Paladar Cubano Hotelli

Matkalle Mexicoon

Onkohan kuka oleskellut tässä hotellissa( Tjäreborgin matkalla) kovin hienoahan ei voi odottaa kuvauksen ja tähtimäärän perusteella,mutta olisi kiva kuulla jos sieltä on jollakin kokemuksia.Onko mahdollista käydä lähistöllä aamupalalla jossakin toisessa hotellissa, ja paljon maksaa, kun tässä ei ole edes keittomahdollisuutta.

4

1194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mandy-75

      Olin siellä ja ensimmäisenä suomalaisena. 2 viikkoa jokerimatkalla. Hotelli oli ilmeisesti ollut remontissa ja näin olin ensimmäisiä asukkaita. Hotelli on pieni, mutta siisti. Siistijät siivoovat huoneet päivittäin ja muutenkin kaikki pelasi hyvin. Itse en voi muusta valittaa, kun ruotsalaisista vanhoista ahdistelevista, juopoista äijistä. Niistäkin pääsi eroon, kun sanoi suorat sanat. Mitään ruokailua ei hotskuun kuulunut, mutta kyllä varmaan jostakin muista hotelleista saa. Hotskuun sai viedä ruokaa ja juomaa, joten söin aamuisin omia ruokia. Wall Mart, Mega market ja San Francisco kaupat ovat ihan lähellä ja ne ovat Carmenin suurimmat kaupat. Hotskulta kävelee pääkadulle avenue 5, neljä minuuttia ja sen varrella on baareja ja ruokapaikkoja joka lähtöön. Joten sieltä löytyy. Matkan varrella (katujen calle 8, avenue 10) kohdalla oli kiva Italialaispaikka nimeltään muistaakseni San Mario tai sinne päin. Sieltä sai edullisesti kaikkea hyvää ja tosi hyvää palvelua. Pojat ovat Italiasta ja osaavat hommansa.
      Huoneessani ei näkynyt mitään elukoita, mutta melkein joka yö hyttyset kiusasivat. Mulle ne ei kyllä aiheuttaneet tulehdusta. Hyttyset ovat äänettömiä, joten et kuule niitä. Viereisen talon kukko huutaa läpi yön ja toiselta puolelta kuuluu autopesulan äänet pitkälti läpi yön. Siellä ne pesee ja imuroi aamuvarhain. Hotellin uima-allas ei ollut hääppöinen, mutta ihan uimakelpoinen. Kehoitan kylläkin nauttimaan Karibianmeren aalloista. Henkilökunta puhuu niukasti englantia, mutta ovat sitäkin ystävällisempää porukkaa. Paikallisasutusta hotskun vieressä, mikä on ihan hyvä juttu. Ei siellä niin kallista ole mitä suomesta käsin annetaan luulla. Nauti vaan aamupalasi jossain kivassa paikassa. Hyvää matkaa.

      • matkalle Meksikoon

        Kiitokset vastauksestasi,vielä muutama kysymys jos viitsit vastata. Paljon maksoi hotellin tallelokero ja oliko se luotettavan oloinen, mistä mahtoi ne hyttyset huoneeseen päästä, kenties oven kautta vaiko tuuletus aukoista? kannattaisko ottaa täältä pistorasiaan laitettava karkotin ? Kukko ongelmaan auttanee korvatulpat(kukoista on kokemusta Tunisian matkalta) entä mihin aikaan olit siellä,itse olemme lähdössä 3.2 ,sitten tyhmä kysymys,tuntuiko valoisa aika lyhyeltä kun matkatoimiston esite kertoo aurinkotuntien määräksi 5 tuntia kun esim. Thaimaassa 9 tuntia samaan aikaan! Rikollisuudesta varoitellaan Meksikossakin, miten koit itse olosi turvalliseksi liikkuessasi siellä ? Kiitos jos vastailet


      • hihihij
        matkalle Meksikoon kirjoitti:

        Kiitokset vastauksestasi,vielä muutama kysymys jos viitsit vastata. Paljon maksoi hotellin tallelokero ja oliko se luotettavan oloinen, mistä mahtoi ne hyttyset huoneeseen päästä, kenties oven kautta vaiko tuuletus aukoista? kannattaisko ottaa täältä pistorasiaan laitettava karkotin ? Kukko ongelmaan auttanee korvatulpat(kukoista on kokemusta Tunisian matkalta) entä mihin aikaan olit siellä,itse olemme lähdössä 3.2 ,sitten tyhmä kysymys,tuntuiko valoisa aika lyhyeltä kun matkatoimiston esite kertoo aurinkotuntien määräksi 5 tuntia kun esim. Thaimaassa 9 tuntia samaan aikaan! Rikollisuudesta varoitellaan Meksikossakin, miten koit itse olosi turvalliseksi liikkuessasi siellä ? Kiitos jos vastailet

        Aurinkotuntien määrä ei ole sama asia, kuin valoisa aika:) Aurinko nousee tuolla puoli seiskan - seiskan ja laskee kuuden hujakoilla, joten valoisaa aikaa on lähes kellon ympäri. Tuo 5 tuntia tarkottaa pilvetöntä taivasta. Mikä on kyllä ihan liian vähän luvattu; käytännössä siellä paistaa melkein koko ajan ja aina paitsi silloin kun on hurrikaani-ja sadekausi (heinä-lokakuu).


      • Mandy-75
        matkalle Meksikoon kirjoitti:

        Kiitokset vastauksestasi,vielä muutama kysymys jos viitsit vastata. Paljon maksoi hotellin tallelokero ja oliko se luotettavan oloinen, mistä mahtoi ne hyttyset huoneeseen päästä, kenties oven kautta vaiko tuuletus aukoista? kannattaisko ottaa täältä pistorasiaan laitettava karkotin ? Kukko ongelmaan auttanee korvatulpat(kukoista on kokemusta Tunisian matkalta) entä mihin aikaan olit siellä,itse olemme lähdössä 3.2 ,sitten tyhmä kysymys,tuntuiko valoisa aika lyhyeltä kun matkatoimiston esite kertoo aurinkotuntien määräksi 5 tuntia kun esim. Thaimaassa 9 tuntia samaan aikaan! Rikollisuudesta varoitellaan Meksikossakin, miten koit itse olosi turvalliseksi liikkuessasi siellä ? Kiitos jos vastailet

        Olin siellä 16.12-30.12.07. Hotellin tallelokero oli ilmainen ja oli omassa huoneessa. Sellainen kassakaappi malli. En käyttänyt ja kaikki säilyi. Hyttyset tulivat mahdollisesti vessan ikkunan tuuletusaukoista. Eivät näyttäneet tiiviiltä. Pidä vessan ovi kiinni ja valot pois. Karkotin voi olla hyvä, mutta varmista ettei huoneessa ole raskaana olijoita. Aurinko nousi aikaisin ja biitsit täyttyivät myös aikaisin. Mutta aurinko myös laskee aikaisin ja heti kello 17.00 jälkeen alkoi nopea pimeneminen. 17.30 on jo ihan pimeetä. Rannalta porukat häipyi jo kello 16.00 maissa, koska aurinko oli jo niin laskenut. Huonosti vaan ruskettui, en kyllä ymmärrä miksi. Itse en kokenut mitään rikollisuutta ja mielestäni siellä oli liiankin rauhallista. Poliiseja joka puolella, mutta saattavat aamuntunteina tehdä pistokoe luontoisia huume tarkastuksia. Mulle ei tehty, mutta suomalaisia miehiä oli ratsattu. Turvallisin mielin käppäilin aamu kuudelta hotelliin ja mitään ahdistelijoita ei näkynyt. Kylläkin turistialueiden ulkopuolella näkyi huumehörhöjä ja jotain sekakäyttäjiä. Yöelämä liian rauhallista mun makuuni. Ota eväitä lentokoneeseen, sillä ateriat surkeita ja pieniä. Lounas vasta Kanadan jälkeen. Lisäksi myyvät 5€ patonkia. Varo salmonellaa. T: Siitä itse just parantunut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2024
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1730
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1167
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      2
      1134
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      132
      1078
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      976
    Aihe