent -- The playing itself is nicely polished as well as musically sensitive. A welcome collection
Brittiläinen klassisen musiikin erikoisjulkaisu, Classic FM Magazine, joka on osa valtaisaa Classic FM -konsernia: The Finnish fiddler with a model-girl looks takes a bow with her debut classical album -- Linda plays with a pleasant, honeyed tone - making the most of her golden-voiced 1781 Galliano violin - and an unaffected grace that will surely win her many friends
(Helsingin Sanomat: Lampenius on valinnut sykähdyttävän melodisia kappaleita -- Hän kirvoittaa viulustaan varsin kauniin äänen, joka kipuaa korkealle puhtaasti. Massenetin Meditation, Paganinin Cantabile, Elgarin Salut d'amour ja Gounodin Ave Maria soivat eletyn tuntuisesti. Ei Lampenius päätään pensaasenkaan pane. Suurin voimainkoetus on Griegin uhkea kolmas sonaatti c-molli. Sen kuohuvissa kontrasteissa Lampenius saa esitellä yhtä lailla tulista temperamenttia kuin kuulaita melodiakaarroksia. Levy on tehty äänitystä myöten huolellisesti. Luotettavana partnerina on John Lenehan -- Linda Lampeniukselta riittää lahjoja)
--------------------------------------------
Linda on lahjakas ja teknillisesti kansallisen tason soittaja. Linda ei tosiaan ole lyönyt itseään läpi maailmanlaajuisesti saati saanut Grammy-palkintoja tms.. Tämä on suurimmanlle osalle lahjakkaista ja taitavista muusikoista arkipäivää, koska vain pienen pieni osa voi olla yhtäaikaa kuuluisia, ja kaupalliseen menestykseen vaikuttaa aina osaamisen lisäksi onni.
Maailma on tulvillaan upeita ja taitavia muusikoita, jotka eivät tee maailmanlaajuisia, loppuunmyytyjä kiertueita, eivätkä saa huomiota juuri edes kansallisella tasolla. Oli myös Lindan oma valinta jättää Kansallisoopperan ensimmäisen viulistin pesti ja luopua (ainakin toistaiseksi) orkesterimuusikkoudesta. Ja kaikesta päätellen se oli loppuen lopuksi hyvä päätös.
Vaikka Linda on klassinen viulisti, on hän myös artisti. Hänelle on tulvinut mahdollisuuksia olla mukana erilaisissa musiikkiprojekteissa ja mikäs siinä! Hienoa, että hän menestyy ja saa kokeilla uusia asioita!
Kyllä minäkin mieluummin esiintyisin sooloartistina kuninkaallisille, tekisin kiertueita eri puolilla maailmaa, soittaisin jonkun supertähden levyllä, kokeilisin välillä rokkia ja poppia, matkustaisin eri puolilla maailmaa jne. tienaten paremmin kuin orkesterissa ja aikaakin jäisi omalle soittamiselle paljon enemmän, kun ei olisi kiinni orkesterissa kirjaimellisesti joka päivä.Oot keskitasoa viulunsoitossa.
Huilua osaat jotenkin.....tosin aika tiimalasissa juoksee......
Menneen talven lumia.
Nuoret turhikset tulee aina ja vanhoista tulee Lenitoja. - Niinpä niin.
viulunsoittaja katolla kirjoitti:
Tiedoksi Linda
Matti Nykänen vetää usein ravintolasalit täyteen kun esiintyy laulajana, mutta tuskin kukaan väittää tosissaan että Nykäsen lauluääni olisi verrattavissa maailmantähtiin? Matti Nykäsen keikkoja on myös kehuttu monissa julkaisuissa ja Matista on sanottu, että Matti antaa keikoillaan kaiken itsestään.. Matti on saanut myös positiivista krittiikkiä ja varmasti hän on myös jonkun b-luokan kriitikon mieleen, mutta siitä huolimatta Matti ei ole laulajana kummoinen, paremminkin huono.
Kun Linda soittaa viululla ihan tavallisen kappaleen, kumihousut jalassa, huulet mutrulla ja kyykyssä, niin varmasti moni tykkää, mutta se ei hänestä tee huippuviulistia. Linda on saanut huomiota enimmäkseen blondina ja ulkonäkönsä turvin. Hän oli nuorempana varsin kaunis esiintyjä, mutta mikään huippuviulisti hän ei ole, korkeintaan pikkukylän piirimestaritasoa.
Vanessa on esimerkiksi virtuoosi soittajana ja moninverroin teknisesti lahjakkaampi soittaja kuin Linda. Linda ei ole levyttänyt TEKNISESTI yhtään sellaista kappaletta, jonka harjoitteleminen/opettelu veisi riviviulistilta vuosia. Jos Suomalaista soittajaa halutaan kehua, niin sanotaan vaikka Alexi Laiho. En pidä hänen musiikistaan, mutta Alexi Laiho on kiistatta lahjakas ja virtuoosi kitaristi, jolla on myös oma nimikkokitara ja hänet on rankattu kitaristien maailmanlaajuisen ykkösjulkaisulehden "Guitar Player" maailman parhaimpien kitaristien listalle.Nyt olikin kyse siitä, että Linda on saanut tunustusta klassisen musiikin johtavilta julkaisuilta, ja ei ole aikaakaan, kun Sibelius-Akatemian proffa Ari Angervo sanoi Iltalehden haastattelussa Lindan olevan huippulahjakas viulisti, ja samanlaista kiitosta hänen lahjakkuudelleen antoivat myös muun muassa maailmankuulun Anuna-kuoron perustaja Michael McGlynn sekä säveltäjämaestro Ronan Hardiman. Lindan taitoa ja osaamistaovat kehuneet myös muun muassa The Times ja The Sunday Times, jonka kulttuuriliitteen kannessa Linda on myös ollut.. Sekin kertoo jotain, että Sir Andrew Lloyd Webber kutsui Lindan Sydmontonin festivaaleilleen teoksensa pääosaan. Vaikkei Linda ole teknillisesti maailman huippuja, vaan kansallista tasoa, niin hänen vähättelynsä on vain noloa.
Vanessa-Mae on lahjakas ja taitava, muttei virtuoosi. Tämä olikin varmasti sinulta vain läppä. Mae on klassisella puolella ennen kaikkea viulu orkesteriteosten esittäjä, muttei ole koskaan päässyt minkään orkesterin kutsusta soittamaan konserttoja tms. Levy-yhtiö on tosin palkannut orkestereita levyille ja oliko se nyt Bukarestin sinfoniaorkesteri, joka palkattiin ja joka suostui Maen klassiselle kiertueelle. Alan lehdet eivät ole Maeta kehuneet, päinvastoin. Maen voitto oli olla Lindan lailla jo lapsena aikuisen tasoinen soittaja, joten sitä pystyttiin hyödyntämään kv.uran alkuvaiheessa.
Ei-levyttäminen ei kerro mitään. 99.9999% viulisteista ei koskaan levytä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803