Mitä hyvää Varkaudessa ?

Onhan tiällä

Tämä palsta on täynnä mussutusta milloin mistäkin. Kertokaa vaihteeksi, onko Varkaudessa jotain mainittavaa hyvää ja positiivista.

17

1974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -abc-

      Vesistöt, tilaa asua, luonto ja rauha. Eikä ole kiire kun ei ole niitä aamu- ja iltaruuhkia... :)

    • USA:lais Kanadalainen jääkiekkojoukkue joka pelaa viihdyttävää jääkiekkoa. Paljon karaokebaareja. Musiikkiluokat. Hyvät veneily mahdollisuudet. Keskeinen sijainti. Miehille vaatekauppoja.

    • seuraavaa:

      - demarit
      - lämmitetty kauppakatu
      - paperimiehet
      - kirves
      - vaahtosammutin
      - melua uutenavuotena
      - mulan kaava
      - hyvä terveydenhuolto
      - lehtoniemen työväentalo
      - lakkautetut koulut
      - ...

    • kävelykadun Elvis

      Kyllä asukkaat tekevät Varkauden !

      • KirkasKakka

        Kyllä demarit tekevät Varkauden!


      • tosi on

        ne pitäs vaihtaa ja kaupungin työläiset pois valtuustosta


    • SolmuMäkelä

      Varkaus on koko Savon solmukohta !

      5 tie menee vierestä mutta veneellä pääsee Taipaleen kanavasta.

      Rauhallinen ja ei suur kaupungin ongelmia.

    • ei ollukkaan

      juuri mitään hyvää. Otan osaa.

      • eikös

        se lämmitetty kauppakatu olekaan hyvä asia ?


    • lapseni

      Perhe.Muuten lähtisin vaikka heti pois.

    • teatteri

      on hyvä ja loistava esimerkki elossapysymistaistelusta, mutta varkautelaiset kohtelevat sitä kuin kehitysvammaista lasta ennen vanhaan; sen sijaan, että se toisi elämäniloa ja rikastuttaisi elämää, siitä ei pidetä huolta, ei vaalita sitä, parempi olisi kun kuolisi pois.

    • asuntomessualue

      Kaupunki on avoin ja paljon on tilaa !

    • "iloinen kaupunkilaine...

      Vielä kun saatais nuo perusnegatiiviset turhanruikuttajat kaupunginrajojen ja netinkantaman ulkopulelle niin olisipa meillä hyvä olla! Aina joku valitus, löysätkää pipoa välillä...

    • wallace

      On toki.Vesistöjä ja kaunista luontoa ympärillä,hyvät kulkuyhteydet,Eagles,teatteri,Olli Tynkkynen,hyvät koulutusmahdollisuudet...siinä nyt muutamia.Ja ainahan voi muuttaa pois jos alkaa kyllästyttämään.

      • Jaska,

        minäkin luontoa, Tynkköstä ja monia muita asioita siellä Varkaudessa, mutta kaikki muu edellälueteltu ja moni muu asia on vaan täällä Leppävirralla PAREMMIN.


    • erkkinimi

      parasta ovat muualta muuttaneet ihmiset jotka ei ole syntyperäisiä vaerkautelaisia. Muuttajat ovat avoimempia tuntemattomia ihmisiä kohtaan kuin täällä syntyneet.

    • ylioppilas 03

      Parasta lienee tiiviys !

      Kaikki ovat käyneet samat koulut ja siten kaikilla on samat ystävät !

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe