Göteborgin ryöstäjillä militääritausta?

gefa

Sen verran hyvin organisoitu koko ryöstö on, että herää epäilys, onko asialla kaupunkisotaan koulutettuja Ex-sotilaita tai muita tälläisen erikoiskoulutuksen saaneita, joilla on tietotaito nopeisiin kaupunki-iskuihin.

Vaihtoehtojahan löytyy, sillä ex-ammattisotilaita on joutunut kilometritehtaalle esimerkiksi vaikka balkkanilta, lähi-idästä ja afrikasta tämän tästä.

Tuo on jo sen luokan operaatio jo pelkästään suunittelultaan, että ei tuollaista synny minkään tavallisen ryöstäjän pääkopasta.

8

1526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soldier of fortune

Nuo Ruotsin kaikki tapahtuneet ryöstöt viittaavat tosiaan sotilaskoulutuksen saaneisiin kavereihin.
      Ei esimerkiksi suomalainen peruskriminaalista olisi tuollaiseen toimintaan.
      Aseiden ,räjähteiden käyttö ja fyysinen/psyykkinen kunto on sellaisella tasolla että ihailla pitää.
      Voi olla että vanhat Viron/venäjän Speznaz/ vastaavat miehet keräävät eläkekassaansa rahaa.
      Onko se Ahvenanmaan ryöstö vielä auki?
      Sekin oli nerokas keksintö kun saaresta lähdetään karkuun ja jos saaliin kanssa niin vaikeuskerroin vain nousee!
      Ei nämä kaverit toivon mukaan kiinni jää!
      Ne jotka ovat nyt pidätettynä ovat varmaan hiljaa koska heille maksetaan siitä kullassa tai lyijyssä.

• gefa

Enkä itse lähtisi tekemmän mitään tuollaista, on pakko nostaa hattua näille tyypeille, sillä suunittelu on ollut huippuluokkaa, kuin jostakin leffasta.

• .................
        gefa kirjoitti:

Enkä itse lähtisi tekemmän mitään tuollaista, on pakko nostaa hattua näille tyypeille, sillä suunittelu on ollut huippuluokkaa, kuin jostakin leffasta.

Mjaa, erikoinen ajattelutapa, että ihannoi tehtyjä rikoksia ja toivoo, että rikoksen tehneet eivät jää kiinni..

Tuolla naapurissahan nämä "sankarit" syövät kunniallisten kansalaisten leipää, koska ei se raha ole vain jonkun firman tai pankin omaa, vaan vaikutukset leviää kansalaisiin välillisesti. Vakuutusmaksut kasvaa, kaikenmaailman käyttömaksut kasvaa, koska myös firmojen pitää kasvattaa menojaan suojatessaan käteisvaroja. Hintojen nousu vaikuttaa suoraan jokaisen elämään.

Sadat ihmiset ovat joka iskun hetkellä vaarassa vahingoittua tai jopa kuolla.

Samalla, kun tekoja tulee tiuhempaan, annetaan painetta yhteiskunnalle, että miten tämä saataisiin kitkettyä pois. Vaikka Ruotsi on melkoinen lintukoto, eikä kovaan olla vastattu kovalla, niin jossain vaiheessa täytyy tulla se hetki vastaan. Siitä ei sitten koskaan tiedä miten se päättyy. Koventaako rikolliset otteitaan, vai siirtyvätkö muualle.

• kapunkijääkäri

Itselläni on tuollainen kaupunkisotaan erikoistunut sotilaskoulutus.
      Eipä sillä vettä viiniks muuteta.
      Jokainen perusjullikka jolla on välineet, taktiikat ja vähän organisointikykyä pystyy tekemään aseettomia vartijoita vastaan tehokkaan iskun.

• OSMO11999222

NII TAI JOS ARPOO VIEL VÄHÄN VOI VOITTAA VAIKKA LOTOSSA...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      180
      3241
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2121
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      44
      1979
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1941
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1461
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1231
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1193
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      384
      1071
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      993
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      42
      817
    Aihe