Siis en saa mitään ladattua flash playeriä. Joku on poistanut koneelta flash playerin enkä saa sitä ladattua nyt mistään. Aboden sivut ei anna ladata vaikka ole kokeillut lähemmäs sata kertaa. olen hyväksynyt ehdot yms. mutta lataus ei ala. Ei edes aukene se lataus ikkuna.. googleen kun laittaa niin kaikki on linkitetty aboden sivuille. ja kun olen muiltakin sivuilta yrittänyt niin ei onnistu. Koneella ei siis pitäisi olla mitään flashiin liittyvää joten ei johdu siitä. Mutta sen sijaan kone valittaa jostain activeX:stä...(?) " kaikkia activeX komponetteja ei ole sallittu joten kaikki ikkunat eivät välttämättä näy kunnolla" tms. Help me.. Ihan turha koko kone kun ei voi enää mitään tällä tehdä...
Mistä flash player?
Ongelmallinen tilanne
2
1085
Vastaukset
- Make.
Kokeile kytke activeX päälle, selaimena Internet Explorer. Mene Asetukset - Suojaus ja seillä internet valikko ja laita activeX käyttöön ja käytä ja ok.
En tiedä auttaako, mutta kokeile !- thanks!
Siis nyt toimii videot ja älypäät!!! Jee!
Laitoin vaan kaikkiin missä mainittiin ActiveX että ota käyttöön.. Sit menin aboden sivuille ja lataus alkoi... huh. Sit muutin vaan asetukset takaisin niinku ne oli.. toimii.. Kiitti.. On sen kanssa jo tapeltukin.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754236Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112253Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201261
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81086- 601004
- 35936