Onko ilppareihin, jois ei hahlotähtäimii vakiona, saako niihin jostaa ostettuu kiinnitettävät hahlotähtäimet, vaik melkeenpä tuo on aivan sama minulle?.....
Entäs, ooteko kukaan koskaan ite pusannu ilppariin tähtäimet, siis ite tehny semmoset, vaik niiku askarrellu paskarrellu jostain muovista tai vaik jostain?......
Hahlotähtäimet?...
?_?
2
416
Vastaukset
- WC-mies
WC-paperirullan hylsyistä tein omaan ilmatsukkiini kiikarit, stereo-sellaiset, toimivat myös etäisyysmittarina matkoille 20 senttiä - ääretön.
- hillbergmounting
Ilimuskoihi ee ennee halo-, hahlo, kiikar- eekä punapistetähtäämiä.
Markkinoelle ilimestykkii Halloo-tähtäemet. Siihe tarvitaa lisäks kännykkällä soetto. Sitte vua kysytää, jotta sattuuko kohalleen jos vähäse kiäntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691