missä voisin kohdata gaymiehiä iisalmessa? olisi fantsuu bilettää gay-porukalla? onks iisalmes setan juhlii? iik kuopios tapasin setabileis tosi nastan kundin ja oon aika lovena siihen nyt!!!!!!!!!!!
gay miesten paikkoja?
59
6680
Vastaukset
- provo,
mutta tyyliä jos vaihdat niin puree paremmin,ehkä.
- kuohija
mee kuppaiiro torikulman kirppikselle ja jaa kaikki hankkimasi sukupuolitauvit noosiais aven kaa ja naattikaa kuppaiirot toisistanne
- Anonyymi
kuohija kirjoitti:
mee kuppaiiro torikulman kirppikselle ja jaa kaikki hankkimasi sukupuolitauvit noosiais aven kaa ja naattikaa kuppaiirot toisistanne
Paljonko saa jos homon raiskaa?
- vaikuttaa
jos yleisesti mainostaminen on kielletty, niin tulee vain mieleen, että aika läpinäkyvää tämä; jos osaa tänne kirjoittaa ja käyttää nettiä, eikö osaa etsiä netistä gay-paikkoja;
tosin sillä nimellä niitä on Tampereen huvioppasseenkin tainnut ilmestyä vasta ihan viime aikoina, muuten e-sisäpiiriläisten on tosiaan tarvinnut kysellä tietoa muualta - puhelimessa
Torikauppias kertoi minulle olevansa homo.
- torikauppias sanoi
Torikauppias kertoi minulle puhelimessa olevansa homo. Iisalmesta.
Kysäise siltä. En muuta osaa neuvoa.
- 189cm 123kg
ihan vaan parempi pysyä pois iisalmesta.tutkimuksen mukaan 80 SADASTA homosta paranee lääkityksellä homoudestaan.tämä on fakta.
- ne 80
% vielä parantaisi?Ei kehumista.
- 189cm 123kg
ne 80 kirjoitti:
% vielä parantaisi?Ei kehumista.
on olemassa lääke joka poistaa homoseksuaaliset halut.tätä kyllä käytetään suuressa maailmasssa,kun ihminen haluaa parantua sairaudesta.jos et usko niin kysy lääkäriltäsi kun seuraavan kerran käyt hiv:testissä.
- Anonyymi
Onko omaa kokemusta ”paranemisesta”?
- vapaana...
tuntee nimen "kari". Vakituisessa työssä. Vaalea harva tukka ja plösö olemus.
- pande24
seksikkäät hyvännäköiset alushousut
www.cazaro.fi - Yritetty iskeä
Ennen baari Sahassa minulle tultiin ehdottelemaan homoilua, mutta en lämmennyt asialle. Tämä tahtui aina yli 30 vuotiaiden toimesta, ainakin kasvonpiirteistä voisi kuvitella ja vielä Sahan yläkerras, joka ei ollut nuorten biletysosasto. Luulen, että ne ovat siirtyneet joko Janoiseen Puumaan tai Stellaan. Bepop voi olla myös mahdollinen tai Tuoppikellari/Kuohu.
- kaappihetero1
Täällä on paljon kaappihomoja, jotka eivät tunnista eivätkä halua tunnustaa itselleenkään omaa suuntautuneisuuttaan. Parhaiten heidät tunnistaa ylimitoitetusta reagoinnista, jos he kuvittelevat että heitä lähestytään iskumielessä. Tämän huomaa parhaiten ns. nuorisokapakoissa.
- Niitä löytyy
kaappihetero1 kirjoitti:
Täällä on paljon kaappihomoja, jotka eivät tunnista eivätkä halua tunnustaa itselleenkään omaa suuntautuneisuuttaan. Parhaiten heidät tunnistaa ylimitoitetusta reagoinnista, jos he kuvittelevat että heitä lähestytään iskumielessä. Tämän huomaa parhaiten ns. nuorisokapakoissa.
Olen tullut samaan tulokseen. Mahtaa olla ahdistavaa elää paikkakunnalla, jossa ei voi olla oma itsensä, mutta tuo on pienen paikkakunnan kirous/ongelma, että leima tulee heti otsaan ja sen jälkeen kaikki ovet sulkeutuu sekä joutuu ivailun kohteeksi. :(
Itse olen ihan umpihetero köyrijä, mutta kaveripiiriini kuuluu muutama lesbo ja homo, jotka ovat joutuneet muuttamaan kasvukeskuksiin siitä syystä, että eläminen on käynyt mahdottomaksi Ylä-Savossa. Yhteen aikaanhan Lapinlahden Ringette-joukkueessa ei muita ollutkaan kuin lesboja ja sama homma oli naisten jalkapallojoukkueessa. En tiedä mikä on nykytilanne, mutta luulisin ettei homma ole sen kummemmaksi muuttunut. Lesbous on yleistä naisten keskuudessa joukkuelajeissa ja hintteys joissain miesten joukkuelajeissa, mutta harvemmissa.
- En oo varma
Olisiko Artoksessa?
- Toyboyroku
Timpan parkissa, rumine ja ruosteisine autoineen. Sieltä löytää Iisamen homoimmat miehet.
- Kassu
Iisalmen uimahallin höyrysaunassa ne homot majailevat ja päivystävät.
- snårre
setan jäsenenä kyllä tietäisit missä ne kokoontuu.
- Iisalmelainen homo
Täällä olisi yksi iisalmelainen kaappihomo. Olen kysellyt SETA:lta, että missä Iisalmen homot kokoontuvat, mutta eivät tiedä. Mikäli sinä tiedät, niin voisitko ilmoittaa. ;)
- Anonyymi
Iisalmelainen homo kirjoitti:
Täällä olisi yksi iisalmelainen kaappihomo. Olen kysellyt SETA:lta, että missä Iisalmen homot kokoontuvat, mutta eivät tiedä. Mikäli sinä tiedät, niin voisitko ilmoittaa. ;)
Missä Snårre luuhaa????
- Anonyymi
Kaikki juottolat
- Anonyymi
Hei. Tääl toinen. Kaappi sellainen. Missä ite käyt.
- snårre
sama aika ja paikka tervetuloa.
- Kakkonen on Ykkönen
Mikä ja missä on sama aika ja sama paikka? Eroksessa vai mikä Artos se nyt oikein sitten onkaan?
- snårre
Kakkonen on Ykkönen kirjoitti:
Mikä ja missä on sama aika ja sama paikka? Eroksessa vai mikä Artos se nyt oikein sitten onkaan?
Odotan täällä Artoksessa sinua mustissa stringeissä ja nahkaliiveissä huoneessa 105!
Ei tarvitse ottaa mitään muuta mukaan kuin ihtes. Minulla on täällä jo valmiina meitä varten liukkarit, erikokoiset tapit, anaalipallot, penisrenkaat ja kaikkea muuta. - Anonyymi
snårre kirjoitti:
Odotan täällä Artoksessa sinua mustissa stringeissä ja nahkaliiveissä huoneessa 105!
Ei tarvitse ottaa mitään muuta mukaan kuin ihtes. Minulla on täällä jo valmiina meitä varten liukkarit, erikokoiset tapit, anaalipallot, penisrenkaat ja kaikkea muuta.Missä asut tulen heti 🤩
- Sano mua re..
Homot tunnistaa Iisalmessa hiuksista, kyrvän muotoinen keskitukka kertoo miehen ihastuksesta peniksiin. Mitä isompi ruosteinen amerikan rauta niin sitä kestävämmin auto kestää aktin jos akti suoritetaan autossa.
- gay1
Kaikki iisalmen miehet on homoja mulkun lutkuttajia!!
- tietoa1
Kiuruvedellä on julkihomoja.
- Anonyymi
ope12 kirjoitti:
ketä
En kerro minulla on vaitiolo velvollisuus
- jupest3
Ainut mistä yllätyin on se, että edes Topicin avasin ja luin vielä loppuun asti.
piristi päivää huomata että kaikki ei oo hypännyt tälle vuosituhannelle! :D - ovilukkoon
Iltslypsyn vessas kantsii venttailla,siel saa imut
- Heitä avain pois
Bioöljymiehet imuttaa LOL"
- Anonyymi
Hyi korona aikana. ,onko maski myös
- ohhhoh
niin pikkupaikkakunnalla kuin Kiuruvesi ja Iisalmi ovat gay miehet eivät hevillä näyttäydy.Ja toki heitä on paljon,mutta jos asia tulee julki,niin ovet todellakin sulkeutuvat kaikkialle.Ja henkeään ja terveyttään saa varoa.Että sisäänlämpiävää seutua kaikki, ja sille ei ikinä voi mitään mikään valistus eikä laki.Nuoria ja vanhempiakin miehiä on sadoittain vuosien saatossa jättänyt typerän savon kolkan juuri sen takia ja muuttanut ihmisten ilmoille, jossa ihmis arvo tunnetaan ja ollaan suvaitsevaisia, normaaleja ihmisia ihmisille..
- Anonyymi
Iisalmel on Marde N, Gaitsu L, Rebe K
- Anonyymi
Onko Gaitsu ns. naisten ammatissa?
- Anonyymi
Hautausmaalla. Kuolee aidsiin yms. tauteihin. Loput ymmärtävät olla hiljaa ja kärsiä vaivastaan yksin.
- Anonyymi
Normet ja Metallityö Vainio on varmimmat paikat. Ihan ne haalarihemmot siellä 80% varmuudella natsaa.
Ponsse on oma lukunsa,sen porukan seassa miesten mies ei voi ilman jäädä. - Anonyymi
No nyt..
- Anonyymi
Toffelson, Japanissa vanhemmat arvokkaat naiset kävelee yhä ilman varpaita.
- Anonyymi
Eikö siinä semmonen paekka oo raotaosalle männessä se pyöreekattonen rakennus kavun laijassa heti.
- Anonyymi
Uimahallin sauna on varma paikka. Sieltä löytyy ihan suomalaisia perusmiehiä.
- Anonyymi
Lesbos sabren talli parkatilla on nahka poikia
- Anonyymi
Ja se tsiisuspuolueen kuntavaaliehdokas-on perhearvot kohdallaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lesbos sabren talli parkatilla on nahka poikia
Siellähän niitä partapilluja on eikun sekaan vain.
- Anonyymi
Minä näin paljon homoja hiihtämässä Paloisvuoressa.
- Anonyymi
Se on turpakeikka jos uimahallilla homoja sattuu samaan aikaan.
- Anonyymi
Meinaatko ,että poskeen annat soitella.Meisseliä imasta
- Anonyymi
Missä voi tänään 6/5 tavata livenä mukavia ja kunnolisia homomiehiä?Muukinpaikka käy kuin kapakka! Katellaan!!!!
- Anonyymi
Niemisillä asuu ainakin yksi, välillä kova bilettää
- Anonyymi
Iisalmessa tunnistat gaymiehet siitä, että niillä on naamavaippa kasvoilla.
- Anonyymi
Potulta kannattaa kysyä suihinottoo. Pyydä ottamaan nikotiinimällinsä ensin suusta pois
- Anonyymi
Heteronainen on XX ja heteromies on XY.
Onko sateenkaari ihmisillä kromosomi jotain muuta?- Anonyymi
Onko kyse kromosomimuunnoksesta vai mistä?
- Anonyymi
Käy kysymässä takkobaarista...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624442Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141563Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401341Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681103- 58939
- 80936
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.173868Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54831- 39791