oinas ja vaaka?

_mimosa_

voiko oinasnainen ja vaakamies onnistua? onko kokemuksia? miks vaaka on niin omituinen tapaus... tosi ihana ja yht äkkiä outo ja hiljanen ja mieli muuttuu, kun ulkona sää vaihtuu. eka haluaa ja sit taas sanoo et ystävänä parempi, et ei ole valmis kun exä kummittlee sen päässä? mitä tehä? miksi se sitten edes pitää yhteyttä, jos ei kerta halua mitään. pyytelee sen luo(ei edes yritä mitään? joskus harvoin???) ja ostaa kaikkea mulle.. siis täh täh TÄH? vai olenko tosiaan vaan niin hyvä ystävä? mut kun se ei jaksa edes keskustella yleens mistään vakasta tai sit se on pintapuolista. humalas saattaa avautua ja kysellä et onko mulla joku muu yms.

9

2154

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaka_ja_oikkari

Ainakin toisin päin: oinasmies ja vaakanainen voivat.
      Itse oinasmiehenä rakastan vaakan pehmeää älykästä hauskaa, kevyttä huumorintajuista, kauneudentajuista otetta elämään. Ja sitä että hän aina välillä keikuttaa venettä noin kuvaannollisesti sanottuna, se pitää tylsyyden poissa.

Vaakanaisen koen sängyssä hyvin eroottisena ja hänen kanssaan lemmenleikit kestävätkin kauan eikä niihin kyllästy.

Kyllä oinas ja vaaka ovat toisiaan varten; keskinäisen vetovoiman voi aistia jo kilometrien päähän.

• heigd

Toi on haasteellinen yhdistelmä ku vaaka on niin ailahteleva ja Oinas "aika oikeessa". Voi toimia mut vaatii enemmän joustavuutta,pettymuksiä, stressiä jne.

• _mimosa_
        heigd kirjoitti:

Toi on haasteellinen yhdistelmä ku vaaka on niin ailahteleva ja Oinas "aika oikeessa". Voi toimia mut vaatii enemmän joustavuutta,pettymuksiä, stressiä jne.

mieli vaihtuu koko ajan ja se että ns. puntaroi asioita koko ajan ja hirveä vertailu sillä on joka asiois... se on tosi itsenäinen ihminen ja sitä ei pysty kukaan määräämään. enkä mä sitä haluakkaan. sen vaan ei tarvis luvata sellasta mitä ei pysty pitämään. ehkä se ystävyys on nyt parempi tässä vaiheessa. mihinkäs tässä on kiire. antaa hänen miettiä mikä on parasta hänelle.

• _mimosa_ kirjoitti:

mieli vaihtuu koko ajan ja se että ns. puntaroi asioita koko ajan ja hirveä vertailu sillä on joka asiois... se on tosi itsenäinen ihminen ja sitä ei pysty kukaan määräämään. enkä mä sitä haluakkaan. sen vaan ei tarvis luvata sellasta mitä ei pysty pitämään. ehkä se ystävyys on nyt parempi tässä vaiheessa. mihinkäs tässä on kiire. antaa hänen miettiä mikä on parasta hänelle.

On kokeiltu ja tilanne samankaltainen, kuin sulla. Lopulta lähdettiin eri teille. Ehkä erosta vaan oli liian vähän aikaa. Toisaalta hän koki kai itsensä jotenkin epävarmaksi mun seurassa. En tiedä miksi. Tosi kiltti mies ja ollaan puhelinväleissä edelleen, vaikka aikaa jo kulunut kaksi vuotta.

• vaakanainen
        _mimosa_ kirjoitti:

Itse olen vaaka nainen ja mieheni on oinas. Meillä oli sama ongelma että mieheni lupasi kaikkea eikä pitänyt mitään niistä lupauksista, mutta jotenkin saatiin asiat puhuttua selväksi ja molemmat on tyytyväisiä suhteeseen tällä hetkellä. uskon kyllä että myös oinasN ja vaakaM voi onnistua jos mollemat sitä oikeasti haluaa.

• Vielä pyyhkii hyvin....

Moi!
      Mulla on samat asetelmat, mutta meillä menee tosi ihanasti. Vaakamies on minuun ihan lääpällään ja palvoo mua ja pitää kuin kukkaa kämmenellä.
      Itse oikuttelen (liikaakin) ja hän vaan kestää (melkein) kaiken. Tulevaisuudesta en sitten tiedä
      koska olemme seurustelleet vasta viime keväästä asti, mutta vielä menee hyvin.
      Vaakamieheni ei ole mitään hiljaista eikä vetäytyvää tyyppiä, päinvastoin, hän on hyvinkin ulospäin suuntautunut ja hauska sekä kova juttelemaan. Tosin hänen erostaan on jo 17v. eikä ole sen jälkeen seurustellut pitkiä aikoja, en tiedä sitten että pystyykö hän ollenkaan enää pitkäaikaiseen suhteeseen, sen aika näyttää.
      Eroottiseti meillä myös menee kaikki ihan nappiin, pidämme just siinäkin aiheessa kaikesta samasta, en ihanampaa ole ennen kokenut.
      Näin meillä....

• vaakatar

Moi. Meillä menee taas toisinpäin: Mä kiukuttelen & sekoilen(vaakaN) ja oinas joustaa/tasapainottaa.

• vaakatar12

Moi. Meillä menee taas toisinpäin: Mä kiukuttelen & sekoilen(vaakaN) ja oinas joustaa/tasapainottaa.

• kaisaliisa

oli kuin itse olisin kirjoittanut.Olen oinas ja seurustelin vaaka-miehen kanssa ja kaikki meni juuri noin kuin sinullakin.Ollaan edelleen ystäviä,mutta kuvio jatkuu niin että joku päivä hän olisi taas alkamassa uudelleen,hetken kuluttua mieli on muuttunut.Asia ei rasita minua,haluan olla vain ystävä,sitä paitsi hän asuu avoliitossa,ja siellä on jatkuva on-off päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      128
      2056
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      51
      989
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      158
      868
    4. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      766
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      77
      710
    6. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      627
    7. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      626
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      616
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      606
    10. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      131
      566
    11. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      520
    12. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      6
      504
    13. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      52
      503
    14. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      498
    15. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      489
    16. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      488
    17. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      487
    18. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      118
      486
    19. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      469
    20. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      463
    Aihe