Onko jollain tietoa milloin Valmennuskeskus lähettää lääketieteen itseopiskelumateriaalit postitse?
Sivuilla luki että tammi-helmikuun vaihteessa, mutta onko jollain sattumoisin tarkempaa tietoa?
Lääketiede, itseopiskelu - milloin materiaalit tulee?
3
798
Vastaukset
- Kaksonen88
Hei !
Onkohan Valmennuskeskuksen itseopiskeluaineistossa Galenoksen tehtävien malliratkaisut vaiheittain ? Eximian aineistossa ne kyllä on. Mutta voisin tilata Valmennuskeskuksen itseopiskelupaketin, jos ne siellä on. Kysyessäni Valmennuskeskukselta, siellä eivät myyjät tienneet ?- kaksonen88
Kumpikohan itseopiskelupakettí kannattais ostaa lääkikseen, Eximian vai Valmennuskeskuksen ?
Kummankohan avulla paremmin selkiäisi asiat ? - itseopiskelija
kaksonen88 kirjoitti:
Kumpikohan itseopiskelupakettí kannattais ostaa lääkikseen, Eximian vai Valmennuskeskuksen ?
Kummankohan avulla paremmin selkiäisi asiat ?suosittelen valmennuskeskuksen pakettia, koska ainakin 2005 vuoden paketteja kun tuossa aikoinani vertailin niin v.keskus vie voiton. Selkeämpi ja laajempi.
Ja kyllä, valmennuskeskuksen paketissa on ainakin nuo mallivastaukset tehtäviin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171958
- 1541880
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h221255- 49941
- 85909
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To21829- 112771
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell45720Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32715- 74696