Olen katsellut Silja Linen matkoja ja hintoja. Niin onko kokemuksia Silja Festivaalista? En ole vielä viitsinyt mennä kyseisellä lautalla koska se menee niin aikaisin. Iltalaivoilla olen mennyt, jos Festival on hienolaiva. Päätän lähteä Ruotsiin ja sieltä Festivalille, koska M/S Festival on Ruotsin iltalaiva.
Silja Line M/S Festival
4
1443
Vastaukset
- ms. festival?
Tarkoitatko ex vellamoa joka sai remontin yhteydessä uudeksi nimekseen Silja Festival?
No tuo on ainakin n. 25 vuotta vanha ja tuskinpa tallink on siihen paljoa enää satsannut.
Kunto siis mikä tuon ikäiseltä voi odottaa ja vain välttämättömät huollot tehtynä, ei mikään ruusu enää - Ville-Viikinki
kyseisellä paatilla pari viikkoa sitten. Onhan se kieltämättä hiukan kuluneen oloinen, mutta toisaalta ehkä siinä on sellaista vanhanajan ruotsinlaivatunnelmaa. Ihan asiallista asiakaspalvelua, ei ainakaan toistaiseksi näkynyt mitään Tallink-meininkiä. Turusta Tukholmaan päin matkustajia yleensä vähänlaisesti, toiseen suuntaan enemmän, pääasiassa venäläisiä.
- Silja Festival
Ihan kiva laiva, vaikka onkin vähän vanha. Mun mielestä festival on kivan kokoinen ja ihan mukava ruotsinlaiva :). Festivalilla on myös hienot näkymät saaristoon. Olin viimeksi viime kesänä festivalilla ja oli ihan kiva reissu vaikka henkilökunta ei ollutkaan aina kovin iloista.
- laivahullu-75
Joo on siinä sitä aitoa laivatunnelmaa, mikä puuttuu uusista laivoista. Sehän lähtee kohta pois liikenteestä, joten ei siihen varmaan enää satsata. Tyhjänä ajaa Turku-Tukholma väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803