Britney dumppasi paparazzi-poikaystävänsä

tyttö....

Britney Spears on jättänyt paparazzipuolisonsa Adnan Ghalibin. Erosta kertonut The Sun sanoo Britneyn mitan tulleen täyteen, kun Ghalib jatkoi tähtösen häikäilemätöntä hyväksikäyttöä.

Kun Britney luuli siippansa suojelevan häntä paparazzeilta, tosiasiassa Ghalib antoi valokuvaajille vihjeitä siitä, missä pari kulloinkin liikkuu.

Huhujen mukaan Ghalib myös kaupitteli puolialastomia Britney-kuvia viiden miljoonan dollarin hintaan.

- Britney turvasi Ghalibiin, mutta nyt hän tajuaa tulleensa hyväksikäytetyksi. Hän on hyvin pettynyt Ghalibiin, ystävä kertoo.

Ghalibin yli laidan heittänyt Britney haki viikonloppuna lohtua tutuista ystävistään: paparazzeista.

Hän kutsui pari valokuvaajaa kotiinsa ja näytti heille lähestymiskieltopapereita, jotka hän oli hankkinut päästäkseen eroon Ghalibista.

- Tulkaa kanssani. Pidetään hauskaa, samppanjapullon avannut Britney sanoi valokuvaajille ennen kuin alkoi tilittää katkerasta erostaan.

http://iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1478536

Britney Spears erosi paparazzistaan?

Poptähti Britney Spears on viettänyt pari viime viikkoa tiiviisti paparazzi Adnan Ghalibin seurassa, mutta nyt pari on mitä mahdollisesti päättänyt yhteiselonsa varsin sotkuisissa merkeissä. Ainakin mikäli X17-kuvatoimistoa on uskominen.

Britneyn kerrotaan nimittäin hakeneen Ghalibille lähestymiskieltoa, mikä tarkoittaa käytännössä myös sitä, ettei kuvaaja voi harjoittaa enää jatkossa ammattiaan Britneyn kuvaajana. Tieto on peräisin kahdelta paparazzilta, jotka kutsuttiin viettämään iltaa Spearsin kotiin lauantain ja sunnuntain välisenä yönä.

Kuvaajien mukaan Britneyn manageri Sam Lufti esitteli heille asiakirjaa, joka näytti olevan lähestymiskielto Adnan Ghalibille. Mies itse kuitenkin kertoi TMZ.com -julkaisulle, ettei ole tietoinen minkäänlaisesta lähestymiskiellosta.

http://www.stara.fi/?p=7665

Britneyn paparazzimies ei tiennyt erosta

Britneyn jättämä paparazzipuoliso on vihdoinkin avannut suunsa erosta ja lähestymiskieltohuhuista. Adnan Ghalib kieltää puhuneensa Britneyn kanssa perjantaiaamun jälkeen.

- En ole ollut yhteyksissä Britneyyn, koska olen ollut hautajaisissa Santa Barbarassa enkä ole pitänyt puhelintani päällä, Ghalib kommentoi työnantajansa Final Pixxin verkkosivuilla.

Ghalib huomauttaa olevansa perillä viimeaikaisista tapahtumista ja haluavansa päästä pian kotiin Los Angelesiin selvittääkseen asiat poptähden kanssa.

http://iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1478685

0

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Paras olisi vain unohtaa

        Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
        Ikävä
        80
        1483
      2. Voisitko laittaa

        Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
        Ikävä
        68
        1235
      3. Mietitikö nainen koskaan

        Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
        Ikävä
        106
        1148
      4. huono omatunto

        johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
        Ikävä
        55
        964
      5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

        Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
        Ikävä
        144
        960
      6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
        Lieksa
        174
        931
      7. Päätin juuri että

        En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
        Ikävä
        32
        842
      8. Onnistuit sohaisemaan mua

        Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
        Ikävä
        59
        814
      9. Huomenna se

        Tulee kohta, odotatko?
        Ikävä
        61
        796
      10. Mitä kaipaat

        Usein elämässäsi
        Ikävä
        80
        716
      Aihe