Laajakaista

Haikkoossa

Millä operaattorilla on laajakaista Haikkoossa? Olen löytänyt ainoastaan Soneran ja se on sikakallis. Haluaisin kilpailuttaa, mutta ilmeisesti kuuluvuutta ei ole muilla...

8

1213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko kysellyt?

      • Kokemusta on

        Ylivoimaisesti kallein . eivätkä suostu edes neuvottelemaan hinnan alennuksesta.


      • Haikkoossa?
        Kokemusta on kirjoitti:

        Ylivoimaisesti kallein . eivätkä suostu edes neuvottelemaan hinnan alennuksesta.

        Paljonkos se Porvoon Energia maksaa? Soneran maksaa 36,90 ja edullisempaa ei ole saatavilla. Tuntuu turhalta maksaa niin paljon sähköpostien lukemisesta ja muutamasta nettisivun selailusta.


      • "mokkula"
        Haikkoossa? kirjoitti:

        Paljonkos se Porvoon Energia maksaa? Soneran maksaa 36,90 ja edullisempaa ei ole saatavilla. Tuntuu turhalta maksaa niin paljon sähköpostien lukemisesta ja muutamasta nettisivun selailusta.

        Selvitä toimiiko DNA:n 3G-verkko Haikkoossa ja jos toimii, niin hanki heiltä mokkula. Mulla ollut jo pitkään käytössä kotikoneessa tälläinen mokkulan tapainen laite DNA:n sillä pienimmällä 384 MB/s nopeudella ja hyvin toimii.

        Hinta 9,90 € kuukaudessa SIM-kortteineen sekä liittymän perusmaksuineen ja jos otat sen mokkulan (arvokas laite) DNA:lta, niin siitä tulee parin vuoden sopimuksella noin viisi Eeroa kuukaudessa lisää maksettavaa. Nopeudet saatavilla muistaakseni 2 MB/s saakka.

        Mutta ole ensin varma siitä, että 3G-verkko toimii siellä ja että kenttä on riittävä, sillä voin kertoa, että liittymällä ei tee hevon v....a tavallisessa kännykkäverkossa, alkuaikojen modeemilaitteetkin olivat nopeampia.

        Mokkula on myös kätevä, kun sen voi reissuun lähtiessä napata mukaan ja liittää USB-liittimen kautta läppäriin, jolloin netti on aina mukana.


      • löytyy myös
        "mokkula" kirjoitti:

        Selvitä toimiiko DNA:n 3G-verkko Haikkoossa ja jos toimii, niin hanki heiltä mokkula. Mulla ollut jo pitkään käytössä kotikoneessa tälläinen mokkulan tapainen laite DNA:n sillä pienimmällä 384 MB/s nopeudella ja hyvin toimii.

        Hinta 9,90 € kuukaudessa SIM-kortteineen sekä liittymän perusmaksuineen ja jos otat sen mokkulan (arvokas laite) DNA:lta, niin siitä tulee parin vuoden sopimuksella noin viisi Eeroa kuukaudessa lisää maksettavaa. Nopeudet saatavilla muistaakseni 2 MB/s saakka.

        Mutta ole ensin varma siitä, että 3G-verkko toimii siellä ja että kenttä on riittävä, sillä voin kertoa, että liittymällä ei tee hevon v....a tavallisessa kännykkäverkossa, alkuaikojen modeemilaitteetkin olivat nopeampia.

        Mokkula on myös kätevä, kun sen voi reissuun lähtiessä napata mukaan ja liittää USB-liittimen kautta läppäriin, jolloin netti on aina mukana.

        ..tosin käyttää Soneran runkoverkkoa.


      • liiker1
        löytyy myös kirjoitti:

        ..tosin käyttää Soneran runkoverkkoa.

        saat laajakaistan kaikilta palveluntarjoajilta. kaikki kuitenkin tulevat soneran verkkoa pitkin joten kovin suurta hinta alea tuskin saat kilpailuttamallakaan.


      • Nimetön
        liiker1 kirjoitti:

        saat laajakaistan kaikilta palveluntarjoajilta. kaikki kuitenkin tulevat soneran verkkoa pitkin joten kovin suurta hinta alea tuskin saat kilpailuttamallakaan.

        Muutamiin soitettu ja ei vaan onnistu, esim DNA ja Elisakin sanoi ettei onnistu.


    • AbbaSabba

      Mahtaisko Nebulan yhteyttä saada, niillä on tällä hetkellä tarjous 8/1M -liittymä 34,90€/kk. Itse vaihdan Elisan Nebulaan het kun soppari loppuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe