Mitä hyvää Varkaudessa ?

Onhan tiällä

Tämä palsta on täynnä mussutusta milloin mistäkin. Kertokaa vaihteeksi, onko Varkaudessa jotain mainittavaa hyvää ja positiivista.

17

1974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -abc-

      Vesistöt, tilaa asua, luonto ja rauha. Eikä ole kiire kun ei ole niitä aamu- ja iltaruuhkia... :)

    • USA:lais Kanadalainen jääkiekkojoukkue joka pelaa viihdyttävää jääkiekkoa. Paljon karaokebaareja. Musiikkiluokat. Hyvät veneily mahdollisuudet. Keskeinen sijainti. Miehille vaatekauppoja.

    • seuraavaa:

      - demarit
      - lämmitetty kauppakatu
      - paperimiehet
      - kirves
      - vaahtosammutin
      - melua uutenavuotena
      - mulan kaava
      - hyvä terveydenhuolto
      - lehtoniemen työväentalo
      - lakkautetut koulut
      - ...

    • kävelykadun Elvis

      Kyllä asukkaat tekevät Varkauden !

      • KirkasKakka

        Kyllä demarit tekevät Varkauden!


      • tosi on

        ne pitäs vaihtaa ja kaupungin työläiset pois valtuustosta


    • SolmuMäkelä

      Varkaus on koko Savon solmukohta !

      5 tie menee vierestä mutta veneellä pääsee Taipaleen kanavasta.

      Rauhallinen ja ei suur kaupungin ongelmia.

    • ei ollukkaan

      juuri mitään hyvää. Otan osaa.

      • eikös

        se lämmitetty kauppakatu olekaan hyvä asia ?


    • lapseni

      Perhe.Muuten lähtisin vaikka heti pois.

    • teatteri

      on hyvä ja loistava esimerkki elossapysymistaistelusta, mutta varkautelaiset kohtelevat sitä kuin kehitysvammaista lasta ennen vanhaan; sen sijaan, että se toisi elämäniloa ja rikastuttaisi elämää, siitä ei pidetä huolta, ei vaalita sitä, parempi olisi kun kuolisi pois.

    • asuntomessualue

      Kaupunki on avoin ja paljon on tilaa !

    • "iloinen kaupunkilaine...

      Vielä kun saatais nuo perusnegatiiviset turhanruikuttajat kaupunginrajojen ja netinkantaman ulkopulelle niin olisipa meillä hyvä olla! Aina joku valitus, löysätkää pipoa välillä...

    • wallace

      On toki.Vesistöjä ja kaunista luontoa ympärillä,hyvät kulkuyhteydet,Eagles,teatteri,Olli Tynkkynen,hyvät koulutusmahdollisuudet...siinä nyt muutamia.Ja ainahan voi muuttaa pois jos alkaa kyllästyttämään.

      • Jaska,

        minäkin luontoa, Tynkköstä ja monia muita asioita siellä Varkaudessa, mutta kaikki muu edellälueteltu ja moni muu asia on vaan täällä Leppävirralla PAREMMIN.


    • erkkinimi

      parasta ovat muualta muuttaneet ihmiset jotka ei ole syntyperäisiä vaerkautelaisia. Muuttajat ovat avoimempia tuntemattomia ihmisiä kohtaan kuin täällä syntyneet.

    • ylioppilas 03

      Parasta lienee tiiviys !

      Kaikki ovat käyneet samat koulut ja siten kaikilla on samat ystävät !

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe