Sinä, sinulla on, sinulla on minut
Sinä, sinulla on, sinulla on minut
Sinä, sinulla on, sinulla on minut, sinulla on MINUT
Sinä olet minulta kysynyt, sinä olet minulta kysynyt, sinä olet minulta kysynyt, mutta minä en ole vastannut:
"Haluatko, kunnes kuolema teidät erottaa, pysyä uskollisena joka päivä?"
EN! EN!
Sanoitukset on vähän niin ja näin bändillä...
Sinulla on minut
6
609
Vastaukset 6
- siis niiq
Sä et vaan tajua sun rusina aivoilla bändistä taikka musiikista taikka mistään muustakaan yhtään mitään. Mee kuuntelemaan vaan sitä Tokio Hotellia..
- feddef
Bändiä on tullut kuunneltua vuodesta 2001 lähtien, ja Du Hastia pidän aivan loistavana biisinä.
Bändin sanoitukset vaan on vähän outoja...Lauletaan auringon tulemisesta jne. - http://jasen.suomi24.fi/sis...
feddef kirjoitti:
Bändiä on tullut kuunneltua vuodesta 2001 lähtien, ja Du Hastia pidän aivan loistavana biisinä.
Bändin sanoitukset vaan on vähän outoja...Lauletaan auringon tulemisesta jne.ehkä outoja, ehkä ei, riippuu miten asiaa kattoo...
- http://jasen.suomi24.fi/sis...
du hast mich gefragt und ich hab' nichts gesagt
Ah, ystävämme perfektihän se siinä! - rammsteinguru
Näin se on. Vaikka enkkuversio sanoo You hate, mut manageri kertoi et se on You have.
- ^Dirge-Inferno^
Kyllä kai se o kuitenki että : Sinä vihaat
Ja ku joku tossa mainitsi että manageri sanoi että se on : Sinulla on.
(Mut te kyllä uskon Till Lindemannia ku sehän ne piisit o sanottanu.)
Tajusko joku mitä koitan tässä sölkätä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2151022Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "214781- 67672
- 45596
- 45590
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513