Horoskoopit

Juha82

Niin onhan noita horoskooppijuttuja ihan kiva lukea lehdestä(Rakkaus, työ, raha).
Itse en usko horoskooppeihin enkä näihin keskusteluihin.
Olen käynyt täällä katsomassa keskusteluja kaikilla paikoilla.
Ei se mitään jos uskoo horoskooppeihin, mutta jos pitää etsiä elämänkumppani horoskooppimerkistä(lol huh)??????
"raapia päätään".
Mieipiteeni on se että silloin ollaan menty jo liiallisuuksiin.
Itse olen muuten härkämies.

8

1177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha82

      pahuus

    • härkä lady

      ehkä sanot tätä sen takia kun härkä miehia on haukuttu täällä aivan pieasti..

      mut hei... härkämiehia ovat huippuja...!!!

      jotkut ei...;)... kaikki ihmiset ovat erillaisia...

      • Juha82

        sitä henkistä kiusaamista.
        Sattumaa se on kun täällä on ilmennyt noita pettämisjuttuja mm.
        Kuten esim rapujakin väitetään täällä ilkeiksi jne.
        Totuushan on varmasti että ilkeitä ihmisiä on jokaisissa merkeissä jne, pettäjät jne.
        Henkinen kiusaaminen on yleistä internetin kautta.
        Minua on muuten kiusattu henkisesti koulussa, liian kiltti olin.


      • Juha82
        Juha82 kirjoitti:

        sitä henkistä kiusaamista.
        Sattumaa se on kun täällä on ilmennyt noita pettämisjuttuja mm.
        Kuten esim rapujakin väitetään täällä ilkeiksi jne.
        Totuushan on varmasti että ilkeitä ihmisiä on jokaisissa merkeissä jne, pettäjät jne.
        Henkinen kiusaaminen on yleistä internetin kautta.
        Minua on muuten kiusattu henkisesti koulussa, liian kiltti olin.

        uskoko noihin juttuihin?
        Hyvän ihmissuhteen voit menettää jos toinen uskoo merkkeihin eikä sen vuoksi voi alkaa suhteeseen.

        Olen muuten uskonnollinen ihminen.
        Mutta eipä tästä sen enempää.
        Toivottavasti tulemme kaikkien kanssa toimeen.
        Se on tärkeintä.


      • oliwia113
        Juha82 kirjoitti:

        uskoko noihin juttuihin?
        Hyvän ihmissuhteen voit menettää jos toinen uskoo merkkeihin eikä sen vuoksi voi alkaa suhteeseen.

        Olen muuten uskonnollinen ihminen.
        Mutta eipä tästä sen enempää.
        Toivottavasti tulemme kaikkien kanssa toimeen.
        Se on tärkeintä.

        Luin ja kiinnostuin...
        Voiko horoskoopit ja uskonto sopia yhteen?
        Joku pitää noituutena, joku vääränä palvomisena kun muita juttuja harrastaa...
        Mikä on oikein ja mikä väärin?
        Ite vähän aikaa sitten Jumalan löytäneenä tiedän ja syvästi uskon, että Jumalalla on suuri sydän - mutta silti - kaikkea vaan kohtuudella... =)))))
        Meillä jokaisella on jossain joku "oma ihminen"! Riippumatta horoskooppimerkistä...
        Kaunista talven jatkoa kaikille...


    • Mitä itse olen katsellut

      Mitä itse olen katsellut, niin päivähoroskoopit ovat täyttä huuhaata, mutta mitä tulee horoskooppien luonne ja vuosi -analyyseihin, niin ne ovat aika mielenkiintoisia. Varsinkin luonne -analyysit tuntuvat pitävän aika hyvinkin paikkansa.

    • Nimetön

      muu kuin härkämies saa pitkän harkinnan
      ja asiaan tutustumisen jälkeen päähänsä
      kirjoittaa asiasta... :-D love tupu(härkä)

    • puhut asiaa..

      Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Vuosi sitten en olisi ollut, otin nimittäin nämä jutut vähän liian tosissaan. Ne oli aikoja johon en koskaan enää halua palata, mm. rakas ex- härkä mies petti ja jätti minut.
      No, viime syksynä sitten tapasin erään ihanan mies henkilön. Se oli kuin lahja taivaalta, tutustuin häneen ihmisenä enkä horoskooppi merkkinä. En tiennyt hänen syntymäaikaansa enkä halunnutkaan. Myöhemmin sain tietää hänen olevan syntyneen joskus keväällä, ajattelin silloin että horoskoopiltaan hän on kaksonen. Myöhemmin kävi mielessä että jos hän sittenkin on oinas taikka härkä. Alku talvesta aloin jo todellakin tuntemaan hänet mutta en edelleenkään tiennyt hänen merkkiään. En, vaikka niin hyvin olin näihin astrologisiin juttuihin perehtynyt. Hän tuntui olevan vähän kaikkea. Silloin tajusin että niinhän me kaikki olemme, jokaisesta merkistä löytyy jotakin mikä sopii myös omaan luonteeseen ja omasta merkistä löytyy jotakin mikä ei sovi. Olemme siis kaikki vähän kaikkea (ainakin luonnostaan) mutta silti jokainen erilaisia, ei löydy kahta samanlaista härkää eikä leijonaa. Ei mitään merkkiä. Ihminen voi luulla olevansa sitä mitä uskoo/haluaa olla. Jos joku haluaa opetella tuntemaan itsensä/jonkun toisen ihmisen tähti karttojen mukaan, niin ihan vapaasti minun puolestani mutta voin kertoa sen että vapaampaa se on ilman niitä.
      Niin, myöhemmin sain tietää tämän ihanan miehen syntymä ajan ja selvisi että hän on aurinko merkiltään härkä. Mutta jostakin syystä sillä ei ole mitään merkitystä. Yhtä ihana hän on edelleen.
      t. entinen vesimies-nainen =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      296
      3058
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      217
      1930
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1251
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1188
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      847
    Aihe