pikkuhousut

suski vm88

Haluaisin kuulla kummankin sukupuolen mielipiteitä asiasta joka koskee (nuorten)poikien mieltymystä pikkareihin. Itsellä 15 vee veli jonka yllätin runkulta mun stringeihin. OLin jo aikasemmin epäilly mutta nyt sain rysän päältä kiini..se oli niin keskittynyt etttei ees huomannu mua ennenkuin...toisaalta pieni tirkistely kyllä kiihottaa mua mutta se oli oma veli ja mun pikkarit..... Sen verran olen saanut tietoo että tämä kiinnostus on kuulemma aika yleistä, mutta kertokaa kokemuksistanne ja mielipiteistänne mitä pitäis tehä...en puhunu asiasta veljen enkä kenenkään muunkaan kanssa suoraan....

12

4321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veljesi

      Nuoren miehen seksuaalisuus saattaa olla todella voimakasta, hän etsii toteuttamistapoja kaikkialta, se että veljesi nuuskii sinuun housujasi johtuu siitä että muiden naisten housuja ei ole saatavilla. Asia saatta tuntua kiusalliselta kun se tapahtuu perhepiirissä, joku ratkaisu olisi tietenkin hyvä löytää, mielikuvitusta vaan liikkeelle.

    • itsekin

      oon boy -82

      tyttöjen pikkuhousuihin liittyy jotakin erityistä.

      ensinnäkin...ne on vaatteiden alla eikä niillä ole normielämäs mitään väliä millaiset ne on, mut silti naiset hankkivat stringejä yms seksikkäitä alusvaatteita. mukavimmathan ihan peruspikkarit olisi. mut silti stringejä vaan käytetään. eihän niitä kukaan näe, miksi itse sellaisia käytät?

      tiedän että löysähköt narustringit ovat miellyttävät päällä, mutta muut sringit hiertää vakoa. yks tyttöystäväni käytti niin kireitä stringejä, et en saanu peukaloita väliin!!! ne piti rullata kämmenillä veks!

      ehkä kumminkin pikkuhousut on jopa rintsikoita intiimimmät ja miehet haluaa valloittaa tuota intimiteettiä.

      pikkarit ovat kielletty sektori mieheltä. jos niitä sais luvan kanssa käydä penkomassa, ni eipä viitsisi mennä?

      oikeasti nainen nolostuu kaikesta pikkuhousuistaan. eka tietty malli ja toinen on koko. siis perseen koko, sen voi lukea pikkareista, se on faktaa.
      koollakaan ei väliä mut oli ne isot tahi pienet ni jotenkin se on niin herkkä kohta naisessa. harva nainen on peffaansa tyytyväinen ja he kyllä erottuvat katukuvasta.

      ensimmäinen tyttöystäväni oli aika sähikäinen ja ennenkuin seurustelimme niin hengailimme hyvin pitkään yhdessä. onnistuin saamaan tuolta ikäiseltäsi likalta pikkarit lahjaksi. en muista et kukaan olisi tuolloin puhunut stringeistä, ne oli ihan tavalliset pikkarit, hieman pitsikoristeita koko 40-42, merkiltään friends (tai frends)
      tilanne oli niin että olin tuon tytön huoneessa ja kyseiset pikkarit lojuivat aivan yksin lattialla (miten nyt naisilta voikaan unohtua intiimit vaatekappaleet)
      nostin ne tytön nähden ja esittelin niitä hänelle, tyttö nolostui/punastui. ja hän miltei kiukkuisesti komensi minua heti heittämään ne pois, eivät kuulu minun tutkittavakseni.

      hämmennyin ja tottelin.

      myöhemmin varastin kyseiset pikkarit, koska ne lojuivat yhä lattialla.

      asiasta ei puhuttu ja koska tyttö oli luonani vain silloin ku ne oli mökillä ni asia unohtui kouluviikon aikana. ja ei varmaan ollu ekat vaatteet jotka katosi, hieman vallaton likka ja ei sillee niin tarkka kumminkaan vaatteistaan ja toisaalta kun jatkuvasti liikkui mökillä ni vaatteita piti pakata ja kuljetella edes takaisin, ni ei silleen niin "merkittyjä" kuin kaupungissa asuvalle, joka tietää kokoajan vaatekaappinsa sisällön.

      pikkareista ei puhuttu mitään, ne vain katosivat.

      aikaa kului ehkä puoli vuotta.
      likka oli kaverinsa kanssa kahdestaan mökillä ja he ryyppäilivät kenties aika ensimmäisiä kertoja ihan oikein kunnolla. olin tietenkin kuvioissa mukana. ehkä jotenkin ulkopuolisempana mut kumminkin.

      tämä ystäväni on milteipä maalaistyttö puoliksi, mut hänen ystävänsä aivan rehti kaupunkilaistyttö.
      tietty ku kaljaa joi ni sehän alkoi kusettamaan
      tytöt kipitti yksin ja kaksi miten milloinkin ulkovessaan n.50m päähän
      mut aika laiskoja kun olivat ni viimein tyytyivät käymään nurkan takana. silloin ei pissaliisoista puhuttu, kuten nyt. vuosi saattoi olla -97/-98
      paperia vaan puoli rullaa mukaan ja nurkan taakse

      noh humala lisääntyi ja paperiakaan ei enää tarvinnu ja riitti ihan käydä nurkalla, ei tarvinu mennä nurkan taakse

      tietenkin siinä pöksyt kastui kun kävi muutaman kerran pyyhkimättä kusella.

      tuleva tyttöystäväni pyysi minua menemään vaatelaukullensa ja etsimään kuivat pikkarit.
      luultavasti hyvin suunnitellusti päälimmäisenä oli mustat pikkarit. tietenkin tarkastelin ne salaa läpi et millaiset ne ovat.
      hämmästykseni oli suuri. pikkarit oli aika nuhjuiset ja kuluneet, paljon käytetyt. outoa, niin tyylitajuiselta likalta, en oilisi uskonut että hän käyttäisi mitään vaatteita jotka viittaisi jotenkin alentavaan esim. kuluneisuuteen
      mutta nämä pikkarit olivat miltei loppuun käytetty. tiesin että tyttö harrastaa ratsastusta mutta voiko pikkarit oikeasti kulua niin että häpärit olivat miltei tullu läpi pikkareista. eli tuplahaarapalan sisäosa oli jo riekaleina ja ulompi kangas oli kuin harso. häpäreiden välissä oli hyvinkin ehjää kangasta! ja se miltei ui vaossa ku sisäpala puhki ja ulkopala enää vain harsona.
      millainen tussu tekee tuollaista jälkeä? täytyy olla jämäkät tiukat häpärit että ne kuluttaa vain yksiä kohtia. miltä ehjä kaistale vaossa tuntuu?

      luulen että pikkarit kuluu peffasta puhki ennemmin kuin haarusta, eli ystäväni oli kuluttanut pöksyt käsin. tehnyt kaiken koska arvasi että katson niihin? melkoista vaivannäköä... ja miksi???
      hän halusi hämmentää minut ja onnistui!
      enää hän ei ollutkaan niin rankka mimmi vaan haavoittuva tyttö joka käyttää pikkarinsa loppuun asti, eikä haluisi luopua niistä ollenkaan vaan paikkaisikin. rakkaat pikkarit!

      ääh.. hän huijasi minua...
      kuinka ovela?
      ja miksi?

      asiasta ei ole puhuttu ikinä.

      vein kuivat pikkarit hänelle ja hän palasi kumminkin samaan huoneeseen vaihtamaan ne kuin mistä ne hain.

      likat juopuivat ja he alkoivat manailemaan kusihätäänsä ja ettei enää mene kuselle, tulkoon vaikka housuun. ja todellakin selvinpäin kun olin ni hämmästelin käytöstä. cooli kaupunkilaistyttökin oli pissaliisa pohjimmiltaan. pissa aiheinen keskustelu ja valitus säesti illanviettoa. siitä kun hätänen nainen sanoo et "ei saa naurattaa, koht tulee housuun", ni pystyy juoda kaljaa ja valittaa puolituntia! sit on oikeesti pakko mennä. aluksi ne pomppi kokoajan nurkalla lopulta huomattavasti harvemmin...

      hmm. huomaamatta kävin varastamassa ystäväni märät pikkarit. tilaisuus teki varkaan ja kun ekaa kertaakaan ei kukaan huomannu ni niin kävi myös toisella kerralla. ystäväni unohti likaiset pikkarinsa ja niistä ei ole koskaan puhuttu.

      pikkarit kuivuivat ja ne tuoksuivat juuri siltä, yllättävän pitkäänkin... pissa ei mielestäni tuoksu miltään mutta se muu haude kylläkin. eli sain ihan aidot likaiset pikkarit tytöltä käytännössä lahjaksi. oli junailtu ihan silleen koko ilta? ku ne toiset pikkarit oli viritetty mulle sinne valmiiksi...?


      olen pikkareita sovittanutkin verratakseni peppuni kokoa hänen aika muodokkaaseen. nuo olivat 38-40, merkiltään China
      vedin käteen niitä pöksyjä tutkiessa, mut en halua liata niitä omalla spermalla, vaan säilyttää ne sellaisena. nuo kyseiset pikkarit löytyvät tänäkin päivänä porukoideni luota huoneestani, lukitusta laatikosta!!! kummatkin ovat 100%cotton
      aikoihin/vuosiin en ole niitä katsonut, nyt voisinkin taas joskus käydä ne tutkimassa. toiset ovat puhtaat ja toiset likaiset.

      tuo tyttö on nykyisin saanutpari lasta ja erosi ennen joulua pitkäaikaisesta suhteesta. hän lähetti minulle kuvan jossa makoilee sohvalla leopardialusvaatteissa ja hymyilee, niin että hymykuoppa näkyy.
      emme ikinä ole harrastaneet seksiä tai olleet sen vakavammassa suhteessa kuin pussailleet. hän on aina ollut hieman villimpi kuin minä. nyt saattaisin "kelvata", en tiedä haluanko noin vain suostua. kahvikutsu kumminkin on...

      ikää jo 25v.

      muistoni on kovin värikäs, mutta tosi. naisia ja miehiä on moneksi ja sitä halusit kuulla.

      neuvoni sinulle.
      älä puhu asioista, pikkuhousut ovat myytti

      Useimmilla hienostuneilla naisilla jotka ovat tyylikkäitä ja huoliteltuja, ni oma huone/kämppä saattaa olla hieman sekainen, tuolloin lattialla lojuu pikkuhousut tai parit sekamelskan laajuudesta riippuen.
      olen käynyt miltei tuntemattoman tytön kämpillä, varottamatta, hänen suostumuksella, erään toisen tytön kanssa. kämppä oli ihan tavallisen kiltti/muodikkaan opiskelijatytön luukku, ni silläkin loju lattialla punaset pikkarit rullalla.
      (pikkarit ei rullaannu pesussa vaan riisuttaessa!)

      likaiset pikkarit ovat hyvin intiimi asia ja ne ei unohdu yhdeltäkään likalta vahingossa lattialle.

      jotkut miehet maksais 100e likasista pikkareista?

      any way... ne on vain vaatekappale

      osa sua kuin koulureppu.

      jätkät näkee ja huomioi aina kaikki lojuvat vaatteet ja muija saa pari lisäpistettä huolimattomuudesta.

      oma veli ei ole mikään aurinkoinen "hyväksikäyttäjä"

      mut kaipa säkin tutustut hänen kauttansa vastaavasti miesten maailmaan, jossain toisissa aisoista.

      loppupeleissä jokainen saa runkata missä lystää, eikä motiivit kuulu sulle.

      Vai haluatko sä tehdä tilitystä esim. äidille omista seksiseikkailuistasi. et varmasti
      ne ei kuulu kelleen.

      ja jos unohdat likaiset pikkarit jonnekin ni ajatteleppa vaikka näin.
      se et ole sinä joka niitä varastaa tai tutkii
      eikä sun tarvi niitä haistella, jokaisen ihan henk. koht voi voi joka niitä haistelee.

      ne haisee pillulta.

      katoaminen ei ole maailman suurimpia mysteerejä.
      mutta kuka ne vei?
      ehkä juuri hän on aivan retkussa suhun?
      tai naapurin 50v. setä, no paljastuupahan hänenkin todellinen luonteensa, voit käräyttää jos haluat esim. poliisille
      voit kiristää.

      mitäpämietit? auttoiko vastaus?
      vastasinko mihinkään?

      • suski vm88

        ..paneutuneesta vastauksesta. mun vaan nyt ensin sulatella ja miettiä sun vastausta ennen kuin kommentoin enempää....oli se sen verran pitkä. Mutta ompa mun stringit pyhä kappalae....;)


      • itsekin
        suski vm88 kirjoitti:

        ..paneutuneesta vastauksesta. mun vaan nyt ensin sulatella ja miettiä sun vastausta ennen kuin kommentoin enempää....oli se sen verran pitkä. Mutta ompa mun stringit pyhä kappalae....;)

        olisi mielenkiintoista kuulla rehellinen kommenttisi. näistä asioista ei tohi keskustella livenä, mut näin yleisellä tasolla on kiva kun asia tuli puheeksi.

        pikkuhousut kertoo naisesta aika paljon ja usein juuri niistä paljastuu se todellinen luonne.kiltteys tai tuhmuus.

        vastausta kehitellessä. mietipä seuraaviakin asioita.

        kuinka tarkkaan tunnet pöksysi
        a)pystytkö muistamaan mitkä niistä on vanhin...

        b)onko jotkut sun suosikit

        c)tiedätkö kuinka monet sinulla on, ja mitä se merkitsee onko 5 vai 47 kpl pikkareita kaapissa

        d)sovitatko niitä salaa ennen ostopäätöstä vai luotatko et koon ku tiedät ni ne on hyvät automaattisesti ja epäonnistuneista ostoksista johtuen sul on yli 5kpl jotka hiertää vaon ja ei ole ollut kuin kerran jalassa.

        e)stringien hiertäminen on myös myytti, toiset ei voi sietää stringejä, toiset ei voi kuvitella et laittas jotain muuta

        f)mikä on stringien juju. Onko kangas vaossa kiva ja olo seksikäs/aistikas kun voi tuntea sen kokoajan eikä kukaa huomaa mitään omasta kivasta, vai onko vain niin et kangas vaossa parempi kuin sauma pakaralla. vai onko asia kumminkin niin et täysin lierut, väljät, pehmyet, onnettoman surkeatn niukat narustringit ovat parhaat siksi kun ne ei tunnu jalassa, naru niin ohut.

        g)mitä koko ratkaisee. miks mun exäl oli usein selkeästi liian pienet sringit--->hiertää sikana, ihanaa,sexyä. ootko huomanu et jos on peruspikkarit, ni ne on oltava isommat kuin stringit. naru oikasee vaossa ja pienemmät pelittää. mitä koko merkitsee. onko väliä onko S vai M tai M vai L, silloin koko merkitsee jo? tai entäpä L vai XL

        h)Muutat kotoa pois ja mutsi laittaa sun stringejä kirpparille myyntiin. (olen asian havainnoinut niin äidit saattaa oikeasti tehdä) "tyttöjen stringit koko M, 3,50e"

        i)ostaako joku likka oikeasti jonkun käytetyt pikkuhousut? ostaisitko sinä? no et, mut joku äitipä ostaa tyttärelleen, joka kokoa S ja koht 12v.

        no ok se siitä, mut jos et ole noita asiota suuremmin miettinyt, ni se paljastaa sen et sun pikkarit ovat aarre. ne ovat aidosti sun kaltaiset, vilpittömät, juuri sinun eikä kenenkään vaikutuksesta muunlaiset kuin et mitkä oot vaan jostain syystä kokenut omiksesi ja parhaiksi.

        alkuperäiseen viestiin liittyen...haluat varmaan nähdä kun veljesi kaveri tutkii sun stringejä...niin et edes sun veli ei tiedä. jätkä luulee et kun kukaan ei nää, ni jos mä vähän...

        loppuun kuluneet pöksyt, muotitietoisella naisella on aika hämmentävä juttu. kuluneisuus on plussaa ja antaa vaikutelman aika herkästä tytöstä jolla on rakkaat lempipikkarit ja myös se et ne on hinkannu tussua huolella ja päinvastoin. aika pervoa, vaikka onkin ihan luonnollista

        asioista saa ihan niin monimutkaisia kuin vain haluaa.

        pikkarit ovat myytti.
        naisen intiimein vaatekappale.

        kuten kaveri vastasi, ni veljesi oli stringeissäsi kiini siksi että ei muitakaan käsiinsä saa ja toiseksi, et pidä asiaa kovin kummoisena koska et huomaisi et sun kaapilla on käyty.

        vai lojuiko ne lattialla? mun kalsareita ei ikinä loju lattialla... oliko veljelläsi puhtaat vai...
        mikä merkitys sil on?

        noh nyt hyvvää yötä!
        käsille työtä...


      • Anonyymi
        itsekin kirjoitti:

        olisi mielenkiintoista kuulla rehellinen kommenttisi. näistä asioista ei tohi keskustella livenä, mut näin yleisellä tasolla on kiva kun asia tuli puheeksi.

        pikkuhousut kertoo naisesta aika paljon ja usein juuri niistä paljastuu se todellinen luonne.kiltteys tai tuhmuus.

        vastausta kehitellessä. mietipä seuraaviakin asioita.

        kuinka tarkkaan tunnet pöksysi
        a)pystytkö muistamaan mitkä niistä on vanhin...

        b)onko jotkut sun suosikit

        c)tiedätkö kuinka monet sinulla on, ja mitä se merkitsee onko 5 vai 47 kpl pikkareita kaapissa

        d)sovitatko niitä salaa ennen ostopäätöstä vai luotatko et koon ku tiedät ni ne on hyvät automaattisesti ja epäonnistuneista ostoksista johtuen sul on yli 5kpl jotka hiertää vaon ja ei ole ollut kuin kerran jalassa.

        e)stringien hiertäminen on myös myytti, toiset ei voi sietää stringejä, toiset ei voi kuvitella et laittas jotain muuta

        f)mikä on stringien juju. Onko kangas vaossa kiva ja olo seksikäs/aistikas kun voi tuntea sen kokoajan eikä kukaa huomaa mitään omasta kivasta, vai onko vain niin et kangas vaossa parempi kuin sauma pakaralla. vai onko asia kumminkin niin et täysin lierut, väljät, pehmyet, onnettoman surkeatn niukat narustringit ovat parhaat siksi kun ne ei tunnu jalassa, naru niin ohut.

        g)mitä koko ratkaisee. miks mun exäl oli usein selkeästi liian pienet sringit--->hiertää sikana, ihanaa,sexyä. ootko huomanu et jos on peruspikkarit, ni ne on oltava isommat kuin stringit. naru oikasee vaossa ja pienemmät pelittää. mitä koko merkitsee. onko väliä onko S vai M tai M vai L, silloin koko merkitsee jo? tai entäpä L vai XL

        h)Muutat kotoa pois ja mutsi laittaa sun stringejä kirpparille myyntiin. (olen asian havainnoinut niin äidit saattaa oikeasti tehdä) "tyttöjen stringit koko M, 3,50e"

        i)ostaako joku likka oikeasti jonkun käytetyt pikkuhousut? ostaisitko sinä? no et, mut joku äitipä ostaa tyttärelleen, joka kokoa S ja koht 12v.

        no ok se siitä, mut jos et ole noita asiota suuremmin miettinyt, ni se paljastaa sen et sun pikkarit ovat aarre. ne ovat aidosti sun kaltaiset, vilpittömät, juuri sinun eikä kenenkään vaikutuksesta muunlaiset kuin et mitkä oot vaan jostain syystä kokenut omiksesi ja parhaiksi.

        alkuperäiseen viestiin liittyen...haluat varmaan nähdä kun veljesi kaveri tutkii sun stringejä...niin et edes sun veli ei tiedä. jätkä luulee et kun kukaan ei nää, ni jos mä vähän...

        loppuun kuluneet pöksyt, muotitietoisella naisella on aika hämmentävä juttu. kuluneisuus on plussaa ja antaa vaikutelman aika herkästä tytöstä jolla on rakkaat lempipikkarit ja myös se et ne on hinkannu tussua huolella ja päinvastoin. aika pervoa, vaikka onkin ihan luonnollista

        asioista saa ihan niin monimutkaisia kuin vain haluaa.

        pikkarit ovat myytti.
        naisen intiimein vaatekappale.

        kuten kaveri vastasi, ni veljesi oli stringeissäsi kiini siksi että ei muitakaan käsiinsä saa ja toiseksi, et pidä asiaa kovin kummoisena koska et huomaisi et sun kaapilla on käyty.

        vai lojuiko ne lattialla? mun kalsareita ei ikinä loju lattialla... oliko veljelläsi puhtaat vai...
        mikä merkitys sil on?

        noh nyt hyvvää yötä!
        käsille työtä...

        Olis ihana saada pikkarit mm


      • Anonyymi
        itsekin kirjoitti:

        olisi mielenkiintoista kuulla rehellinen kommenttisi. näistä asioista ei tohi keskustella livenä, mut näin yleisellä tasolla on kiva kun asia tuli puheeksi.

        pikkuhousut kertoo naisesta aika paljon ja usein juuri niistä paljastuu se todellinen luonne.kiltteys tai tuhmuus.

        vastausta kehitellessä. mietipä seuraaviakin asioita.

        kuinka tarkkaan tunnet pöksysi
        a)pystytkö muistamaan mitkä niistä on vanhin...

        b)onko jotkut sun suosikit

        c)tiedätkö kuinka monet sinulla on, ja mitä se merkitsee onko 5 vai 47 kpl pikkareita kaapissa

        d)sovitatko niitä salaa ennen ostopäätöstä vai luotatko et koon ku tiedät ni ne on hyvät automaattisesti ja epäonnistuneista ostoksista johtuen sul on yli 5kpl jotka hiertää vaon ja ei ole ollut kuin kerran jalassa.

        e)stringien hiertäminen on myös myytti, toiset ei voi sietää stringejä, toiset ei voi kuvitella et laittas jotain muuta

        f)mikä on stringien juju. Onko kangas vaossa kiva ja olo seksikäs/aistikas kun voi tuntea sen kokoajan eikä kukaa huomaa mitään omasta kivasta, vai onko vain niin et kangas vaossa parempi kuin sauma pakaralla. vai onko asia kumminkin niin et täysin lierut, väljät, pehmyet, onnettoman surkeatn niukat narustringit ovat parhaat siksi kun ne ei tunnu jalassa, naru niin ohut.

        g)mitä koko ratkaisee. miks mun exäl oli usein selkeästi liian pienet sringit--->hiertää sikana, ihanaa,sexyä. ootko huomanu et jos on peruspikkarit, ni ne on oltava isommat kuin stringit. naru oikasee vaossa ja pienemmät pelittää. mitä koko merkitsee. onko väliä onko S vai M tai M vai L, silloin koko merkitsee jo? tai entäpä L vai XL

        h)Muutat kotoa pois ja mutsi laittaa sun stringejä kirpparille myyntiin. (olen asian havainnoinut niin äidit saattaa oikeasti tehdä) "tyttöjen stringit koko M, 3,50e"

        i)ostaako joku likka oikeasti jonkun käytetyt pikkuhousut? ostaisitko sinä? no et, mut joku äitipä ostaa tyttärelleen, joka kokoa S ja koht 12v.

        no ok se siitä, mut jos et ole noita asiota suuremmin miettinyt, ni se paljastaa sen et sun pikkarit ovat aarre. ne ovat aidosti sun kaltaiset, vilpittömät, juuri sinun eikä kenenkään vaikutuksesta muunlaiset kuin et mitkä oot vaan jostain syystä kokenut omiksesi ja parhaiksi.

        alkuperäiseen viestiin liittyen...haluat varmaan nähdä kun veljesi kaveri tutkii sun stringejä...niin et edes sun veli ei tiedä. jätkä luulee et kun kukaan ei nää, ni jos mä vähän...

        loppuun kuluneet pöksyt, muotitietoisella naisella on aika hämmentävä juttu. kuluneisuus on plussaa ja antaa vaikutelman aika herkästä tytöstä jolla on rakkaat lempipikkarit ja myös se et ne on hinkannu tussua huolella ja päinvastoin. aika pervoa, vaikka onkin ihan luonnollista

        asioista saa ihan niin monimutkaisia kuin vain haluaa.

        pikkarit ovat myytti.
        naisen intiimein vaatekappale.

        kuten kaveri vastasi, ni veljesi oli stringeissäsi kiini siksi että ei muitakaan käsiinsä saa ja toiseksi, et pidä asiaa kovin kummoisena koska et huomaisi et sun kaapilla on käyty.

        vai lojuiko ne lattialla? mun kalsareita ei ikinä loju lattialla... oliko veljelläsi puhtaat vai...
        mikä merkitys sil on?

        noh nyt hyvvää yötä!
        käsille työtä...

        Spedet ne taas sekoilee buaahaa


    • Anonyymi

      Tästä on aikaa jo yli 40v kun ennen runkkaamaan oppimista haistelin aikuisen naisen housuja ja sain ns. ensituntuman pillun makuun. Eka kerta pillun nuolemiseen antoi samanlaiset fibat kuin ne pikkarit. Myöhemmin jo päälle 30v iässä ollut juttua muutaman naisen kanssa asiasta ja fiilikset ollut aivan erilaiset.

      • Anonyymi

        Ps! Nykyään yli 50v iässä tiedän pari naista joiden juttua olisi kiva **************. Toinen on 60v ja toisen ikää en tiedä, tuskin on edes 40v. Toiseen ei ole mitään tsäänsiä ja toisen kohdalla asia kelluu - häneltä saattaisi jopa lohjeta!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen pannut siskoa

      • Anonyymi

        No ei todellakaan äidit myy tyttäriensä pikkareita missää kirppareilla,kyllä ne on aina hävitety jätteiden mukanan,puhtaat toki vois menä vaikka kenelle mutta käytettyjä ei kyllä myydä kun juurikin tarkoituksella eikä ne ole mitään tyttärien äitejä,omiaan muijat myy.


    • Anonyymi

      Uu­­­s­i s­ek­­siteatteri ava­­utu­u Su­omeen! Ku­­tsu­­mme kai­­kk­­­i­. Il­­moit­tau­­tumine­n ry­­hmä­ämm­­e tä­­­äl­l­ä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/I5j4I5

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe