siis mikähän on kyseisen laitteen hinta?
Mitsubishi MSZ-FD25VA
15
14435
Vastaukset
- hptl
1200 €,sillä pitäisi saada ja asennus päälle.
- tietoa ja taitoa
kyseinen laitemerkintä koskee pelkkää sisäyksikköä.
jos tarkoitat koko laitetta eli Mitsun fd25 ilmalämpöpumppua niin hinta on asennettuna n. 1800€ - 2000€
pelkkä aparaatti on sen 1200 - 1500€
pelkän sisäyksikön hinta on ?- nesto
.ja seinäteline kaupan päälle,yhteensä 1200€.
- pummppu
Tarkista mitsun sivuilta onko se oikeanlainen pummppu suomen olosuhteisiin.
- Juuso Seviä
Hei,
Kehottaisin unohtamaan mitsun tekeleet, thaimaalaista laatua - ei kiitos. Muutamalta tutulta on mitsun pumppu lauennut.
Itse olen kuullut paljon hyvää Toshiban Japanin malleista (daisekai). - zz-top
Juuso Seviä kirjoitti:
Hei,
Kehottaisin unohtamaan mitsun tekeleet, thaimaalaista laatua - ei kiitos. Muutamalta tutulta on mitsun pumppu lauennut.
Itse olen kuullut paljon hyvää Toshiban Japanin malleista (daisekai).Mitsun uusi fd-25 pärjäsi VTT:n testissä paremmin kuin Daiseikai. En myöskään ole kuullut laatuongelmasta, toisin kuin Daiseikaissa jossa hajoaa puhaltimen laakerit (made by Panasonic!).
Valmistusmaa ei nykyään ratkaise mitään.
- mitsu
hinta 330 euroa alv22 GV25 ulkoyksikkö 790euroa alv22 tarvittavat asennustarvikkeet sekä teline vaimentimineen 480 euroa alv22%.
YHT ilman asennusta 1600, työ arviolta jos suoraan yksikköt seinällä vastakkain kuten tuo tarvikepaketti vaatii, n.4,5h*45=202,5 verolla.
Elikkäs n.1800 asennettuna!!!- ilpitys
Tänään asennettiin meille tupo kyseinen laite, hinta 1750 asennettuna
Hämmästyttävän hiljainen peli muuten. - päin??
ilpitys kirjoitti:
Tänään asennettiin meille tupo kyseinen laite, hinta 1750 asennettuna
Hämmästyttävän hiljainen peli muuten.Onko Paavo Kataikko maahantuoja?
- Jupjup
päin?? kirjoitti:
Onko Paavo Kataikko maahantuoja?
Eilen löin kaupat lukkoon. Hinta asennettuna 1675€ maateline 25€. Itse laite 1125€.
- 123456
päin?? kirjoitti:
Eilen löin kaupat lukkoon. Hinta asennettuna 1675€ maateline 25€. Itse laite 1125€.
- ------------------------
123456 kirjoitti:
kerro mistä sait maatelineen 25 eurolla minäkin voisin ostaa sellaisen,mitsu ge 25 ilmalämpöpumpun alle.
- on merkitystä?
päin?? kirjoitti:
Mitä sillä on merkitystä,onko Kataikko sen maahantuonut? Muillakin maahantuojilla on ihan samat laitteet,samat takuut?? ------> alkuperäinen maahantuoja,voi vitsi! on niitä mitsubishejä tuotu suomeen ennen kataikon perustamistakin ja ihan yhtäläisiä laitteita olivat vaikkeivat olleet "virallisen" maahantuomia...tai alkuperäisen!
- Mitsumies
on merkitystä? kirjoitti:
Mitä sillä on merkitystä,onko Kataikko sen maahantuonut? Muillakin maahantuojilla on ihan samat laitteet,samat takuut?? ------> alkuperäinen maahantuoja,voi vitsi! on niitä mitsubishejä tuotu suomeen ennen kataikon perustamistakin ja ihan yhtäläisiä laitteita olivat vaikkeivat olleet "virallisen" maahantuomia...tai alkuperäisen!
FD on ihan ihmeellinen sarja....
En ole vielä törmännyt enkä edes kuullu olevan yhtään viallista laitetta.
Ja niitä on kuitenkin sen 2 vuoden aikana asennettu todelle raju määrä.
Asennus virheitä olen kuullut olevan, mutta että laitteista johtuvaa vikaa.
Kaikkia muita merkkeijä on joutunut korjaamaan takuuaikana edes uhden
joitain jopa useita puhumattakaan panasonicista.
Itse lopetin ko merkin asentamisen kun siinä alkoi olemaan enemmän vikaa ku kaikissa muissa
yhteensä, tosin on niilläkin toimiviä tuotesarjoja mut hinta menee nii ylös et ei kannata.
Maahantuojissa on eroja: varaosien saannissa, palvelussa kuin myös laadun valvonnassa.
Esim takavuosina tuli iso erä panasonic lämpöpumppuja K-rautoihin
ja niitä tuli samaa mallia 2 eri maahantuojan kautta, toisen koneista oli suurin osa sutta
kun taas toisen kauppoihin laskemat erät oli pienempiä mutta suurin osa koneista toimi.
Eikä ollu ku nii pienestä jutusta kiinni ku että toinen laski koneet katsomatta suoraan kauppoihin ja toinen purki kuormat varikolleen ja tarkasti lastin painon. - 647f
Mitsumies kirjoitti:
FD on ihan ihmeellinen sarja....
En ole vielä törmännyt enkä edes kuullu olevan yhtään viallista laitetta.
Ja niitä on kuitenkin sen 2 vuoden aikana asennettu todelle raju määrä.
Asennus virheitä olen kuullut olevan, mutta että laitteista johtuvaa vikaa.
Kaikkia muita merkkeijä on joutunut korjaamaan takuuaikana edes uhden
joitain jopa useita puhumattakaan panasonicista.
Itse lopetin ko merkin asentamisen kun siinä alkoi olemaan enemmän vikaa ku kaikissa muissa
yhteensä, tosin on niilläkin toimiviä tuotesarjoja mut hinta menee nii ylös et ei kannata.
Maahantuojissa on eroja: varaosien saannissa, palvelussa kuin myös laadun valvonnassa.
Esim takavuosina tuli iso erä panasonic lämpöpumppuja K-rautoihin
ja niitä tuli samaa mallia 2 eri maahantuojan kautta, toisen koneista oli suurin osa sutta
kun taas toisen kauppoihin laskemat erät oli pienempiä mutta suurin osa koneista toimi.
Eikä ollu ku nii pienestä jutusta kiinni ku että toinen laski koneet katsomatta suoraan kauppoihin ja toinen purki kuormat varikolleen ja tarkasti lastin painon.ole mikään ihme vehje! Vanhaa malliakin jo !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733