Sinä, sinulla on, sinulla on minut
Sinä, sinulla on, sinulla on minut
Sinä, sinulla on, sinulla on minut, sinulla on MINUT
Sinä olet minulta kysynyt, sinä olet minulta kysynyt, sinä olet minulta kysynyt, mutta minä en ole vastannut:
"Haluatko, kunnes kuolema teidät erottaa, pysyä uskollisena joka päivä?"
EN! EN!
Sanoitukset on vähän niin ja näin bändillä...
Sinulla on minut
6
582
Vastaukset
- siis niiq
Sä et vaan tajua sun rusina aivoilla bändistä taikka musiikista taikka mistään muustakaan yhtään mitään. Mee kuuntelemaan vaan sitä Tokio Hotellia..
- feddef
Bändiä on tullut kuunneltua vuodesta 2001 lähtien, ja Du Hastia pidän aivan loistavana biisinä.
Bändin sanoitukset vaan on vähän outoja...Lauletaan auringon tulemisesta jne. - http://jasen.suomi24.fi/sis...
feddef kirjoitti:
Bändiä on tullut kuunneltua vuodesta 2001 lähtien, ja Du Hastia pidän aivan loistavana biisinä.
Bändin sanoitukset vaan on vähän outoja...Lauletaan auringon tulemisesta jne.ehkä outoja, ehkä ei, riippuu miten asiaa kattoo...
- http://jasen.suomi24.fi/sis...
du hast mich gefragt und ich hab' nichts gesagt
Ah, ystävämme perfektihän se siinä! - rammsteinguru
Näin se on. Vaikka enkkuversio sanoo You hate, mut manageri kertoi et se on You have.
- ^Dirge-Inferno^
Kyllä kai se o kuitenki että : Sinä vihaat
Ja ku joku tossa mainitsi että manageri sanoi että se on : Sinulla on.
(Mut te kyllä uskon Till Lindemannia ku sehän ne piisit o sanottanu.)
Tajusko joku mitä koitan tässä sölkätä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512