Kelosta oy ?

Parvekelasitus

Olemme ottamassa Kelosta Oy:ltä tälläistä JOKKE-parvekelasitusta. Saimme sen pieneen parvekkeeseemme 1100 eurolla. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä yrityksestä ja sen palvelusta? :)

7

1830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettet joutuisi katumaan

      mitään käsitystä, varmasti aika pieni toimija. Aina on oma riskinsä ottaa pienestä firmasta/valmistajalta, ajatellen takuuta ja varaosien saatavuutta vuosien päästäkin. Varmista nyt ainakin, että lasit on nimenomaan niitattu kiinni lasilistoihin mieluiten sekä alhaalta että ylhäältä, eikä pelkästään liimattu.

      • Parvekelasitus

        On ne niitattu niihin laseihin kiinni, koska tänään kävi mies esittelemässä ja mittaamassa parvekkeen. Ainakin omalla paikkakunnallani monien talojen parvekelasitus on kelosta oy:n asentama. Tuolla oli vaan aika pieni info http://parvekelasit.fi/


      • Paiklla käyty
        Parvekelasitus kirjoitti:

        On ne niitattu niihin laseihin kiinni, koska tänään kävi mies esittelemässä ja mittaamassa parvekkeen. Ainakin omalla paikkakunnallani monien talojen parvekelasitus on kelosta oy:n asentama. Tuolla oli vaan aika pieni info http://parvekelasit.fi/

        Kyllä minä tuosta firmasta uskallan ostaa kun ovat yrittäväistä väkeä Turun suunnalla. Sieltä naapurinikin osti muutama vuosi sitten ja myös tuon lämpöeristävän termomatonkin parvekkeellensa ja siinä vasta kunnon parvekematto oli. Kyllä nuo paikallisfirmat hommansa hoitaa ja en ole ainakaan moitteita kuullut. Ja eivät nuo varaosat mikään käytännön ongelma ole jos kerralla hyvä tehdään.
        Ostetaan vain enemmän paikallisilta niin saadan lisää kilpailua palveluun.


      • Entinen PL-myyjä
        Paiklla käyty kirjoitti:

        Kyllä minä tuosta firmasta uskallan ostaa kun ovat yrittäväistä väkeä Turun suunnalla. Sieltä naapurinikin osti muutama vuosi sitten ja myös tuon lämpöeristävän termomatonkin parvekkeellensa ja siinä vasta kunnon parvekematto oli. Kyllä nuo paikallisfirmat hommansa hoitaa ja en ole ainakaan moitteita kuullut. Ja eivät nuo varaosat mikään käytännön ongelma ole jos kerralla hyvä tehdään.
        Ostetaan vain enemmän paikallisilta niin saadan lisää kilpailua palveluun.

        Sanoisin kuitenkin että varaosilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten hyvä asennuksesta tehdään. Hyväkään asentaja ei voi mitään sille, että tuote kuluu vanhetessaan ja tarvitsee varaosia. Moni on joutunut ostamaan uudet parvekelasit vanhan tilalle kun pieni firma on lopettanut toimintansa eikä varaosia enää saa. Tällaisia tapauksia olen seurannut hyvin läheltä ja kuullut useammatkin itkut ollessani ko. alalla töissä.

        Parvekemattokin on todella kiva juttu, mutta edelleen: sillä ei mitään tekemistä varaosien ja itse tuotteen laadun kanssa. Paikallisten yritysten tukemista vastaan minulla ei kuitenkaan ole mitään. Mutta välttämättä ketjun aloittaja ei ole Turun suunnalta itse. Jos kotimaista ostaa, niin ainahan se on jollekin paikallinen yrittäjä.


      • kaksi luotettavinta
        Entinen PL-myyjä kirjoitti:

        Sanoisin kuitenkin että varaosilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten hyvä asennuksesta tehdään. Hyväkään asentaja ei voi mitään sille, että tuote kuluu vanhetessaan ja tarvitsee varaosia. Moni on joutunut ostamaan uudet parvekelasit vanhan tilalle kun pieni firma on lopettanut toimintansa eikä varaosia enää saa. Tällaisia tapauksia olen seurannut hyvin läheltä ja kuullut useammatkin itkut ollessani ko. alalla töissä.

        Parvekemattokin on todella kiva juttu, mutta edelleen: sillä ei mitään tekemistä varaosien ja itse tuotteen laadun kanssa. Paikallisten yritysten tukemista vastaan minulla ei kuitenkaan ole mitään. Mutta välttämättä ketjun aloittaja ei ole Turun suunnalta itse. Jos kotimaista ostaa, niin ainahan se on jollekin paikallinen yrittäjä.

        .. merkkiä Nika ja Lumon.
        Nika toi joku aika sitten markkinoille uuden version ja taisi käydä niin että päihittää jopa Lumonin. Näyttää olevan yksinkertainen ja toimintavarma.
        Tosin ei Lumonkaan huono ole.
        Muista en tiedä... tai tiedän, mutta taitaa olla parempi etten puhu.
        T: Huoltomies


    • keskustan asukas

      Meillä ainakin lasit pomppii aukkojen kohdalla avauspäässä ylälukko
      jäykkä ja lasien listat eivät ole suorassa.

    • Tuo Kelosta

      Sanoisin, että tuo Kelostan porukka oli ensi näkemältä todella yrittävää pohjolan sukua. Minä kyllä suosittelisin tätä firmaa lähellä olevien hankkeiden toteuttajaksi ja vielä sitten lisäpalveluna tuo suositus kunnon parvekematon valinnassa. Parveke tai terassi on kokonaisuus lasien ja lattian suhteen jossa pitää viihtyä. Kannattaa muistaa, että paikallinen yritys pystyy palvelamaan kokonaisuutena asiakastaan "lähipiirissä" valtakunnaallisia suuryrityksiä paljon paremmin. Hyvä toimitus ei myöskään kaipaa ns. varaosapalvelua kymmeniin vuosiin, eli on "höpö puheita" käytännön tasolla. Meillä itsellämme on muutamat hyvät "lumon kokemukset" parvekelasituksissa taloyhtiön yhteisen päätöksen mukaan, mutta ostaisn yksittäistoimituksen kyllä "Kelosta käistykseni" mukaan. Menkää ja katsokaa, varmasti myös ostatte.
      Tämän höpisi yhtiössä kerran käynyt yrittäjä, uskokaa tai älkää, en ole "sukulaisa".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe