Millä saan trimmi sylinterin kannen auki? Siinä on neljä pientä reikää tapin ympärillä joka liikkuu sylinterin sisään ja ulos päin, onko kannen avaamiseen olemassa jokin erikoistyökalu (mistä saa ostettua, vai onko tehtävä itse)? Eli ilmeisesti sylinteri vuotaa (kone laskeutuu hiljalleen alas) arvelen että jokin tiiviste mennyt? Manuaalisesti alas lasku ruuvin ja öljyn täuttöruuvin olen kiristänyt ei auta. Moottori on 40 hv 2-tahti v.2001. Ei näy vuotoja. Kokeiltu on öljyn vaihtoa, ei auta. Trimmi jaksaa nostaa koneen ajossakin normaalisti, mutta vähän ajan päästä kone on valunnut alaspäin. Kone valuu todella hitaasti alas esim. kun katsoo vieressä ei huomaa että kone laskeutuu, mutta kun tulee tunnin päästä katsomaan niin kone on valunut alas. Löysin tällaisen sivun mistä löytyy räjäytys kuva trimmistä. Mitkä noista on kyseisiä suunta venttiilejä(numero)? Trimmin kuva löytyy valitse ensimmäiseen kohtaan ylä vasemmalle: outboard ja toiseen kohtaan: 2001 outboard ja kolmanteen: 40tlrz.Tämän jälkeen vasemmalta laatikosta klikkaat "power trim & tilt assy 1" kohtaa. http://parts.yamaha-motor.com/?ls=outboard
Mitähän ventiilit maksavat entä tiiviste sarja? Olisiko jollain asiallisia hyviä ohjeita? Kiitos etukäteen.
Yamaha trimmi
????
2
889
Vastaukset
- trimmi 8
en usko että siinä sylinterissä on mitään vikaa avaimen voi tehdä itse lattaan pari tappia hitsaa kiinni ja muoteilee vika on varmaan niissä suunta venntiileissä 2kpl maksaa 90e kappale pumpun sisälläkin on venttiileitä ota venttiilit irti ja putsaane hyvin ultraääni pesurissa tms onnea
- ????
vika oli venttiileissä (2kpl) osa num. 6t4-43808-00-00 (seat valve comp.1). Hintaa oli 33,7e/ venttiili.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468