On sitä taas saatu suomen kauneutta edustamaan pari kourallista rumia nasia. Minä olen kyllä sitä mieltä ettei suomen missikisoissa ole oikeestaan koskaan ollu hirveen kauniita kilpailijoita. En sitten tiedä johtuuko se minun nais mausta vai onko ne oikeesti aina sellaisia vähemmän kauniita??? Ehkä suomen kaikki kauniit naiset on alle 170cm vai paljonko se raja sinne missikisoihin onkaan... Jaa en kyllä tiedä mistä johtuu kertokaa te! (noista naisista jos pitäis valita kaunein niin se varmaankin olisi Johanna Ahlbäck)
Missit kauniita?
6
885
Vastaukset
- munkin mielestä
on ehkä jopa ei-niin-kauniita, ja loputkin on ihan tavisten näköisiä. Missikisoissa ei ikinä ole sellaisia söpöjä tyttöjä vaan aina niiden pitää olla sellaisen klassisen näköisiä.
- MMJKNMM
Mun suosikkeja numerot 3.4.7.8.9.10.
ja sitten Numero 4....onko hän sukua pate mustajärvelle...jenna konkkola näyttää kauniilta.hänen näköisen tytön kanssa voisi hyvin lähteä treffeille.. - naanaa2
MMJKNMM kirjoitti:
Mun suosikkeja numerot 3.4.7.8.9.10.
ja sitten Numero 4....onko hän sukua pate mustajärvelle...jenna konkkola näyttää kauniilta.hänen näköisen tytön kanssa voisi hyvin lähteä treffeille..Suomi on puolillaan toinen toista kauniimpia naisia. Ihmettelenkin, miten Miss Suomi-kisoihin on löydetty ne tylsimmän, tavallisimman ja kulahtaneimman näköiset ehdokkaat, jälleen kerran... :( Kaikki näyttävät jotenkin elähtäneiltä (johtuneeko meikistä), kukaan ei ole raikas tahi heleä... Takavuosilta mieleen tulee esim. Saija Palin, joka ainakin mun mielestä oli/on heleän oloinen neito... Kaivataan sellaisia kepeitä ja raikkaita missejä! Tusinatavaraa nuo ovat :S
- naama.
kuin nro 2... ei siinä auta hehkuttelu lapsuudella
nro 3 voi olla parempi blondi, vartaloita en ole vielä tutkaillut
Koko elämä sijaiskodissa 21.1.2008 3:10 Missifinalisti Hanna-Maria Manner asuu 10-henkisessä perheessä.- on ollu
noin huonot geenit, jo syntymälahjana, lapsiparka
- ei kauniitakaan
Ihmisillä on kyllä eri käsitykset, siitä mikä on ruma! Kyllä nuo nyt ainakin tuiki tavallisen näköisiä naisia on, ehkä aavistuksen nätimpiäkin. Mutta ei ainakaan rumia! Jos ei ole kaunis, ei välltämättä ole ruma. Mutta eivät kyllä erityisen kauniita ole mielestäni, eivätkä missin näköisiä. Huono taso. Ja tänä vuonnahan ei ehdokkaista ei ole ilman meikkejä kuvia. Mikä on varmaan ihan hyvä juttu...
Kauhean laiha on kyllä yksi osallistuja. 49,5 kg?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061